• Produkto reklamą.
Viena iš savaime suprantamų ir todėl ne visuomet atskirai pabrėžiamų reklamos funkcijų yra padėti išskirti prekes, prekių vardus ar įmones iš konkurentų. Šis išskirstymas nėra lengvai apčiuopiamas, nes vyksta vartotojo sąmonėje. Naudojant reklamą stengiamasi, kad potencialūs vartotojai pirmiausia reklamuojamą objektą išskirtų iš kitų, kad jų sąmonėje jis užimtų daugiau ar mažiau aiškią poziciją.3
Pozicionavimas prasideda nuo produkto, nuo prekės, paslaugos, bendrovės ar netgi žmogaus.
Pozicionavimas nėra tai, ką darome produktui, -tai, kaip veikiate potencialaus pirkėjo mintis. Tai yra pozicionuojate produktą potencialaus pirkėjo mintyse.
Pozicionavimas – tai idėja, pradedanti spręsti sudėtingą problemą, kaip būti išgirstam informacija perkrautoje visuomenėje.
Informacijos džiunglėse vienintelė viltis - nugalėti, atsirinkti, siaurinti taikinius ir segmentuoti, kitaip tariant - pozicionuoti.
Galima drąsiai teigti, kad šiandien sėkmingai veikia tik tos įmonės, kurios žino kaip prisitaikyti prie nuolat kintančių rinkos sąlygų ir yra įvaldžiusios rinkos tendencijomis paremtą veiklos strategijos pasirinkimą.
Darbo tikslas – prekių pozicionavimo ypatumų analizė.
Šiam tikslui pasiekti sprendžiami šie uždaviniai:
• remiantis moksline literatūra išanalizuoti pozicionavimą, jo ypatumus;
• išskirti pagrindines pozicionavimo grupes ir jas apibūdinti;
Darbe naudoti tyrimo metodai – mokslinės literatūros šaltinių analizė
1. POZICIONAVIMO SAMPRATA IR JO YPATUMAI
Pagrindinis pozicionavimo principas yra ne sukurti ką nors naujo ir originalaus, bet manipuliuoti tuo, kas mintyse jau yra ir pakeisti egzistuojančius ryšius.
Šiandieninė rinka nebereaguoja į strategijas, tikusias praeityje. Tiesiog yra per daug produktų, per daug bendrovių, per daug rinkos triukšmo.
Vartotojai renkasi tokius gaminius ar paslaugas, kurie jiems turi didžiausią vertę. Norint užkariauti vartotojus, reikia geriau už konkurentus žinoti vartotojų poreikius ir pirkimo procesą bei pasiūlyti vartotojams didesnę vertę turinčias prekes ir paslaugas.4
Pozicija – tai salyginė vieta žmogaus sąmonėje, kurią pagal tam tikrus požymius užima vienos prekės įvaizdis kitų atžvilgiu.5
Pozicijos terminas atskirai vartojamas gana retai. Dažniau kalbama apie kokių nors konkuruojančių prekių visumą, tam tikrą jų palyginimą. Šitaip sudaromas vadinamąsis suvokimo žemėlapis.
Suvokimo žemėlapis – tai nuomonių apie konkuruojančias prekes(prekių pozicijų) išdėstymo pasirinktos grupės asmenų sąmonėje schema.
Pozicianavimas vyksta...
Šį darbą sudaro 4656 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!