1.6. Pasaulio prekių ženklai, kainuojantys milijardus dolerių 13
1.7. Prekės ženklo galia 15
1.8. Sėkmingi prekiniai ženklai. 17
1.9. Vertingiausi prekių ženklai užsienyje 19
2. GERIAUSI LIETUVIŠKI BRAND‘AI 19
2.1. Lietuviškų prekinių ženklų vertė ir jų reitingai 21
2.2. Kova dėl prekinio ženklo 23
IŠVADOS 25
LITERATŪRA 25
PRIEDAI 28
ĮVADAS
Tyrimo problema.
Vykstant globalizacijos procesui, plečiantis prekių ir paslaugų rinkai, prekių ženklas tampa vis svarbesniu komerciniu veiksniu, padedančiu sėkmingai konkuruoti. Vystosi naujoji ekonomika ir jos procesai, todėl atsiranda būtinybė išsiskirti informacijos ir prekių pasiūlos jūroje. Su šia būtinybe susiduria visos šiuolaikinės kompanijos: juk kokybė už prieinamą kainą šiandien yra tik mokestis už įėjimą į kiekvienos prekių ir paslaugos rinką. Prekių ženklai suteikia tokį išskirtinumą, nes atsižvelgiant į prekių ženklo strategiją optimizuojami visi verslo aktyvai ir kompetencijos. Globalizacija negaili silpnųjų. Išlikti šiame amžiuje gerokai sudėtingiau, todėl kova dėl būvio vyksta ne tik rūšies paplitimo ribose. Kovos laukas visas pasaulis.
Svarbiausias rinkodaros tikslas – maksimaliai patenkinti vartotojų poreikius, taikant rinkodaros priemones sukurti vartotojui tokias sąlygas, kad jis įsgyjęs prekę, panorėtų jos dar daugelį kartų. Tai yra labai sudėtingas uždavinys. Šio uždavinio sprendimą palengvina solidus ir tvirtas prekės ženklo (brand`o) įvaizdis ir vertė.
Net patys kokybiškiausi gaminiai ar paslaugos yra pasmerkti užmarščiai, jeigu jie neįsitvirtins vartotojo sąmonėje. Stiprus ir konkurencingas prekių ženklas – tiesus kelias į sėkmę verslo pasaulyje.
Šiuolaikinės rinkos sąlygomis, kai pasirinkimo galimybė neribota, o pagrindine problema tampa ne pagaminti prekes, o jas parduoti, prekių ženklo žinomumo svarba. Viena iš sudėtinių marketingo politikos instrumentu dalis yra prekės ženklas.
Prekės ženklas – tarsi raktas vartotojo sąmonėje į to žymens sukurtą įvaizdį. Naudojant prekės ženklą kaip komunikavimo priemonę, visiškai neperduodamos visos svarbios, bet labai plačios informacijos klientui, o įteikiamas tik pats raktas, kuris vartotojo sąmonėje žadina to prekės ženklo sukurtą įvaizdį. Tačiau šiuo atveju nemažai laiko bei lėšų reikia investuoti būtent į to įvaizdžio ir žinomumo sukūrimą, informacijos „įkrovimą“ į vartotojų sąmonę. Tai yra ilgalaikė strategija.
Tyrimo tikslas.
Šio darbo...
Šį darbą sudaro 8249 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!