Tarp daugybės naujovių, audringai besiveržiančių į mūsų gyvenimą, ypatinga vieta priklauso reklamai. Reklama įsitvirtino spausdintuose leidiniuose, radijuje, televizijoje ir kitose reklamos priemonėse, tapo neatskiriama mūsų gyvenimo dalimi.
Profesionaliai parengta reklamos produkcija, reklamos tekstai, audio-, video- klipai ir pan. atvėrė naujas galimybes prekių gamintojams bei pirkėjams. Kartu paaiškėjo, kad reklamos tekstų ir skelbimų rengimu turi užsiimti specialistai. Dėl to neatsitiktinai ir Lietuvoje steigiasi ir dirba daug reklamos agentūrų, net pradėtos rengti parodos, kaip pavyzdžiuje, šiais metais vasario 18 - 20 dienomis “Litexpo” parodų rūmuose įvykusi, jau kasmetine tapusi, reklamos paroda.
Pastaruoju metu kova rinkoje vyksta ne tiek tarp prekių ir firmų, o tarp prekių ir firmų įvaizdžių. Todėl kiekvienai firmai labai svarbu formuoti tokį savo firmos įvaizdį, kad jis būtų visapusiškai palankus firmai. Ateities rinkoje tarp gausybės ir panašios kokybės prekių svarbiausią vaidmenį vaidins firmos ar verslininko įvaizdis, o jo formavimui bus pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės.
Kursinis darbas susidada iš dviejų dalių. Pirmoje dalyje apibūdinta reklamos esmė, jos vaidmuo bei ryšys su rinka, išskirtos reklamos funkcijos rinkoje. Kartu paminėtos svarbiausios reklamos savybės, rūšys ir ypatybės, svarbiausių reklamos priemonių platinimo klasifikacija bei tipai.
Antroji kursinio dalis skirta reklamos veiklai nagrinėti. Šioje dalyje aptarti šiuolaikinio reklamos proceso ypatumai, pateikti reklamos veiklos organizavimo (planavimo) etapai.
Rašant kursinį darbą naudotasi literatūros sąraše nurodytais šaltiniais, kurių tik dalis yra atskirai nurodyti tekste.
Prekių pasiūlos rinkos sąlygomis, kai prekių pasiūla didėja sparčiau negu gyventojų perkamasis pajėgumas, neišvengiamai iškyla realizacijos problema. Tik realizavusi pagamintą prekę, gamybos ar prekybos įmonė gali pasiekti savo tikslą - gauti pelną.
Priemonės, su kurios pagalba įmonės stengiasi šį tikslą pasiekti, yra marketingas, t.y. įmonės veiklos strategija ir taktika. Įmonės marketingo uždavinys yra rasti geriausius būdus varžytis su konkurentais rinkoje dėl rinkos šeimininko - pirkėjo ir vartotojo, nustatyti su juo tvirtus ryšius.
Viena iš marketingo priemonių, pagrindiniam tikslui pasiekti, ir yra reklama.
Kas yra toji reklama?
1. Reklamos esmė
Reklama apibrėžiama įvairiai.. Reklamos...
Šį darbą sudaro 4480 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!