VILNIUS, 2008
PRIEDAI
GRAFINĖ DALIS
PROFESINĖS KOMPETENCIJOS
Geležinkelių eksploatavimo inžinieriaus sritys ir profesinės kompetencijos
nagrinėjamos šiame darbe
Veiklos sritys
Profesinės kompetencijos
Skyrius, puslapis
1. Vežimo geležinkelių transporto technologinio proceso organizavimas ir valdymas.
1.1. Organizuoti įmonės padalinio veiklą pagal darbų pobūdį.
1.2. Organizuoti krovinių ir keleivių vežimo procesą.
1.3. Taikyti informacines technologijas vežimo procese.
1.4. Vadovauti personalui.
1 skyrius 25-29 psl.
1 skyrius 29-31 psl.
2 skyrius 32-59 psl.
1 skyrius 29-31 psl.
2. Vežimo geležinkelių transporto technologinio proceso planavimas ir materialinis aprūpinimas.
2.1. Planuoti krovinių ir keleivių vežimo procesą.
2.2. Pagrįsti krovinių ir keleivių vežimo efektyvumą ekonominiais skaičiavimais.
3 skyrius 61– 66 psl.
4 skyrius 73– 75 psl.
ĮVADAS
Geležinkeliai yra viena iš sausumos transporto šakų, galinti sėkmingai vežti didelius krovinių srautus dideliais nuotoliais. Taip pat ji ekonomiška, saugi ir ekologiškai švari transporto šaka. Geležinkelio transportu galima vežti labai įvairaus spektro krovinius: nuo smulkių supakuotų prekių iki biriųjų krovinių vežimo kroviniais vagonais arba skystųjų krovinių – cisternomis. Specialiai pagal krovinių saugumą ir prekinės būklės išlaikymą vežimo, krovos ir su ja susijusių procedūrų metu. Pervežimo kaina yra daug mažesnė nei vežant automobiliu. Visi šie privalumai geležinkelio transportą daro prioritetu gabenant krovinius sausuma daugelyje pasaulio regionų.
Mano diplominio darbo tema yra prekių stoties veiklos technologija. Šiame baigiamajame darbe yra išnagrinėtas prekinių vagonų perdirbimo tobulinimo klausimas, efektyvaus darbo aprūpinimas stotyje dirbant 3 manevriniams lokomotyvams, 2 iš jų dirba visą parą, o 3-čias nuo 7.00 val. iki 19.00 val., parengta aukščiausios klasės prekių stoties veiklos technologija, remiantis skaičiavimais ir atskirų stoties barų darbo technologija. Vadovaujantis darbo užduotimi, man reikia sukurti tokią veiklos technologiją, kuria vadovaujantis būtų kuo mažesnės vagonų prastovos, nenutrūkstamas ir savalaikis Klientų aptarnavimas stoties viešo naudojimo ir privažiuojamuosiuose keliuose, racionalus darbo našumas, užtikrinta darbuotojų sauga ir sveikata bei aplinkosauga. Šio darbo pagrindiniai tikslai siekti užtikrinti kuo mažesnį visų vagonų prastovėjimą stotyje, ypatingai kitoms šalims priklausančių vagonų, nes nuo laiko, praleisto kitoms šalims priklausančių vagonų, prastovėtų Lietuvos teritorijoje, priklauso ekonominis efektyvumas, atsižvelgiant į tai, kokie buvo panaudoti kaštai...
Šį darbą sudaro 18217 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!