Uždaroji akcinė bendrovė “Naujasis Nevėžis” įkurta 1991 m. antrame pagal dydį Lietuvos mieste — Kaune. Bendrovės specialistai, susipažinę su grūdinių produktų gamybos organizavimu, technologijomis, įrengimais, parengė grūdinių produktų gamybos programą. Išnagrinėjus JAV, Kanados, Vokietijos, Čekijos ir kitų šalių patirtį, atlikus konsultacijas su užsienio specialistais, mokslininkais, pasirinktas optimalus gamybos, įrangos, technologijos variantas Lietuvos sąlygoms. Nuspręsta įgyvendinti šį projektą ir Lietuvoje pradėti gaminti ekstruduotus produktus, kurie atitinka sveiko maisto kategorijai, - sausus pusryčius ir sūrius užkandžius.
Įmonėje yra įdiegta maisto saugos sistema RVASVT, kuri užtikrina saugią aplinką ir elgesį su maisto žaliavomis ir iš jų pagamintais produktais visoje maisto gamybos grandinėje nuo žaliavų iki paties vartojimo. 2005 metų pradžioje kompanija gavo kokybės vadybos sistemos ISO 9001 ir aplinkosaugos vadybos sistemos ISO 140001 sertifikatus.
• javainiai, saldūs kukurūzai.
Produktai yra kokybiški ir kaina yra nedidelė.
Lietuvoje didelis sausų pusryčių ir užkandžių asortimentas, taip pat rinkoje atsiranda vis naujų panašios paskirties produktų. Informaciją apie sausus pusryčius bei užkandžius galima rasti internete, reklaminiuose stenduose ar bukletuose parduotuvėse, periodinėje spaudoje, taip pat iš televizijos reklamų.
Manome, kad kiekvienas vartotojas mieliau rinktųsi geresnės kokybės ir sudėties sausus pusryčius bei užkandžius, tačiau jo apsisprendimui didelę įtaką daro siūlomų produktų reklama ir kaina. Dėl šios priežasties siekiame giliau paanalizuoti „ Naujasis Nevėžis“ produktų paklausą padidinus reklamą, mažinant kainas, vykdant įvairias akcijas ir reklamos įtaką vartotojo apsisprendimui.
Tyrimo problema
UAB „Naujasis Nevėžis“ produkcijos paklausa Lietuvoje yra mažesnė nei kitų gamintojų.
Tyrimo hipotezės
• „Naujasis Nevėžis“ produktų kainos aukštesnės negu konkurentų.
• Trūksta informacijos apie „Naujojo Nevėžio“ sausus pusryčius ir užkandžius.
• Siauras „Naujojo Nevėžio“ sausų pusryčių bei užkandžių pasiūlos spektras nepatenkina vartotojų poreikių.
• Padidinus reklamos apimtis ir sumažinus kainas, taikant įvairias akcijas padidintų prekybą šio gamintojo produkcija.
Tyrimo tikslas
Ištirti gamintojo „Naujasis Nevėžis“ sausų pusryčių ir užkandžių paklausą Lietuvoje, išanalizuoti ar pakankamai vartotojai gauna informacijos apie gamintojo produktus bei ar produktų kokybė ir kaina tenkina vartotojų poreikius.
II. Tyrimo projekto parinkimas
Siekiant išanalizuoti susidariusią problemą,...
Šį darbą sudaro 1530 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!