Referatai

Produkto rėmimo strategijos pasirinkimas: UAB "Dažų ir Dangų Fabrikas"

9.6   (3 atsiliepimai)
Produkto rėmimo strategijos pasirinkimas: UAB "Dažų ir Dangų Fabrikas" 1 puslapis
Produkto rėmimo strategijos pasirinkimas: UAB "Dažų ir Dangų Fabrikas" 2 puslapis
Produkto rėmimo strategijos pasirinkimas: UAB "Dažų ir Dangų Fabrikas" 3 puslapis
Produkto rėmimo strategijos pasirinkimas: UAB "Dažų ir Dangų Fabrikas" 4 puslapis
Produkto rėmimo strategijos pasirinkimas: UAB "Dažų ir Dangų Fabrikas" 5 puslapis
Produkto rėmimo strategijos pasirinkimas: UAB "Dažų ir Dangų Fabrikas" 6 puslapis
Produkto rėmimo strategijos pasirinkimas: UAB "Dažų ir Dangų Fabrikas" 7 puslapis
Produkto rėmimo strategijos pasirinkimas: UAB "Dažų ir Dangų Fabrikas" 8 puslapis
Produkto rėmimo strategijos pasirinkimas: UAB "Dažų ir Dangų Fabrikas" 9 puslapis
Produkto rėmimo strategijos pasirinkimas: UAB "Dažų ir Dangų Fabrikas" 10 puslapis
Produkto rėmimo strategijos pasirinkimas: UAB "Dažų ir Dangų Fabrikas" 11 puslapis
Produkto rėmimo strategijos pasirinkimas: UAB "Dažų ir Dangų Fabrikas" 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

IŠVADOS................................................................
LITERATŪROS SĄRAŠAS.................
Gali būti taip, kad įmonė siūlo gerą prekę, yra jai nustačiusi tinkamą kainą ir naudoja pakankamai tobulą paskirstymo sistemą, tačiau norimos pardavimo apimties vistiek greitai nepavyksta pasiekti. Tai ypač akivaizdu intensyvios konkurencijos sąlygomis, kai daugelis konkurentų siūlo gana panašias prekes. Labiausiai tikėtina tokios problemos priežastis – potencialūs pirkėjai sunkiai sužino apie prekę, jiems niekas tinkamai nepaaiškina siūlomos prekės privalumų, neskatina jos pirkti. Tenka imtis specialių veiksmų, kurie užpildytų šią spragą. Tam naudojamas marketingo komplekso elementas rėmimas.
Rėmimu užmezgamas ryšys tarp įmonės (informacijos siuntėjos) ir vartotojų (informacijos gavėjų). Rėmimas arba gali sutvirtinti esamas pažiūras ir elgesį arba juos pakeisti.
Rėmimas gali būti vykdomas įvairiais būdais: pasitelkiant reklamą, pardavimų skatinimą, ryšius su visuomene arba asmeninius pardavimus. Rėmimo styrategija sujungia reklamą, pardavimų skatinimą, asmeninį pardavimą ir ryšiu su visuomene į koordinuotą komunikacijos su pirkėjais programą. Rėmimo veiksmai smarkiai įtakoja įmonių pasiekiamą pardavimų lygį. Produktų pardavimo rėmimui kasddien yra išleidžiami milijonai visame pasaulyje. Efektyvus šių brangių išteklių valdymas įgalina pasiekti optimalias pardavimų apimtis.
Rėmimo tikslams pasiekti numatoma atitinkama strategija. Priklausomai nuo to, į kurį pateikimo kanalo dalyvį orientuojami veiksmai, skiriamos dvi pagrindinės rėmimo strategijos rūšys: traukimo ir stūmimo.
Darbo problema: Įmonės nesirūpinančios savo produktų rėmimu, gali patirti nesėkmę ir nesudominti potencialių vartotojų. Tačiau vien tik investuoti į produktą neužtenka. Būtina pasirinkti tinkamą rėmimo strategiją, skirti pakankamai lėšų ir paskirstyti rėmimą tam tikram laikotarpiui.
Darbo tikslas: UAB „Dažų ir Dangų Fabrikas“ naujo produkto rėmimo strategijos pasirinkimas.
• Išanalizuoti rėmimo sampratą ir jo vietą produkto rinkodaroje;
• Aptarti rėmimo strategijos parengimo etapus;
• Išnagrinėti UAB „Dažų ir Dangų Fabrikas“ produkto rėmimo startegijos pasirinkimą.
1. Rėmimas ir jo vieta produkto rinkodaroje
Literatūroje rinkodara populiariai apibrėžiama kaip ,,4P‘‘ (ang. Product. Price. Place. Promotion), kurie formuojami atsižvelgiant į vartotojų poreikius ir galimybes įgyti pranašumą prieš konkurentus ,,4P‘‘ modelį 1960 metais pasiūlė E.J. MacCarthy‘s. Rėmimas – tai ketvirtasis rinkodaros elementas. (žr. 1 pav.), kurios svarbiausia užduotis yra potencialiems pirkėjams...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2018 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Rėmimas ir jo vieta produkto rinkodaroje..
  • 2. Rėmimo strategijos parengimo etapai.
  • 3. UAB „Dažų ir Dangų Fabrikas“ naujo produkto rėmimo strategijos pasirinkimas

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2018 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 12 psl., (2018 ž.)
  • Word failas 112 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt