Referatai

Prekės tyrimas

9.0   (2 atsiliepimai)
Prekės tyrimas 1 puslapis
Prekės tyrimas 2 puslapis
Prekės tyrimas 3 puslapis
Prekės tyrimas 4 puslapis
Prekės tyrimas 5 puslapis
Prekės tyrimas 6 puslapis
Prekės tyrimas 7 puslapis
Prekės tyrimas 8 puslapis
Prekės tyrimas 9 puslapis
Prekės tyrimas 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingo tyrimų tikslus lemia problemos, kurių sprendimui jie yra pasitelkiami. Svarbių, strateginės reikšmės problemų sprendimui reikia daugiau ir tokios informacijos, kurią galima gauti tik tyrimų būdu, kai tuo tarpu kasdienės veiklos sprendimų priėmimui gali pakakti vien tos informacijos, kurią vadovas gali gauti iš įmonės apskaitos dokumentų, darbuotojų pranešimų. Dar kitais atvejais vadovai sprendimus gali priimti remdamiesi vien savo jau turimomis žiniomis, asmenine patirtimi arba tik intuicija.
Svarbiausia marketingo tyrimų paskirtis - padėti įvairaus lygio vadovams gerinti vadybos sprendimų turinį ir kokybę, didinti jų patikimumą. Tam reikia laiku pateiktos patikimos ir išsamios informacijos. Tokią informaciją daugeliu atvejų galima gauti tik pasitelkus marketingo tyrimus.
Marketingo sprendimų informacija gali būti gaunama iš:
◦ asmeninės patirties
◦ bendravimo su kitais vadovais ir specialistais
◦ apskaitos dokumentų
◦ marketingo tyrimų
Tačiau marketingo tyrimai nėra vienintelis sprendimų priėmimo šaltinis. Tais atvejais, kai vadovai sprendimus priima vadovaudamiesi intuicija, jie vadovaujasi ne tik ir netgi ne tiek informacija, kiek loginiu mąstymu.
Intuicija yra proto sugebėjimas, kuris ypač naudingas tada kai situacija neturi precedento.
• negalima moksliniais metodais numatyti rodiklių;
• trūksta faktų;
• faktai neleidžia aiškiai numatyti kuriuo keliu eiti;
• ribotas laikas;
• sprendimą reikia pasirinkti iš kelių patikimų alternatyvų.
Pagrindiniai marketingo tyrimų tikslai visada siejasi su esamos bei potencialios rinkos pažinimu ir informacijos apie ją perteikimu vadybos sprendimus priimantiems asmenims ir padaliniams. Vadybai labai daug padeda kvalifikuotų marketingo tyrėjų rekomendacijos,kokiu būdu geriausiai galima tenkinti vartotojų norus ir poreikius. Kita vertus, bet kuris verslas rinkoje, ar tai būtų gamyba, prekyba, ar kitokių paslaugų tiekimas, turėdamas tinkamą ir gerą informaciją gali padidinti savo veiklos patikimumą ir pelningumą.
UAB “Skanumas” kavinės-baro firminio kepsnio “Skanumas” tyrimo
anketa
PIRKĖJO
AMŽIUS
18-25 metų
25-35 metų
35-45 metų
Virš 45 metų
PIRKĖJO
IŠSILAVINIMAS
Nebaigtas vidurinis
Spec.išsilavinimas
Aukštesnysis
Aukštasis
PIRKĖJO
PAJAMOS
PER MĖNESĮ
Iki 500 Lt
500-1000 Lt
1000-2000 Lt
Virš 2000 Lt
PIRKĖJO
UŽIMTUMAS
Nedirbantis, nesimokantis
Moksleivis
Studentas
Ūkininkas
Darbininkas
Tarnautojas
Valdininkas
ŠEIMYNINĖ
PADĖTIS
Nevedęs (-jusi)
Vedęs (-jusi)
Išsiskyręs (-rusi)
PIRKĖJO
LYTIS
Vyras
Moteris
PIRKĖJO
GYVENAMOJI
VIETOVĖ
Kaimas
Miestelis
Rajono centras
Miestas
ŠIOS
PREKĖS
KOKYBĖ
Labai gera
Gera
Vidutinė
ŠIOS
PREKĖS
PATIEKIMAS
Laibai geras
Geras
Vidutinis
ŠIOS
PERKĖS
KAINA
Aukšta
Vidutinė
Žema
UAB “Skanumas” kavinės-baro firminio kepsnio “Skanumas” tyrimo
anketos rezultatai
PIRKĖJO
AMŽIUS
18-25 metų
20
25-35 metų
25
35-45 metų
5
Virš 45 metų
10
PIRKĖJO
IŠSILAVINIMAS
Nebaigtas vidurinis
3
Spec.išsilavinimas
13
Aukštesnysis
37
Aukštasis
7
PIRKĖJO
PAJAMOS
PER MĖNESĮ
Iki 500 Lt
18
500-1000 Lt
32
1000-2000 Lt
10
Virš 2000 Lt
0
PIRKĖJO
UŽIMTUMAS
Nedirbantis, nesimokantis
5
Moksleivis
3
Studentas
3
Ūkininkas
2
Darbininkas
0
Tarnautojas
30
Valdininkas
17
ŠEIMYNINĖ
PADĖTIS
Nevedęs (-jusi)
20
Vedęs (-jusi)
30
Išsiskyręs (-rusi)
10
PIRKĖJO
LYTIS
Vyras
35
Moteris
25
PIRKĖJO
GYVENAMOJI
VIETOVĖ
Kaimas
14
Miestelis
36
Rajono centras
10
Miestas
0
ŠIOS
PREKĖS
KOKYBĖ
Labai gera
33
Gera
20
Vidutinė
7
ŠIOS
PREKĖS
PATIEKIMAS
Laibai geras
51
Geras
9
Vidutinis
0
ŠIOS
PERKĖS
KAINA
Aukšta
1
Vidutinė
49
Žema
0
UAB “Skanumas” kavinė-baras...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1446 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (1446 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 10 psl., (1446 ž.)
  • Word failas 239 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt