Vykstant globalizacijos procesams, vartotojų poreikiai keičiasi į sudėtingesnius, kompleksiškesnius, o jų lūkesčiai, pirkimo elgsena tampa specifiški. Dėl šių procesų gausėja produktų, kurie labai panašūs savo funkcijomis, todėl prekės ženklas vartotojui tampa viena svarbiausių prekių identifikavimo priemonių, o įmonei - konkurencinio pranašumo įrankiu. Be to, rinkoje kasdien atsiranda naujų prekių, todėl prekės ženklas dažnai tampa vienintele išskirtine produkto charakteristika, dalis, kuri negali būti nukopijuota.
Taigi prekės ženklas tampa vienu iš esminių, plačiai naudojamų ūkinės - komercinės veiklos atributų. Reklamuojamas ir puoselėjamas prekės ženklas - kiekvienos įmonės turtas. Vartotojai juo pasitiki ir žino, kokios kokybės gali tikėtis iš perkamo produkto ar paslaugos. Neužtenka sukurti sėkmingą prekės ženklą - jį reikia ir apsaugoti, kad nebūtų klastojamas.
Darbo tikslas – susipažinti ir išnagrinėti prekės ženklo, pakuotės vaidmenį reklamoje.
Darbo uždaviniai:
1. sugebėti apibūdinti prekės ženklo sąvoka;
2. aprašyti prekės funkcijas;
3. atskirti pagrindinius prekės identifikavimo požymius;
4. apibūdinti prekės ženklo vertę.
Darbo metodai: įvairių šaltinių analizė
1. PREKIŲ ŽENKLŲ ISTORIJA
Prekių ženklo atsiradimo ištakos siekia vikingų laikus: plėšikavimo ir karų epochą. Tais tolimais laikais įspaudas buvo naudojamas nuosavybės teisei pažymėti arba pagaminto gaminio autorystei patvirtinti. Pirmi duomenys, patvirtinantys įspaudo kaip prekių ženklo panaudojimą, datuojami XXI a. prieš mūsų erą. Niekas nežino, kas sukūrė pirmąjį ženklą. Tačiau nuo senų laikų žmonės naudojo ženklus įvairiems tikslams. Pavyzdžiui, Kinijoje jau 5000 m. pr. m. e. žiesdavo molinius indus, ant kurių įspausdavo valdančiojo imperatoriaus ir gamintojo vardus, prekės pagaminimo vietą. Artimuosiuose Rytuose buvo rasti statyboms naudoti ženklais pažymėti akmenys, kurių amžius siekia maždaug 3500 m. pr. m. e. Senovės egiptiečiai, graikai, romėnai ženklino pačius įvairiausius daiktus, pavyzdžiui, gaminius iš molio ir plytas. Tokie ženklai tuo metu identifikuodavo ne tik gamintoją, bet ir kokybę – pagal ženklinimą buvo galima surasti kaltininką, kuris pagamino ne labai geros kokybės gaminį. Aptikta įrodymų, kad III-VII a. dabartinėje Irano teritorijoje prekės buvo žymimos specialiomis etiketėmis. Šių etikečių paskirtis buvo labai įvairi, pavyzdžiui, kai...
Šį darbą sudaro 4477 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!