Referatai

Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje

9.4   (2 atsiliepimai)
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 1 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 2 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 3 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 4 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 5 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 6 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 7 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 8 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 9 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 10 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 11 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 12 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 13 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 14 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 15 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 16 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 17 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 18 puslapis
Prekinio ženklo, pakuotės vaidmuo reklamoje 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vykstant globalizacijos procesams, vartotojų poreikiai keičiasi į su­dėtingesnius, kompleksiškesnius, o jų lūkesčiai, pirkimo elgsena tampa specifiški. Dėl šių procesų gausėja produktų, kurie labai panašūs savo funkcijomis, todėl prekės ženklas vartotojui tampa viena svarbiausių prekių identifikavimo priemonių, o įmonei - konkurencinio pranašumo įrankiu. Be to, rinkoje kasdien atsiranda naujų prekių, todėl prekės žen­klas dažnai tampa vienintele išskirtine produkto charakteristika, dalis, kuri negali būti nukopijuota.
Taigi prekės ženklas tampa vienu iš esminių, plačiai naudojamų ūkinės - komercinės veiklos atributų. Reklamuojamas ir puoselėjamas prekės ženklas - kiekvienos įmonės turtas. Vartotojai juo pasitiki ir žino, kokios kokybės gali tikėtis iš perkamo produkto ar paslaugos. Neužten­ka sukurti sėkmingą prekės ženklą - jį reikia ir apsaugoti, kad nebūtų klastojamas.
Darbo tikslas – susipažinti ir išnagrinėti prekės ženklo, pakuotės vaidmenį reklamoje.
Darbo uždaviniai:
1. sugebėti apibūdinti prekės ženklo sąvoka;
2. aprašyti prekės funkcijas;
3. atskirti pagrindinius prekės identifikavimo požymius;
4. apibūdinti prekės ženklo vertę.
Darbo metodai: įvairių šaltinių analizė
1. PREKIŲ ŽENKLŲ ISTORIJA
Prekių ženklo atsiradimo ištakos siekia vikingų laikus: plėšikavimo ir karų epochą. Tais tolimais lai­kais įspaudas buvo naudoja­mas nuosavybės teisei pažy­mėti arba pagaminto gaminio autorystei patvirtinti. Pirmi duomenys, patvirtinantys įspaudo kaip prekių ženklo panaudo­jimą, datuojami XXI a. prieš mūsų erą. Niekas nežino, kas sukūrė pirmąjį ženklą. Tačiau nuo senų laikų žmonės naudojo ženklus įvairiems tikslams. Pavyzdžiui, Kinijoje jau 5000 m. pr. m. e. žiesdavo molinius indus, ant kurių įspausdavo valdančiojo imperatoriaus ir gamintojo vardus, prekės pagaminimo vietą. Artimuosiuose Rytuose buvo rasti statyboms naudoti ženklais pažymėti akmenys, kurių amžius siekia maždaug 3500 m. pr. m. e. Senovės egiptiečiai, graikai, romėnai ženklino pačius įvairiausius daiktus, pavyzdžiui, gaminius iš molio ir plytas. Tokie ženklai tuo metu identifikuodavo ne tik gamintoją, bet ir kokybę – pagal ženklinimą buvo galima surasti kaltininką, kuris pagamino ne labai geros kokybės gaminį. Aptikta įrodymų, kad III-VII a. dabartinėje Irano teritorijoje prekės buvo žymimos specialiomis etiketėmis. Šių etikečių paskirtis buvo labai įvairi, pavyzdžiui, kai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4477 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. PREKIŲ ŽENKLŲ ISTORIJA 4
  • 2. PREKĖS ŽENKLO SAMPRATA IR FUNKCIJOS 5
  • 2.1 Prekės samprata 5
  • 2.2 Prekės funkcijos 6
  • 2.3 Prekės ženklo elementai ir reikalavimai jiems 8
  • 3. PREKĖS IDENTIFIKAVIMAS IR ŽENKLINIMAS 9
  • 3.1 Prekės identifikavimas 9
  • 3.2 Prekės ženklinimas 11
  • 4. PREKĖS ŽENKLO SIMBOLIS 12
  • 4.1 Pakuotės vaidmuo 14
  • IŠVADOS 17
  • LITERATŪRA 18
  • PRIEDAI 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (4477 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 19 psl., (4477 ž.)
  • Word failas 189 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt