IŠVADOS................................................................
LITERATŪROS SĄRAŠAS.................
Gali būti taip, kad įmonė siūlo gerą prekę, yra jai nustačiusi tinkamą kainą ir naudoja pakankamai tobulą paskirstymo sistemą, tačiau norimos pardavimo apimties vistiek greitai nepavyksta pasiekti. Tai ypač akivaizdu intensyvios konkurencijos sąlygomis, kai daugelis konkurentų siūlo gana panašias prekes. Labiausiai tikėtina tokios problemos priežastis – potencialūs pirkėjai sunkiai sužino apie prekę, jiems niekas tinkamai nepaaiškina siūlomos prekės privalumų, neskatina jos pirkti. Tenka imtis specialių veiksmų, kurie užpildytų šią spragą. Tam naudojamas marketingo komplekso elementas rėmimas.
Rėmimu užmezgamas ryšys tarp įmonės (informacijos siuntėjos) ir vartotojų (informacijos gavėjų). Rėmimas arba gali sutvirtinti esamas pažiūras ir elgesį arba juos pakeisti.
Rėmimas gali būti vykdomas įvairiais būdais: pasitelkiant reklamą, pardavimų skatinimą, ryšius su visuomene arba asmeninius pardavimus. Rėmimo styrategija sujungia reklamą, pardavimų skatinimą, asmeninį pardavimą ir ryšiu su visuomene į koordinuotą komunikacijos su pirkėjais programą. Rėmimo veiksmai smarkiai įtakoja įmonių pasiekiamą pardavimų lygį. Produktų pardavimo rėmimui kasddien yra išleidžiami milijonai visame pasaulyje. Efektyvus šių brangių išteklių valdymas įgalina pasiekti optimalias pardavimų apimtis.
Rėmimo tikslams pasiekti numatoma atitinkama strategija. Priklausomai nuo to, į kurį pateikimo kanalo dalyvį orientuojami veiksmai, skiriamos dvi pagrindinės rėmimo strategijos rūšys: traukimo ir stūmimo.
Darbo problema: Įmonės nesirūpinančios savo produktų rėmimu, gali patirti nesėkmę ir nesudominti potencialių vartotojų. Tačiau vien tik investuoti į produktą neužtenka. Būtina pasirinkti tinkamą rėmimo strategiją, skirti pakankamai lėšų ir paskirstyti rėmimą tam tikram laikotarpiui.
Darbo tikslas: UAB „Dažų ir Dangų Fabrikas“ naujo produkto rėmimo strategijos pasirinkimas.
• Išanalizuoti rėmimo sampratą ir jo vietą produkto rinkodaroje;
• Aptarti rėmimo strategijos parengimo etapus;
• Išnagrinėti UAB „Dažų ir Dangų Fabrikas“ produkto rėmimo startegijos pasirinkimą.
1. Rėmimas ir jo vieta produkto rinkodaroje
Literatūroje rinkodara populiariai apibrėžiama kaip ,,4P‘‘ (ang. Product. Price. Place. Promotion), kurie formuojami atsižvelgiant į vartotojų poreikius ir galimybes įgyti pranašumą prieš konkurentus ,,4P‘‘ modelį 1960 metais pasiūlė E.J. MacCarthy‘s. Rėmimas – tai ketvirtasis rinkodaros elementas. (žr. 1 pav.), kurios svarbiausia užduotis yra potencialiems pirkėjams...
Šį darbą sudaro 2018 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!