Referatai

Prekės konkurencingumas

9.0   (3 atsiliepimai)
Prekės konkurencingumas 1 puslapis
Prekės konkurencingumas 2 puslapis
Prekės konkurencingumas 3 puslapis
Prekės konkurencingumas 4 puslapis
Prekės konkurencingumas 5 puslapis
Prekės konkurencingumas 6 puslapis
Prekės konkurencingumas 7 puslapis
Prekės konkurencingumas 8 puslapis
Prekės konkurencingumas 9 puslapis
Prekės konkurencingumas 10 puslapis
Prekės konkurencingumas 11 puslapis
Prekės konkurencingumas 12 puslapis
Prekės konkurencingumas 13 puslapis
Prekės konkurencingumas 14 puslapis
Prekės konkurencingumas 15 puslapis
Prekės konkurencingumas 16 puslapis
Prekės konkurencingumas 17 puslapis
Prekės konkurencingumas 18 puslapis
Prekės konkurencingumas 19 puslapis
Prekės konkurencingumas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Akademija, 2004
ĮVADAS
Prekės ar paslaugos konkurencinio vertinimo pagrindą sudaro vartotojų porei­kių, rinkos reikalavimų, tarpusavyje konkuruojančių gaminių tyrimai. Norint tiksliai įvertinti savo produkto konkurencingumą rinkoje, analizuojant, reikia atsižvelgti į tuos pačius techninius-ekonominius rodiklius, kuriais iš dalies remiasi ir vartotojas.
Tais atvejais, kai rinkoje jau yra produktų-analogų, analizės pagrindu laikomi ne poreikiai, o turintis paklausą modelis etalonas.
Nustatant gaminio ar paslaugos konkurencingumą, būtina atsižvelgti į kokybės rodiklius, technines ir ekonomines charakteristikas, konkurencinio pajėgumo lygį pagal normatyvinius reikalavimus, ar tas produktas atitinka galimų vartotojų poreikius. Produktai gali konkuruoti tiek dėl jų panašių savybių, tiek dėl to, kad gali tenkinti tų pačių vartotojų poreikius.
Darbo tikslas – aptarti prekės konkurencingumo reikšmę, analizuojant su tema susijusią literatūrą.
Uždaviniai:
1. ištirti produkcijos išskirtinumo rodiklius;
2. produkcijos rodiklių aprašymas;
3. išsiaiškinti produktų konkurencinį pranašumą;
4. aptarti rėmimo reikšmę prekės konkurencingumui;
5. ištirti pozicionavimo įtaką produktų konkurencingumui.
PRODUKCIJOS KOKYBĖS IŠSKRTINUMO VERTINIMAS
Verslo politika produkto kokybei turi skirti ypatingą reikšmę. Gali būti sudaromi kokybes gerinimo metiniai planai: numatomos priemonės, ištekliai, terminai, vykdytojai, laukiami rezulta­tai, atsiskaitymo už kokybę tvarka.[4]
Objektas gali būti veikla, procesas, produktas, organizacija ar bet kokia jų kombinacija. Pagal šiuos apibrėžimus:
► kokybė siejama su vartotojų poreikių tenkinimu,
► objektas turi būti tinkamas vartoti (naudoti),
► objektas turi užtikrinti poreikių tenkinimą.
Aukšta produkcijos kokybė suprantama ne tik kaip geros fizinės, cheminės prekės savybės, madingumas. gera pakuotė ir t. t. Gaminio kokybės rodikliai apima paties produk­to, jo gamybos, eksploatavimo, vartojimo ar naudojimo, aptarnavimo prieš ir po pardavimo kokybinius parametrus. Išplečiant paties produkto kokybės supratimą į jo sudėtį taip pat įtraukiama:
► pasiūlos platumas, gilumas ir kompleksiškumas,
► teikiama informacija.
► tikslumas.
► nuoširdumas ir draugiškumas.
► geri santykiai.
► palanki atmosfera,
► patikimumas ir garantijos.
► operatyvumas.
► neprobleminis pardavimas.
► papildomas aptarnavimas.
► aptarnavimas prieš ir po pardavimo.
► kiti.
Būtent vartotojas yra pagrindinis kokybes arbitras. Suvokdamas kokybę, jis vertina ją kaip integruotą sąvoką, atsižvelgdamas ne vien i techninius aspektus.
Tai, kas paminėta, turėtų būti papildyta dar viena sąvoka - vartotojo laukiama kokybė. Juk vartotojas turi nerealių lūkesčių,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5044 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 2
  • ĮVADAS 3
  • PRODUKCIJOS KOKYBĖS IŠSKRTINUMO VERTINIMAS 4
  • Produkcijos kokybes rodikliai 6
  • PRODUKTO KONKURENCINIS PRANAŠUMAS 13
  • REMIMO SAMPRATA IR REIKŠMĖ PREKĖS KONKURENCINGUMUI 16
  • PRODUKTO POZICIONAVMAS 17
  • Riešas ir Troutas 3 pozicionavimo būdai 18
  • IŠVADOS 20
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 21

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (5044 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 21 psl., (5044 ž.)
  • Word failas 147 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt