Kursiniai darbai

Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje

10   (1 atsiliepimai)
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 1 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 2 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 3 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 4 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 5 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 6 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 7 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 8 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 9 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 10 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 11 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 12 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 13 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 14 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 15 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 16 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 17 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 18 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 19 puslapis
Reklamos vaidmuo rinkos ūkyje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Tarp daugybės naujovių, audringai besiveržiančių į mūsų gyvenimą, ypatinga vieta priklauso reklamai. Reklama įsitvirtino spausdintuose leidiniuose, radijuje, televizijoje ir kitose reklamos priemonėse, tapo neatskiriama mūsų gyvenimo dalimi.
Profesionaliai parengta reklamos produkcija, reklamos tekstai, audio-, video- klipai ir pan. atvėrė naujas galimybes prekių gamintojams bei pirkėjams. Kartu paaiškėjo, kad reklamos tekstų ir skelbimų rengimu turi užsiimti specialistai. Dėl to neatsitiktinai ir Lietuvoje steigiasi ir dirba daug reklamos agentūrų, net pradėtos rengti parodos, kaip pavyzdžiuje, šiais metais vasario 18 - 20 dienomis “Litexpo” parodų rūmuose įvykusi, jau kasmetine tapusi, reklamos paroda.
Pastaruoju metu kova rinkoje vyksta ne tiek tarp prekių ir firmų, o tarp prekių ir firmų įvaizdžių. Todėl kiekvienai firmai labai svarbu formuoti tokį savo firmos įvaizdį, kad jis būtų visapusiškai palankus firmai. Ateities rinkoje tarp gausybės ir panašios kokybės prekių svarbiausią vaidmenį vaidins firmos ar verslininko įvaizdis, o jo formavimui bus pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės.
Kursinis darbas susidada iš dviejų dalių. Pirmoje dalyje apibūdinta reklamos esmė, jos vaidmuo bei ryšys su rinka, išskirtos reklamos funkcijos rinkoje. Kartu paminėtos svarbiausios reklamos savybės, rūšys ir ypatybės, svarbiausių reklamos priemonių platinimo klasifikacija bei tipai.
Antroji kursinio dalis skirta reklamos veiklai nagrinėti. Šioje dalyje aptarti šiuolaikinio reklamos proceso ypatumai, pateikti reklamos veiklos organizavimo (planavimo) etapai.
Rašant kursinį darbą naudotasi literatūros sąraše nurodytais šaltiniais, kurių tik dalis yra atskirai nurodyti tekste.
Prekių pasiūlos rinkos sąlygomis, kai prekių pasiūla didėja sparčiau negu gyventojų perkamasis pajėgumas, neišvengiamai iškyla realizacijos problema. Tik realizavusi pagamintą prekę, gamybos ar prekybos įmonė gali pasiekti savo tikslą - gauti pelną.
Priemonės, su kurios pagalba įmonės stengiasi šį tikslą pasiekti, yra marketingas, t.y. įmonės veiklos strategija ir taktika. Įmonės marketingo uždavinys yra rasti geriausius būdus varžytis su konkurentais rinkoje dėl rinkos šeimininko - pirkėjo ir vartotojo, nustatyti su juo tvirtus ryšius.
Viena iš marketingo priemonių, pagrindiniam tikslui pasiekti, ir yra reklama.
Kas yra toji reklama?
1. Reklamos esmė
Reklama apibrėžiama įvairiai.. Reklamos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4480 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas
  • I. Reklamos esmė ir ryšys su rinka
  • 1. Reklamos esmė
  • 2. Ką gali reklama? Reklamos vaidmuo
  • 3. Reklama ir jos poveikis rinkai. Jos funkcijos rinkoje
  • 3.1. Reklama ir produkto paklausa
  • 3.2. Reklama ir produkto kaina
  • 3.3. Reklama ir konkurencija
  • 3.4. Reklamos funkcijos rinkoje
  • 4. Reklamos rūšys ir ypatybės, tipai ir savybės
  • 4.1. Reklamos rūšys ir ypatybės
  • 4.2. Reklamos tipai
  • 4.3. Reklamos savybės
  • II. Reklamos veiklos pagrindai
  • 1. Šiuolaikinio reklamos proceso ypatumai
  • 1.1. Reklamos kaip proceso sudėtis
  • 1.2. Reklmos proceso organizavimas
  • 2. Reklamos veiklos organizavimas (planavimas)
  • Išvados
  • `Literatūros sąrašas:

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
24 psl., (4480 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 24 psl., (4480 ž.)
  • Word failas 185 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt