Kursiniai darbai

Prekės ženklo marketingas: praktinių sprendimų interpretacija ir kritika: AB "Stumbras 999"

10   (1 atsiliepimai)
Prekės ženklo marketingas: praktinių sprendimų interpretacija ir kritika: AB "Stumbras 999" 1 puslapis
Prekės ženklo marketingas: praktinių sprendimų interpretacija ir kritika: AB "Stumbras 999" 2 puslapis
Prekės ženklo marketingas: praktinių sprendimų interpretacija ir kritika: AB "Stumbras 999" 3 puslapis
Prekės ženklo marketingas: praktinių sprendimų interpretacija ir kritika: AB "Stumbras 999" 4 puslapis
Prekės ženklo marketingas: praktinių sprendimų interpretacija ir kritika: AB "Stumbras 999" 5 puslapis
Prekės ženklo marketingas: praktinių sprendimų interpretacija ir kritika: AB "Stumbras 999" 6 puslapis
Prekės ženklo marketingas: praktinių sprendimų interpretacija ir kritika: AB "Stumbras 999" 7 puslapis
Prekės ženklo marketingas: praktinių sprendimų interpretacija ir kritika: AB "Stumbras 999" 8 puslapis
Prekės ženklo marketingas: praktinių sprendimų interpretacija ir kritika: AB "Stumbras 999" 9 puslapis
Prekės ženklo marketingas: praktinių sprendimų interpretacija ir kritika: AB "Stumbras 999" 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Alhogoliniai gėrimai kiekvieno iš mūsų gyvenime užima tam tikrą vaidmenį, juk nei viena didesnė šventė ar įsimintinesnė proga neapsiena be taurės ar kartais ir taurelės vienokio ar kitokio gėrimo.
Nors paskutiniu metu daug kalboma apie alkoholio daromą žalą bei jo reklama ir prekyba stipriai suvaržyta alkoholis vistiek išlieka daugelio švenčių ir vakarėlių palydovu, nors kita vertus jau ir patys alkoholinų gėrimų gamintojai vis labiau akcentuoją saikingą alhogolio vartojimą.
Šiame darbe bus analizuojams AB “Stumbras” priklausančio „999“ prekės ženklo marketingas.
AB „Stumbras“- didžiausias ir populiariausias stipriųjų alkoholinių gėrimų gamintojas Lietuvoje, ilgametis neginčijamas lyderis. Gamykla, kurios istorija, kultūra ir tradicijos siekia XIX a. pab.
Trauktinė „Trejos devynerios“ yra vienas paslaptingiausių Lietuvoje gaminamų gėrimų. Kai kurie šaltiniai užsimena, kad yra ženklų, leidžiančių spėti, kad mūsų kraštuose ji gaminta jau viduramžiais. Galime juo didžiuotis, kaip airiai didžiuojasi viskiu.
Pavadinimas „Trejos devynerios“ senovės lietuviui pirmiausia reiškė „labai daug“, mat anuomet pakakdavo susiskaičiuoti iki devynių, o toliau sakyta tiesiog „daug“. Triskart devyni yra dvidešimt septyni, mėnulio kalendoriaus mėnuo, protėvių apdainuotas dainose kaip trys ąžuolai su devyniomis šakomis.
Trauktinę "Trejos devynerios" "Stumbras" pradėjo gaminti XX a. pirmoje pusėje, ji yra pelniusi 8 tarptautinius apdovanojimus, tarp kurių yra ir kulinarinio paveldo statusas. Tuo tarpu "Žalios devynerios" yra iškovojusios lietuviškos reklamos festivalio "Password 2007" apdovanojimą už geriausią įvedimo į rinką kampaniją, o jaunausia šeimos "999" atsovė "Raudonos devynerios" 2008 m. Lietuvoje buvo pripažinta sėkmingiausiu į rinką įvestu produktu greito vartojimo prekių sektoriuje.
Temos naujumas ir aktualumas. Nuo XX a. vidurio, kai Lietuva buvo Sovietų sąjungos priespaudoje, alhogolinių gėrimų vartotojas nebuvo išrankus ir tenkindavosi tuo ką jam pasiūlydavo rinka. Nors kita vertus, vartotojui nebuvo iš ko rinktis, kadangi Sovietų sqjungos rinka buvo uždara Vakarų Europos rinkai. Lietuvai atgavus nepriklausomybę atsivėrė ir Vakarų Europos rinkos. Į Lietuvą plūstelėjo daug įvairių prekių, tame tarpe ir alhogolinių gėrimų. Vietiniai gamintojai norėdami išlikti rinkoje privalo vartotojui pasiūlyti kažką įdomaus privalo išmokti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1727 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. MARKETINGO APLINKOS ANALIZĖ 5
  • 1. 1. Farmacijos pramonės prekė 6
  • 1. 2. Farmacijos prekės kaina 6
  • 2. MARKETINGO APLINKOS ANALIZĖ 8
  • 3. TAIKOMOS POZICIONAVIMO STRATEGIJOS IDENTIFIKAVIMAS 10
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (1727 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo kursinis darbas
  • 11 psl., (1727 ž.)
  • Word failas 148 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt