Referatai

Reklamos tikslai

10   (1 atsiliepimai)
Reklamos tikslai 1 puslapis
Reklamos tikslai 2 puslapis
Reklamos tikslai 3 puslapis
Reklamos tikslai 4 puslapis
Reklamos tikslai 5 puslapis
Reklamos tikslai 6 puslapis
Reklamos tikslai 7 puslapis
Reklamos tikslai 8 puslapis
Reklamos tikslai 9 puslapis
Reklamos tikslai 10 puslapis
Reklamos tikslai 11 puslapis
Reklamos tikslai 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

IŠVADOS………………………………………………………………………………………….11.
Svarbiausia prekybos įmonei, be abejo, yra ryšiai su esamais ir potencialiais pirkėjais. Tačiau jai labai svarbu kriptingai ir efektyviai bendrauti su visomis įmonei svarbiomis visuomenės grupėmis: tiek išorinėmis, tiek vidinėmis. Tam naudojama komunikacinė politika.
Komunikacinė politika – tai visi sprendimai ir veiksmai, kuriais, atsižvelgiant į įmonės tikslus, formuojama ir perduodama informacija rinkai ir svarbioms visuomenės grupėms, kad jiems darytų kryptingą poveikį.
Prekybos įmonės komunikacinė politika – tai kompleksinis poveikis jos vidinei ir išorinei aplinkai, kad susidarytų palankios sąlygos stabiliai ir pelningai įmonės veiklai.
Vis labiau prisotinant rinką prekių, įvairėjant vartotojų poreikiams, stiprėjant konkurencijai, tobulėjant informacijos rinkimo, kaupimo, apdorojimo ir perdavimo technologijoms bei veikiant kitiems veiksniams, komunikacijos svarba nepaliaujamai auga.
3. asmeninis pardavimas
4. ryšiai su visuomene
Kiekviena iš šių priemonių yra savita. Reklama per tam tikras jos perdavimo priemones skleidžia įmonės pageidaujamą informaciją, pardavimo skatinimas sukuria išskirtines prekių įsigijimo sąlygas ir apie tai praneša potencialiems pirkėjams. Asmeninis pardavimas – ta tiesioginis pardavėjo bendravimas su potencialiu pirkėju siekiant parduoti jam prekę. Ryšiai su visuomene siekia suformuoti visuomenėje ar tam tikruose jos grupėse palankų įmonės įvaizdį. Visos šios priemonės kartu paėmus sudaro vadinamąjį komunikacinį, arba rėmimo, kompleksą.
Reklamos istorija
Kaip liudija archeologiniai kasinėjimai Viduržiemio jūros šalyse, jau senovės romėnai suprato, kad reklamai išleisti pinigai atsiperka. Tuo metu egzistavo tris pagrindinės reklaminės veiklos formos - prekinis ženklas, iškaba ir miesto šauklys.
Reklamos funkcijos
Galim išskirti dvi pagrindines susijusias tarpusavyje reklamos funkcijas - informacinę (komunikacinę) ir įvaizdinę.
Šiuolaikinė reklama, transliuojama per masines informacijos priemones, vienu metu veikia plačią įvairaus amžiaus auditoriją, todėl pažymėtinos šalutinės reklamos funkcijos: kultūrinė, socialinė, ekonominė. Reklama įtakoja šiuolaikinių mitų atsiradimą.
Reklamos tikslas
Reklamos tikslas apibrėžiamas tam tikru parametrų rinkimu:
1. erdvė (platinimo geografija),
2. laikas (reklamos tikslo pasiekimo trukmė)
3. subjektas (kam skirta: pirkėjui - tarpininkui, klientui, grupiniam, kolektyvinam ar individualiam galutiniam vartotojui) požiūriu.
4. orientacija (į paklausą: informacija / įtikinimas / priminimas; į objektą: pramonės įvaizdis, bendra paklausa; įmonės įvaizdis, selektyvi paklausa)
Politikoje ir versle dažnai organizuojamos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2106 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS..2
  • Reklamos istorija.3
  • Reklamos funkcijos.3
  • Reklamos tikslas3
  • Reklamos būdai..3
  • Reklamos biudžetas..4
  • Reklamos biudžeto strategija4
  • “LORO” ĮMONĖ UŽSIIMANTI REKLAMOS PROJEKTAIS5
  • Reklaminiai - informaciniai stendai, skydai..6
  • Reklaminės kolonos ir pilonai..6
  • Reklaminė-informacinė šviečianti vitrina6
  • Reklaminis dinaminis stendas "Prismaline"7
  • Prekybos ir reklamos įranga7
  • Cigarečių prekybos ir reklamos įranga..8
  • Reklaminės šviesdėžės8
  • IĮ “RASA”.9

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2106 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 12 psl., (2106 ž.)
  • Word failas 135 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt