Referatai

Prekių pozicionavimas

9.6   (3 atsiliepimai)
Prekių pozicionavimas 1 puslapis
Prekių pozicionavimas 2 puslapis
Prekių pozicionavimas 3 puslapis
Prekių pozicionavimas 4 puslapis
Prekių pozicionavimas 5 puslapis
Prekių pozicionavimas 6 puslapis
Prekių pozicionavimas 7 puslapis
Prekių pozicionavimas 8 puslapis
Prekių pozicionavimas 9 puslapis
Prekių pozicionavimas 10 puslapis
Prekių pozicionavimas 11 puslapis
Prekių pozicionavimas 12 puslapis
Prekių pozicionavimas 13 puslapis
Prekių pozicionavimas 14 puslapis
Prekių pozicionavimas 15 puslapis
Prekių pozicionavimas 16 puslapis
Prekių pozicionavimas 17 puslapis
Prekių pozicionavimas 18 puslapis
Prekių pozicionavimas 19 puslapis
Prekių pozicionavimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• Produkto reklamą.
Viena iš savaime suprantamų ir todėl ne visuomet atskirai pabrėžiamų reklamos funkcijų yra padėti išskirti prekes, prekių vardus ar įmones iš konkurentų. Šis išskirstymas nėra lengvai apčiuopiamas, nes vyksta vartotojo sąmonėje. Naudojant reklamą stengiamasi, kad potencialūs vartotojai pirmiausia reklamuojamą objektą išskirtų iš kitų, kad jų sąmonėje jis užimtų daugiau ar mažiau aiškią poziciją.3
Pozicionavimas prasideda nuo produkto, nuo prekės, paslaugos, bendrovės ar netgi žmogaus.
Pozicionavimas nėra tai, ką darome produktui, -tai, kaip veikiate potencialaus pirkėjo mintis. Tai yra pozicionuojate produktą potencialaus pirkėjo mintyse.
Pozicionavimas – tai idėja, pradedanti spręsti sudėtingą problemą, kaip būti išgirstam informacija perkrautoje visuomenėje.
Informacijos džiunglėse vienintelė viltis - nugalėti, atsirinkti, siaurinti taikinius ir segmentuoti, kitaip tariant - pozicionuoti.
Galima drąsiai teigti, kad šiandien sėkmingai veikia tik tos įmonės, kurios žino kaip prisitaikyti prie nuolat kintančių rinkos sąlygų ir yra įvaldžiusios rinkos tendencijomis paremtą veiklos strategijos pasirinkimą.
Darbo tikslas – prekių pozicionavimo ypatumų analizė.
Šiam tikslui pasiekti sprendžiami šie uždaviniai:
• remiantis moksline literatūra išanalizuoti pozicionavimą, jo ypatumus;
• išskirti pagrindines pozicionavimo grupes ir jas apibūdinti;
Darbe naudoti tyrimo metodai – mokslinės literatūros šaltinių analizė
1. POZICIONAVIMO SAMPRATA IR JO YPATUMAI
Pagrindinis pozicionavimo principas yra ne sukurti ką nors naujo ir originalaus, bet manipuliuoti tuo, kas mintyse jau yra ir pakeisti egzistuojančius ryšius.
Šiandieninė rinka nebereaguoja į strategijas, tikusias praeityje. Tiesiog yra per daug produktų, per daug bendrovių, per daug rinkos triukšmo.
Vartotojai renkasi tokius gaminius ar paslaugas, kurie jiems turi didžiausią vertę. Norint užkariauti vartotojus, reikia geriau už konkurentus žinoti vartotojų poreikius ir pirkimo procesą bei pasiūlyti vartotojams didesnę vertę turinčias prekes ir paslaugas.4
Pozicija – tai salyginė vieta žmogaus sąmonėje, kurią pagal tam tikrus požymius užima vienos prekės įvaizdis kitų atžvilgiu.5
Pozicijos terminas atskirai vartojamas gana retai. Dažniau kalbama apie kokių nors konkuruojančių prekių visumą, tam tikrą jų palyginimą. Šitaip sudaromas vadinamąsis suvokimo žemėlapis.
Suvokimo žemėlapis – tai nuomonių apie konkuruojančias prekes(prekių pozicijų) išdėstymo pasirinktos grupės asmenų sąmonėje schema.
Pozicianavimas vyksta...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4656 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. POZICIONAVIMO SAMPRATA IR JO YPATUMAI 4
  • 2. POZICIONAVIMO BŪDAI IR JŲ SAMPRATA 6
  • 2.1. PASIŪLOS POZICIONAVIMAS 6
  • 2.2. POZICIONAVIMAS RINKOJE 6
  • 2.3. PREKIŲ POZICIONAVIMAS 10
  • 2.4. POZICIONAVIMAS PAGAL VERTĘ 11
  • 3. POZICIONAVIMAS – TAI INFORMACIJOS PERDAVIMO METODAS 16
  • IŠVADOS 19
  • NAUDOTA LITERATŪRA 20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (4656 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 20 psl., (4656 ž.)
  • Word failas 156 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt