Marketingo žinių ir patirties šiandien reikia įvairios įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti, ar paslaugas siūlanti įmonė.
Daugelis žmonių, pasirinkdami sprendimus kur ir ką pirkti, už ką balsuoti, kur ir kaip atostogauti ir pan. dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį tarp prekių ir paslaugų pirkėjai ir vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai. Dėl to marketingo žinios yra naudingos ir reikalingos ne tik tiems, kurie jį vykdo, bet ir tiems, kurie patiria ir priima jo poveikį.
Kiekvieną šiuolaikinės visuomenės atstovą nuolat veikia reklama ir jis intuityviai gali nusakyti, kas tai. Tačiau tikslai apibrėžti, kokia tos kūrybinės ir dinamiškos srities esmė, nėra paprasta, ir juridiniuose aktuose, moksliniuose darbuose bei praktiniame reklamos versle sutinkama gausybė skirtingų nuomonių.
6. Išsiaiškinti kaip reguliuojama reklama;
Darbo tikslas – teoriškai išnagrinėti pozicionavimą, kuris vyksta visomis marketingo priemonėmis, tačiau labiausiai tam tinka reklama.
REKLAMOS VIETA MARKETINGE
Reklama yra įtikinėjimo, siūlymo, informavimo – kitaip sakant, tam tikros propogandos priemonė. Tai pagrindinis reklamos ir populiarinimo veiksmų skirtumas, mat už populiarinimą tiesiogiai nėra mokama. Už reklamą moka jos užsakovas, o skaitytojas ar žiūrovas beveik visuomet gali jį atpažinti ir suprasti, kas yra suinteresuotoji pusė. Taigi visiems aišku, kad jie ne seip ką nors informuoja ar skatina, bet su reklamos pagalba siekia savo tikslų.
Daugumos rūšių reklama yra neasmeniška. Tai reiškia, kad reklamos užsakovas nebando bendrauti su kiekvienu jį dominančiu asmeniu individualiai. Tai įmanoma tik organizavus tiesioginę reklamą paštu ar kitokiomis ryšių priemonėmis, ir tai sudaro tam tikrą išimtį. Tačiau visais kitais atvejais reklamos užsakovas bando pasiekti ne kurį nors individą, o tam tikrą reklamos auditoriją.
Reklamos auditorija – tai grupė asmenų, kuriuos numatoma pasiekti reklamos priemonėmis.
Savaime suprantama, reklamos auditorija turi būti parenkama suderintai su tiksline rinka. Kai norima pasiekti tik potencialius pirkėjus, stengiamasi, kad reklama „uždengtų“ visą tikslinį rinkos segmentą ar pasirinktąjį jo dalį. Kai norima pasiekti ne pačius potencialius pirkėjus, bet...
Šį darbą sudaro 6323 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!