Kursiniai darbai

Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai"

10   (1 atsiliepimai)
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 1 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 2 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 3 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 4 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 5 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 6 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 7 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 8 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 9 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 10 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 11 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 12 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 13 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 14 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 15 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 16 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 17 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 18 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 19 puslapis
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

TAV 3/1 gr. Stud.
Kaunas, 2005
ĮVADAS
Tam, kad kas nors būrų pagaminta ir parduota, turi būti pirkėjas ir pardavėjas, t.y. vartotojas ir gamintojas. Prekių paklausa skatina jų gamybą. Gamybinė veikla, atliekama labai įvairiomis sąlygomis, sukuria tinkamų vartoti visų rūšių prekių ir paslaugų apimtį, kurią gali pasiūlyti gamintojai, t.y. pasiūlą.
Žinoma, kad ne visada rinkoje kurios nors prekės ar paslaugos pasiūla yra pakankama, kad patenkintų visą jos poreikį. Ne visada bet kurioje parduotuvėje galima nusipirkti norimų prekių. Taigi, šiame darbe bus aptariama labai svarbi kiekvienam verslininkui tema: pasiūla ir ją lemiantys veiksniai.
Šio kursinio darbo tyrimo objektas – UAB „Senukai“ parduotuvėje prekiaujamų prekių pasiūla ir jos tyrimas.
Tyrimo tikslas – išaiškinti, kokie veiksniai lemia prekės pasiūlą rinkoje, kaip nusprendžiama, kiek kurios nors prekės tam tikru laikotarpiu reikia pateikti vartotojams.
Tyrimo metu keliami uždaviniai:
1. Supažindinimas su prekės sąvoka;
2. Išaaiškinti kaip klasifikuojamos prekės;
3. Pasiūlos sąvokos apžvelgimas;
4. Išaiškinti, pasiūlą lemiančius veiksnius;
5. UAB „Senukai“ parduotuvės prekių pasiūlos tyrimas.
Kursinio darbo teorinėje dalyje naudojama mokslinė literatūra, skirta aukštųjų mokyklų studentams. Čia apžvelgiamos preekės, pasiūlos sąvokos, jų klasifikavimas ir veiksniai.
Praktinėje dalyje analizuojami apklausos metu gauti duomenys, jie susisteminti ir pateikti lentelių bei grafikų pavidale.
1. PREKĖS SAMPRATA, KLASIFIKAVIMAS
Literatūroje pateikiami tokie prekės apibrėžimai:
• Prekė – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su pardavimo objekto kūrimu ar keitimu;
• Prekė yra visa tai, kas gali tenkinti vartotojų norus ir poreikius, būti siūloma rinkoje pirkėjų dėmesiui, pirkimui ir vartojimui ar naudojimui;
• Prekė yra produktas, skirtas mainams.
Ekonomikos teorija, apibrėždama prekę, akcentuoja jos dalyvavimą mainų procese (prekė yra produktas, skirtas mainams).
Marketinge apibrėžiant prekę, akcentuojamas vartotojų poreikių patenkinimas. Išsamiausią prekės apibrėžimą marketinge pateikia Ph. Kotleris:
Prekė – visa tai, kas gali patenkinti vartotojų poreikius, ir tai, kas siūloma rinkai, siekiant pritraukti vartotojų dėmesį, plėtoti vartojimą, įskaitant fizinius objektus, paslaugas ir idėjas.
R Kuvykaitė teigia, kad prekė – yra visa tai, kas siūloma rinkai, siekiant patenkinti vartotojų poreikius ir norus, įskaitant fizinius...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3637 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 3
  • ĮVADAS 4
  • 1. PREKĖS SAMPRATA, KLASIFIKAVIMAS 5
  • 2. PASIŪLA IR JĄ VEIKIANTYS VEIKSNIAI 9
  • 3. UAB „SENUKAI“ PRODUKTŲ PASIŪLOS TYRIMAS 12
  • 3.1 TYRIMŲ METODOLOGIJA IR METODIKA 12
  • 3.2 TYRIMŲ INSTRUMENTARIJAUS PARENGIMAS IR PAGRINDIMAS 13
  • 3.3 DUOMENŲ ANALIZĖ 14
  • 3.4 HIPOTEZIŲ TIKRINIMAS 20
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 21
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 22
  • PRIEDAI 23

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (3637 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 22 psl., (3637 ž.)
  • Word failas 352 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt