• Reklama – kaip objektas yra informacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus(vartotojus, tikslinę grupę) atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu.
• Kaip procesas reklama yra žinių, duomenų apie ką nors skleidimas, norint išpopuliarinti, išgarsinti ką nors, padidinti paklausą.
• subjektas (kam skirta: pirkėjui – tarpininkui, klientui, grupiniam, kolektyviniam ar individualiam galutiniam vartotojui) požiūriu.
• Politikoje ir versle dažnai organizuojamos reklaminės kampanijos prieš nepalankią visuomeninę nuomonę ar vienkartinę informaciją, siekiant ją pakeisti, paneigti.
Reklamos būdai:
• Spaudos reklama
• Spausdintos reklamos priemonės
• Radijo reklama
• Televizijos reklama
• Kino reklama
• Pašto reklama
• Vitrinos reklama
• Lauko (išorinė) reklama
• Reklama ant transporto priemonių
• Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas
• Foto reklama
• Šviesos reklama
• Demonstracinė reklama
• Reklaminis suvenyras
• Interneto reklama
• Reklama prekybos taškuose
Reklamos tipai:
• Pagal tikslus reklama klasifikuojama į tris tipus:
• • informacinė;
• • įtikinanti;
• • primenanti;
• Pagal pobūdį reklama klasifikuojama į:
• • firminę
• • prekės
• • siekiančią paklausos didinimo.
• Pagal tai, kas ją pateikia, reklama skirstoma į keturis pagrindinius tipus:
• • pateikta gamintojų;
• • pateikta prekybininkų;
• • pateikta individualių asmenų;
• • pateikta vyriausybės ar visuomeninių organizacijų.
Grupės:
• Tarptautinės reklamos asociacija reklamą klasifikuoja į devynias pagrindines grupes:
• spaudos reklama
• spausdinta reklama
• audiovizualinė reklama
• parodos ir mugės
• reklaminiai suvenyrai
• pašto reklama
• lauko reklama
• ryšiai su visuomene
• kompiuterizuota reklama
Plačiau apie kiekvieną:
Spaudos reklama
• Spaudos reklama aprėpia įvairias reklamines medžiagas, publikuota periodinėje spaudoje. Šią reklamą galima skaidyti į du pagrindinius porūšius:
• Reklaminiai skelbimai – tai mokamas skelbimas, paprastai spausdinamas periodinėje spaudoje. Pagal klasikinį variantą reklaminis skelbimas pradedamas dideliu šūkiu (sloganu), kuris trumpai atspindi komercinio pasiūlymo turinį ir privalumus. Pagrindinė reklaminio skelbimo dalis – tekstas, kuris ir atspindi reklaminio skelbimo esmę, pabrėžia vartotojui naudingas produkto savybes ir privalumus.
• apžvalginio – reklaminio pobūdžio straipsniai ir publikacijos dažniausiai pateikia redaguotą medžiagą, apžvalgos forma parašytą apie įmonės veiklą, arba yra interviu (su firmos vadovais, partneriais ar vartotojais) formos.
Žiūrėkit bendra vaizdą, nekreipkit dėmėsio į apibraukimus;))
Spausdinta reklama
• Spausdinta reklama – tai...
Šį darbą sudaro 979 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!