Analizės

Prekė pagal 4P formatą

10   (1 atsiliepimai)
Prekė pagal 4P formatą 1 puslapis
Prekė pagal 4P formatą 2 puslapis
Prekė pagal 4P formatą 3 puslapis
Prekė pagal 4P formatą 4 puslapis
Prekė pagal 4P formatą 5 puslapis
Prekė pagal 4P formatą 6 puslapis
Prekė pagal 4P formatą 7 puslapis
Prekė pagal 4P formatą 8 puslapis
Prekė pagal 4P formatą 9 puslapis
Prekė pagal 4P formatą 10 puslapis
Prekė pagal 4P formatą 11 puslapis
Prekė pagal 4P formatą 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingą galima aiškinti ir kaip ekonominį procesą, ir kaip valdymo funkciją, ir kaip gamybinės – ūkinės veiklos koncepciją.
Įmonės požiūriu marketingą apibūdinti galima kaip gamybinės – ūkinės ir komercinės veiklos valdymo kompleksinę sistemą, kuri nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių patenkinimą.
Dar paprastesnis marketingo apibrėžimas būtų toks: prekė, kaina, pateikimas ir rėmimas. Šis apibrėžimas dar vadinamas 4P (Product, Price, Place, Promotion), o kai kas priduria dar 2P (People and Packaging). Taigi, 4P arba 6P – tai svarbiausi marketingo programos elementai.
Marketingo programos „prekė“ suprantamas kaip veiksmai ir sprendimai, susiję su vartotojų poreikius atitinkančiais prekės sukūrimo ir gamybos, jos įpakavimo, pavadinimo, prekinio ženklo, garantijų ir kitais klausimais.
Marketingo programos elementas „kaina“ apima visus veiksmus ir sprendimus, susijusius su prekių kainos nustatymu ir reguliavimu, nuolaidų, premijinių kainų ir kitų kainos formų taikymu. Tai vienas sudėtingiausių marketingo programos elementų.
Marketingo programos elementas „prekių pateikimas“ apima visus veiksmus, susijusius su pateikimo kanalų parinkimu ir prekių perkėlimu į vartotojui patogią vietą jam patogiu laiku ir forma.
Marketingo programos elementas „rėmimas“ apima veiksmus ir sprendimus, kuriais siekiama informuoti pirkėjus apie prekes ir paskatinti juos tas prekes pirkti.
Marketingo požiūriu rinka – tai visuma esamų ir potencialių prekių, siekiančių patenkinti savo poreikius pakeičiant ką nors vertinga su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais.
Darbo tikslas: išanalizuoti gėlių rinką, 4P požiūriu;
Darbo objektas: gėlių rinka;
Dalykas: rožės;
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti literatūrą;
2. Ištirti gėlių rinką;
3. Padaryti gėlių klasifikaciją;
4. Padaryti asortimento analizę;
5. Atlikti gėlių rinkos segmentaciją;
6. Nustatyti kainos dydį pasirinktoje rinkoje.
1. NAGRINĖJAMOS PREKĖS KLASIFIKACIJA
Marketinge prekės pirmiausia klasifikuojamos į ilgalaikio naudojimo, trumpalaikio naudojimo prekes ir paslaugas.
Ilgalaikio naudojimo prekės – tai materialūs gaminiai, paprastai naudojami daug kartų.
Trumpalaikio naudojimo prekės – tai materialūs gaminiai, visiškai suvartojami per vieną ar keletą vartojimo ciklų.
Paslaugos – tai pardavimo objektu laikoma veikla, kuri gali suteikti naudą, malonumą, patenkinti poreikius.
Visos šios prekės dar skirstomos į asmeninio ir gamybinio naudojimo. Asmeninio naudojimo prekės klasifikuojamos pagal daugelį požymių. Marketinge aktualiausia prekę skirstyti pagal...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1425 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮŽANGA 3
  • 1. NAGRINĖJAMOS PREKĖS KLASIFIKACIJA 4
  • 2. ASORTIMENTO ANALIZĖ PASIRINKTOS RINKOS ATVEJU 6
  • 3. INFORMACIJOS ŠALTINIAI IR PREKĖS PARDAVIMO VIETOS 7
  • 4. PREKĖS RINKOS SEGMENTACIJA 7
  • 5. KAINOS DYDIS PASIRINKTOJE RINKOJE 9
  • LITERATŪRA 10

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (1425 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros analizė
  • 12 psl., (1425 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt