IŠVADOS………………………………………………………………………………………….11.
Svarbiausia prekybos įmonei, be abejo, yra ryšiai su esamais ir potencialiais pirkėjais. Tačiau jai labai svarbu kriptingai ir efektyviai bendrauti su visomis įmonei svarbiomis visuomenės grupėmis: tiek išorinėmis, tiek vidinėmis. Tam naudojama komunikacinė politika.
Komunikacinė politika – tai visi sprendimai ir veiksmai, kuriais, atsižvelgiant į įmonės tikslus, formuojama ir perduodama informacija rinkai ir svarbioms visuomenės grupėms, kad jiems darytų kryptingą poveikį.
Prekybos įmonės komunikacinė politika – tai kompleksinis poveikis jos vidinei ir išorinei aplinkai, kad susidarytų palankios sąlygos stabiliai ir pelningai įmonės veiklai.
Vis labiau prisotinant rinką prekių, įvairėjant vartotojų poreikiams, stiprėjant konkurencijai, tobulėjant informacijos rinkimo, kaupimo, apdorojimo ir perdavimo technologijoms bei veikiant kitiems veiksniams, komunikacijos svarba nepaliaujamai auga.
3. asmeninis pardavimas
4. ryšiai su visuomene
Kiekviena iš šių priemonių yra savita. Reklama per tam tikras jos perdavimo priemones skleidžia įmonės pageidaujamą informaciją, pardavimo skatinimas sukuria išskirtines prekių įsigijimo sąlygas ir apie tai praneša potencialiems pirkėjams. Asmeninis pardavimas – ta tiesioginis pardavėjo bendravimas su potencialiu pirkėju siekiant parduoti jam prekę. Ryšiai su visuomene siekia suformuoti visuomenėje ar tam tikruose jos grupėse palankų įmonės įvaizdį. Visos šios priemonės kartu paėmus sudaro vadinamąjį komunikacinį, arba rėmimo, kompleksą.
Reklamos istorija
Kaip liudija archeologiniai kasinėjimai Viduržiemio jūros šalyse, jau senovės romėnai suprato, kad reklamai išleisti pinigai atsiperka. Tuo metu egzistavo tris pagrindinės reklaminės veiklos formos - prekinis ženklas, iškaba ir miesto šauklys.
Reklamos funkcijos
Galim išskirti dvi pagrindines susijusias tarpusavyje reklamos funkcijas - informacinę (komunikacinę) ir įvaizdinę.
Šiuolaikinė reklama, transliuojama per masines informacijos priemones, vienu metu veikia plačią įvairaus amžiaus auditoriją, todėl pažymėtinos šalutinės reklamos funkcijos: kultūrinė, socialinė, ekonominė. Reklama įtakoja šiuolaikinių mitų atsiradimą.
Reklamos tikslas
Reklamos tikslas apibrėžiamas tam tikru parametrų rinkimu:
1. erdvė (platinimo geografija),
2. laikas (reklamos tikslo pasiekimo trukmė)
3. subjektas (kam skirta: pirkėjui - tarpininkui, klientui, grupiniam, kolektyvinam ar individualiam galutiniam vartotojui) požiūriu.
4. orientacija (į paklausą: informacija / įtikinimas / priminimas; į objektą: pramonės įvaizdis, bendra paklausa; įmonės įvaizdis, selektyvi paklausa)
Politikoje ir versle dažnai organizuojamos...
Šį darbą sudaro 2106 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!