Referatai

Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2"

9.0   (3 atsiliepimai)
Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2" 1 puslapis
Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2" 2 puslapis
Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2" 3 puslapis
Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2" 4 puslapis
Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2" 5 puslapis
Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2" 6 puslapis
Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2" 7 puslapis
Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2" 8 puslapis
Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2" 9 puslapis
Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2" 10 puslapis
Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2" 11 puslapis
Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2" 12 puslapis
Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2" 13 puslapis
Prekių asortimento struktūra: UAB "Riki2" 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

UAB “Interservis vaikai” įkurta 1999 metais.
• Klaipėdoje 1. Debreceno 61, "Vaikų pasaulis".
2. Taikos pr. 5, "Saturno PC".
Savanorių 375, Kalniečių prekybos centre Kaune.
El. paštas: kaunas@riki.lt
Įmonės ataskaita rašoma remiantis rinkos tyrimu, naudojantis pokalbiu su ten dirbančiu žmogumi.
1. PREKIŲ ASORTIMENTO STRUKTŪROS SAMPRATA
Asortimentas – tai prekių rinkinys, kurį tam tikru metu rinkai pateikia prekybos įmonė. Taigi asortimentas yra prekybos įmonės pasiūla. Platesne prasme prekybos įmonės asortimentas apima ir jos teikiamas paslaugas.(A.Pajuodis, 2002)
Pasak B.Alborovienės, prekių asortimentas – tai visų prekių ir prekių grupių, kurias parduoda įmonė, rinkinys.
Taigi prekių asortimentą abu autoriai apibūdina labai panašiai.
Prekybos įmonėse parduodama daugybė įvairiausių prekių. Atsižvelgiant į keliamus tikslus, jos įvairiai skirstomos, klasifikuojamos. Prekybos įmonių marketinge prekių klasifikavimo tikslas – sudaryti galimybę efektyviau valdyti asortimentą, priimti racionalius asortimento politikos sprendimus. Marketingo literatūroje yra pateikta nemažai prekių klasifikavimo siūlymų. Aš trumpai supažindinsiu su kai kuriomis klasifikacijomis, turinčiomis didesnės reikšmės prekybos įmonių asortimento politikai.
Pagal prekių paskirtį pirmiausia jas tikslinga skirstyti į dvi dideles grupes:
• Vartojimo (asmeninio vartojimo) prekes;
• Gamybinės paskirties prekes.
Pagal paklausos dažnumą prekes galima suskirstyti į kasdieninės, periodinės ir retos paklausos prekes. Kasdieninės paklausos prekėmis laikomos iš esmės visos maisto prekės (kojinės, puskojinės, apatinis trikotažas, kai kurios galanterijos, parfumerijos prekės, kosmetika, ūkinės ir kt. prekės). Periodinės paklausos prekėms priskiriamos tos, kurių paprastai įsigyjama ne rečiau kaip kartą per metus (drabužiai, avalynė, viršutinis trikotažas ir kt.). Retos paklausos prekės – tai ilgalaikio naudojimo reikmenys, kurie įsigyjami paprastai ne dažniau kaip kas penkeri metai (televizoriai, šaldytuvai, baldai, automobiliai ir kt.).
Dauguma vokiečių autorių remiasi R.Seyfferto pasiūlyta asortimento suskirstymu į atskirus lygius, pagal lygių pavadinimų sistemą. 1. pav. pateikta marketingo specialisto L.Berekoveno šiek tiek modifikuota asortimento piramidė(A.Pajuodis,2002)
1pav. L.Berekoveno asortimento piramidė (psl. 210)
Aukščiausiame piramidės lygmenyje yra mažiausias asortimento vienetas, kurį pagal tam tikrus kiekybinius ar kokybinius požymius(kiekį, dydį, spalvą, formą) galima aiškiai apibrėžti ir išskirti iš prekių visumos. Jis vad. prekės rūšimi , arba pozicija. Pvz.: skalbimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2673 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. PREKIŲ ASORTIMENTO STRUKTŪROS SAMPRATA . 4
  • 2. ĮMONĖS „RIKI2“ ATASKAITA, REMIANTIS RINKODAROS VEIKSMAIS .7
  • 2.1. Prekių grupių skaičius parduotuvėje „RIKI2“ . 7
  • 2.2. Prekių kokybė .. 7
  • 2.3. Asortimento gylis pasirinktoje prekių grupėje 8
  • 2.4. Prekių asortimento formavimas .. 8
  • 2.5. Aptarnavimas nupirkus 8
  • 2.6. Įmonės prekių ženklas .. 9
  • 2.7. Kainų politika ..10
  • 2.8. Rėmimo priemonės 11
  • IŠVADOS .13
  • LITERATŪRA ..14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2673 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 14 psl., (2673 ž.)
  • Word failas 141 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt