Artėjant praktikos dienai vis galvojau, kokią klasę gausiu, kokie bus vaikai, kaip reikės su jais bendrauti, o juo labiau, kaip reikės juos mokyti, ar jie mane supras, ar mane priims, ar manęs klausys, ar aš juos suprasiu. Nes tarpusavio supratimas yra vienas iš svarbiausių elementų bendraujant.
Atėjus į klasę pirmą dieną mus su kolege mokytoja priėmė labai šiltai. Vaikams buvo kiek neįprasta. Bandžiau juos kalbinti, tačiau į kalbas jie nelabai leidosi, buvo nedrąsūs. Stengiausi būti paprasta, nuteikti vaikus, kad atsipalaiduotų, kad nusiramintų, kad nebijotų mūsų.
Prieš antrąją savaitę buvo baisoka, o jei nepavyks jų prakalbinti, kaip aš dėstysiu pamokas? Tačiau, po truputį vaikai priprato prie naujų mokytojų, atsipalaidavo, pradėjo bendrauti, kad ir nedrąsiai. Per pamokas drąsiau klausinėjo, atsakinėjo į klausimus, per pertraukas noriai pabendraudavo.
Visą praktikos laikotarpį stengiausi išlikti demokratiška – leidau vaikams reikšti savo nuomonę, netgi skatinau tai daryti. Norėjau, kad per pamokas netvyrotų slogi nuotaika, kad vaikai nesijaustų tarsi aš būčiau budelis, o jie mano pavaldiniai, kurie turi manęs klausyti. Stengiausi ir norėjau būti bendradarbė, norėjau, kad jie žinotų, jog jei kas nors blogai gali į mane kreiptis, ir kad aš jiems padėsiu kiek galėsiu. Tačiau pradžioje tai buvo labai sunku, nes vaikai iš pradžių klausdavo kažko su baime, nedrąsiai, tarsi jausdamiesi kalti prieš mane. Vėliau vaikai pradėjo bendrauti laisviau, nebebijojo pareikšti savo nuomonės, labiau pradėjo pasitikėti savimi ir manimi.
Bendraujant su vaikais stengdavausi likti taktiška. Stengiausi būti nuoširdi, rimta, bet nevengiau ir pajuokauti su vaikais. Tačiau, manau, vieną pamoką peržengiau ribas to nenorėdama. Buvo lietuvių kalbos pamoka, mokiau vaikus s raidės. Ant lentos nubraižytos linijos ir aš aiškinau, kaip reikia rašyti raidę s: „Mažąją raidelę s, pradedame rašyti nuo ryškios apatinės linijos ir neryškios apatinės linijos vidurio. Brėžiame šiek tiek į dešinę pasvirusią liniją, nubrėžiame s raidelei rankytę, padarome mažą kilputę, t.y. s raidelės galvytė, ir leidžiamės žemyn šiek tiek pasvirusia...
Šį darbą sudaro 2062 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!