PEST poveikio prekės pardavimams apibūdinima
Veiksniai
Apibūdinimas ir argumentai
Teigiami
Neigiami
Politiniai veiksniai:
Šengeno sutartis( judėjimo laisvė).
Vis didėjantys muitai į ne ES šalis, o kur atveža iš ES valstybių muitų nėra taip didėja konkurencija.
Ekonominiai veiksniai:
Žaliavos perkamos iš kitų šalių nes ten ji pigesnė. Parama iš ES. Minimalios algos pakėlimas. Sodros ir pelno mokesčių sumažinimas;
Infliacijos didėjimas, staigus mokesčių didėjimas, atlyginumų pastovumas, dėl brangaus pragyvenimo lygio pirkėjai renkasi tik pirmo būtinumo prekes taip atsisakydami degtukų.
Socialiniai veiksniai:
Mažas darbo jėgos poreikis nes irenginiai automatizuoti ir machanizuoti reikia mažai darbo jėgos.
Tėvų baimė, kad vaikai nemokės elgtis su preke.
Technologiniai veiksniai:
Didelis prekių našumas; nuolat atnaujinimas prekių asortimentas; nauji gamybos įrenginiai atitinkantys ES standartus. Prekės reklamavimas per TV ir internete skatina pirkėjus nepamiršti ir įsigyti prekę.
Cheminių medžiagų naudojimas bet minimalus aplinkos teršimas.
IŠVADOS: Atsirado daug naujų konkurentų, kurie mūsų šalies rinką užplūdo staiga. Prekės paklausa gali padidėti nes ES duoda piniginę paramą. Prekė nėra labai žalinga gamtai todėl jos išlikimo galimybės yra didelės, jei tik jis bus nuolat akcentuojama.
2 UŽDUOTIS
IŠVADOS:
Įmonė privalo labai stengtis gaminti degtukus kokybiškus ir nuolat atnaujinti asortimentą bei moderninti prekę, kad vartotojai liktų patenkinti, taip įmonė gaus pelna daugybę metų. Įmonė turi nuolat atnaujinti savo įrenginius, didinti prekės našumą rinkoje. Turi stengtis neatsilikti nuo konkurentų siūlomos produkcijos ir turi siekti ją pralenkti (gerinti). Turi nuolat bendradarbiauti su pardavimo įmonėmis ir medžiagų, žaliavų tiekėjais. Turi stengtis įsitvirtinti šalies ir užsienio šalių rinkose. Jei įmonė to nesieks ji išnyks.
3 Užduotis
Rinkos dydžio nustatymas
Degtukų prekės rinkos dydžiai Šakių mieste.
Rodikliai
Visa
rinka
Potenciali rinka
Pasiekta
rinka
Užimta
rinka
Reali rinka
Vartotojų skaičius rinkoje
6000
3000
2000
1100
900
Vartotojų dalis visoje rinkoje, %
100%
50%
33%
18%
15%
Rinkos potencialas, vnt.*
857
428
286
157
129
*Rinkos potencialas (tikėtini pardavimai) skaičiuojami:
• Kasdieninėms reikmėms – vienai savaitei.
Išvados: pasirinkome Šakių miestą, nes manau ten degtukų perkama daugiau. Šiame mieste daugiausia gyvenamųjų namų, o ne daugiabučių kaip didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Duomenys apskaičiuojami savaitei, o perka ne individualus asmuo, o šeima. Degtukai perkami blokai ( po10vnt.).
4 Užduotis
IŠVADOS: Degtukai daugiausiai perkami šaltuoju metų laiku. Iš lentelės matyti kad degtukus...
Šį darbą sudaro 2358 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!