Reklama yra marketingo sudedamoji dalis ir turi didelę reikšmę prekių rinkoje. Jos rūšių yra labai daug. Kadangi reklama yra komunikacijos šaltinis, tai ji atlieka informavimo, ekspresyvumo ir pragmatiškumo funkcijas, kurių dėka vartotojas ne tik įgauna žinių apie tam tikrą prekę ar paslaugą, bet tuo pačiu įvertina perduotą komunikacijos nuostatą, yra sužadinama vartotojo vaizduotė. Reklama – įvairiausių kodų (simbolių, ženklų) visuma, kurie paverčia reklamos idėją į vartotojui į suprantamą kalbą.
Dažnai vartotojai apsisprendžia įsigyti prekę ar paslaugą būtent prekybos vietoje. Labai svarbu sudominti, įtikinti vartotojus, kad prekė yra verta dėmesio. Todėl šiame referate bendrais bruožais apžvelgsime reklamos pateikimo būdus prekės pardavimo vietoje. Nemažą referato dalį užima tema apie prekės įpakavimą t.y. kokias pagrindines funkcijas atlieka pakuotės reklama ir yra pateikti pavyzdžiai skirtingų kosmetikos firmų gaminių reklamos. Toliau apžvelgiama pardavimo skatinimo samprata ir programa, nes įmonių tikslas yra padidinti prekių apyvartą t.y. skatinti pardavimą. Tema „Smulkioji reklaminė medžiaga prekybos vietose” apima prekybos įmonių populiariausias smulkesnes reklamas, kurias sėkmingai naudoja didžiausi prekybos tinklų centrai.
Prekybos vietoje galime išvysti pačių įvairiausių reklamos rūšių. Tačiau didelę reikšmę turi prekės pakuotės reklama. Praktika rodo, kad nepatrauklias ir neišvaizdžias prekes pirkėjai perka rečiau. Todėl aptarsime prekių pakuočių reklamą, jų svarbą prekių ir firmų įvaizdžiui, atliekamas funkcijas.
Kad padidėtų prekės paklausa, reikia imtis prekių pardavimo skatinimo programos. Išsiaiškisim, ką ši sąvoka reiškia ir aptarsime jo rūšis.
1. Prekės pakuotė
Prekės pakuotė įgyja didelę reikšmę reklamos srityje. Pastaruoju metu marketingo specialistai tam skiria vis daugiau dėmesio. Pakuotės vis dažniau suprantamos, kaip itin svarbus marketingo komunikacijos kanalas.
Vis aiškiau suvokiama, kad pirkėjo sąmonėje prekės pakuotė tapatinama su pačia preke. O tai reiškia, kad pakuotė yra itin svarbi formuojant prekių (prekių ženklo) įvaizdį ir vertės supratimą. Prekės pakuotės sprendimai vis aiškiau suvokiami kaip itin svarbi prekių ženklo marketingo dalis. Juk bene dažniausiai pirkėjas pamato prekių ženklą būtent prekyvietės lentynose. Čia svarbi tik pati prekė (t. y. jos...
Šį darbą sudaro 2691 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!