UAB “Interservis vaikai” įkurta 1999 metais.
• Klaipėdoje 1. Debreceno 61, "Vaikų pasaulis".
2. Taikos pr. 5, "Saturno PC".
Savanorių 375, Kalniečių prekybos centre Kaune.
El. paštas: kaunas@riki.lt
Įmonės ataskaita rašoma remiantis rinkos tyrimu, naudojantis pokalbiu su ten dirbančiu žmogumi.
1. PREKIŲ ASORTIMENTO STRUKTŪROS SAMPRATA
Asortimentas – tai prekių rinkinys, kurį tam tikru metu rinkai pateikia prekybos įmonė. Taigi asortimentas yra prekybos įmonės pasiūla. Platesne prasme prekybos įmonės asortimentas apima ir jos teikiamas paslaugas.(A.Pajuodis, 2002)
Pasak B.Alborovienės, prekių asortimentas – tai visų prekių ir prekių grupių, kurias parduoda įmonė, rinkinys.
Taigi prekių asortimentą abu autoriai apibūdina labai panašiai.
Prekybos įmonėse parduodama daugybė įvairiausių prekių. Atsižvelgiant į keliamus tikslus, jos įvairiai skirstomos, klasifikuojamos. Prekybos įmonių marketinge prekių klasifikavimo tikslas – sudaryti galimybę efektyviau valdyti asortimentą, priimti racionalius asortimento politikos sprendimus. Marketingo literatūroje yra pateikta nemažai prekių klasifikavimo siūlymų. Aš trumpai supažindinsiu su kai kuriomis klasifikacijomis, turinčiomis didesnės reikšmės prekybos įmonių asortimento politikai.
Pagal prekių paskirtį pirmiausia jas tikslinga skirstyti į dvi dideles grupes:
• Vartojimo (asmeninio vartojimo) prekes;
• Gamybinės paskirties prekes.
Pagal paklausos dažnumą prekes galima suskirstyti į kasdieninės, periodinės ir retos paklausos prekes. Kasdieninės paklausos prekėmis laikomos iš esmės visos maisto prekės (kojinės, puskojinės, apatinis trikotažas, kai kurios galanterijos, parfumerijos prekės, kosmetika, ūkinės ir kt. prekės). Periodinės paklausos prekėms priskiriamos tos, kurių paprastai įsigyjama ne rečiau kaip kartą per metus (drabužiai, avalynė, viršutinis trikotažas ir kt.). Retos paklausos prekės – tai ilgalaikio naudojimo reikmenys, kurie įsigyjami paprastai ne dažniau kaip kas penkeri metai (televizoriai, šaldytuvai, baldai, automobiliai ir kt.).
Dauguma vokiečių autorių remiasi R.Seyfferto pasiūlyta asortimento suskirstymu į atskirus lygius, pagal lygių pavadinimų sistemą. 1. pav. pateikta marketingo specialisto L.Berekoveno šiek tiek modifikuota asortimento piramidė(A.Pajuodis,2002)
1pav. L.Berekoveno asortimento piramidė (psl. 210)
Aukščiausiame piramidės lygmenyje yra mažiausias asortimento vienetas, kurį pagal tam tikrus kiekybinius ar kokybinius požymius(kiekį, dydį, spalvą, formą) galima aiškiai apibrėžti ir išskirti iš prekių visumos. Jis vad. prekės rūšimi , arba pozicija. Pvz.: skalbimo...
Šį darbą sudaro 2673 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!