Akademija, 2004
ĮVADAS
Prekės ar paslaugos konkurencinio vertinimo pagrindą sudaro vartotojų poreikių, rinkos reikalavimų, tarpusavyje konkuruojančių gaminių tyrimai. Norint tiksliai įvertinti savo produkto konkurencingumą rinkoje, analizuojant, reikia atsižvelgti į tuos pačius techninius-ekonominius rodiklius, kuriais iš dalies remiasi ir vartotojas.
Tais atvejais, kai rinkoje jau yra produktų-analogų, analizės pagrindu laikomi ne poreikiai, o turintis paklausą modelis etalonas.
Nustatant gaminio ar paslaugos konkurencingumą, būtina atsižvelgti į kokybės rodiklius, technines ir ekonomines charakteristikas, konkurencinio pajėgumo lygį pagal normatyvinius reikalavimus, ar tas produktas atitinka galimų vartotojų poreikius. Produktai gali konkuruoti tiek dėl jų panašių savybių, tiek dėl to, kad gali tenkinti tų pačių vartotojų poreikius.
Darbo tikslas – aptarti prekės konkurencingumo reikšmę, analizuojant su tema susijusią literatūrą.
Uždaviniai:
1. ištirti produkcijos išskirtinumo rodiklius;
2. produkcijos rodiklių aprašymas;
3. išsiaiškinti produktų konkurencinį pranašumą;
4. aptarti rėmimo reikšmę prekės konkurencingumui;
5. ištirti pozicionavimo įtaką produktų konkurencingumui.
PRODUKCIJOS KOKYBĖS IŠSKRTINUMO VERTINIMAS
Verslo politika produkto kokybei turi skirti ypatingą reikšmę. Gali būti sudaromi kokybes gerinimo metiniai planai: numatomos priemonės, ištekliai, terminai, vykdytojai, laukiami rezultatai, atsiskaitymo už kokybę tvarka.[4]
Objektas gali būti veikla, procesas, produktas, organizacija ar bet kokia jų kombinacija. Pagal šiuos apibrėžimus:
► kokybė siejama su vartotojų poreikių tenkinimu,
► objektas turi būti tinkamas vartoti (naudoti),
► objektas turi užtikrinti poreikių tenkinimą.
Aukšta produkcijos kokybė suprantama ne tik kaip geros fizinės, cheminės prekės savybės, madingumas. gera pakuotė ir t. t. Gaminio kokybės rodikliai apima paties produkto, jo gamybos, eksploatavimo, vartojimo ar naudojimo, aptarnavimo prieš ir po pardavimo kokybinius parametrus. Išplečiant paties produkto kokybės supratimą į jo sudėtį taip pat įtraukiama:
► pasiūlos platumas, gilumas ir kompleksiškumas,
► teikiama informacija.
► tikslumas.
► nuoširdumas ir draugiškumas.
► geri santykiai.
► palanki atmosfera,
► patikimumas ir garantijos.
► operatyvumas.
► neprobleminis pardavimas.
► papildomas aptarnavimas.
► aptarnavimas prieš ir po pardavimo.
► kiti.
Būtent vartotojas yra pagrindinis kokybes arbitras. Suvokdamas kokybę, jis vertina ją kaip integruotą sąvoką, atsižvelgdamas ne vien i techninius aspektus.
Tai, kas paminėta, turėtų būti papildyta dar viena sąvoka - vartotojo laukiama kokybė. Juk vartotojas turi nerealių lūkesčių,...
Šį darbą sudaro 5044 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!