TAV 3/1 gr. Stud.
Kaunas, 2005
ĮVADAS
Tam, kad kas nors būrų pagaminta ir parduota, turi būti pirkėjas ir pardavėjas, t.y. vartotojas ir gamintojas. Prekių paklausa skatina jų gamybą. Gamybinė veikla, atliekama labai įvairiomis sąlygomis, sukuria tinkamų vartoti visų rūšių prekių ir paslaugų apimtį, kurią gali pasiūlyti gamintojai, t.y. pasiūlą.
Žinoma, kad ne visada rinkoje kurios nors prekės ar paslaugos pasiūla yra pakankama, kad patenkintų visą jos poreikį. Ne visada bet kurioje parduotuvėje galima nusipirkti norimų prekių. Taigi, šiame darbe bus aptariama labai svarbi kiekvienam verslininkui tema: pasiūla ir ją lemiantys veiksniai.
Šio kursinio darbo tyrimo objektas – UAB „Senukai“ parduotuvėje prekiaujamų prekių pasiūla ir jos tyrimas.
Tyrimo tikslas – išaiškinti, kokie veiksniai lemia prekės pasiūlą rinkoje, kaip nusprendžiama, kiek kurios nors prekės tam tikru laikotarpiu reikia pateikti vartotojams.
Tyrimo metu keliami uždaviniai:
1. Supažindinimas su prekės sąvoka;
2. Išaaiškinti kaip klasifikuojamos prekės;
3. Pasiūlos sąvokos apžvelgimas;
4. Išaiškinti, pasiūlą lemiančius veiksnius;
5. UAB „Senukai“ parduotuvės prekių pasiūlos tyrimas.
Kursinio darbo teorinėje dalyje naudojama mokslinė literatūra, skirta aukštųjų mokyklų studentams. Čia apžvelgiamos preekės, pasiūlos sąvokos, jų klasifikavimas ir veiksniai.
Praktinėje dalyje analizuojami apklausos metu gauti duomenys, jie susisteminti ir pateikti lentelių bei grafikų pavidale.
1. PREKĖS SAMPRATA, KLASIFIKAVIMAS
Literatūroje pateikiami tokie prekės apibrėžimai:
• Prekė – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su pardavimo objekto kūrimu ar keitimu;
• Prekė yra visa tai, kas gali tenkinti vartotojų norus ir poreikius, būti siūloma rinkoje pirkėjų dėmesiui, pirkimui ir vartojimui ar naudojimui;
• Prekė yra produktas, skirtas mainams.
Ekonomikos teorija, apibrėždama prekę, akcentuoja jos dalyvavimą mainų procese (prekė yra produktas, skirtas mainams).
Marketinge apibrėžiant prekę, akcentuojamas vartotojų poreikių patenkinimas. Išsamiausią prekės apibrėžimą marketinge pateikia Ph. Kotleris:
Prekė – visa tai, kas gali patenkinti vartotojų poreikius, ir tai, kas siūloma rinkai, siekiant pritraukti vartotojų dėmesį, plėtoti vartojimą, įskaitant fizinius objektus, paslaugas ir idėjas.
R Kuvykaitė teigia, kad prekė – yra visa tai, kas siūloma rinkai, siekiant patenkinti vartotojų poreikius ir norus, įskaitant fizinius...
Šį darbą sudaro 3637 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!