Efektyvios reklaminės kampanijos sukūrimas - tai ilgas procesas, reikalaujantis daug specifinių marketingo žinių, kūrybinio darbo, išsamaus analitinio mąstymo.
Norėdami tiksliai įvertinti reklamos efektyvumą pirmiausia reikia įvardinti pagrindinius kriterijus, kurie turi lemiamos įtakos šiam procesui. Kad reklaminė kampanija būtų sėkminga, būtina tiksliai ir laiku priimti sprendimus vykdant kiekvieną kampanijos etapą - pasirenkant tikslinę grupę, nustatant užduotis, rengiant reklaminio kreipimosi turinį, sudarant reklamos apimčių planą bei koreguojant jį pagal kampanijos metu pasiektų tikslų rodiklių pokyčius.
Didžiausią susidomėjimą gali kelti parengiamieji įvairūs reklaminės kampanijos etapo darbai ir reklamai skleisti skirtos lėšos. Tai yra pagrindinės reklaminės kampanijos biudžeto išlaidų sudedamosios dalys.
Pirmas parengiamasis etapas - reklaminės kampanijos tikslų nustatymas, atsižvelgiant į įmonės užduotis.
Reklaminės pastangos turi būti nukreiptos į tikslių užduočių, būtinų norint įmonei pasiekti planuojamą rezultatą, formulavimą. Įmonės numatomos ilgalaikės strateginės užduotys paprastai išsiskiria iš bendrų uždavinių- pardavimų, įvaizdžio formavimo, pozicijos stiprinimo, konkurencinės rizikos mažinimo ir t.t.
4. Reklaminio pranešimo kūrimas;
5. Reklamos priemonių parinkimas;
6. Reklamos efektyvumo įvertinimas.
Galimas ir kitoks reklamos kampanijos planas, kurį sudaro etapai:
1. Išsamų reklamuojamos prekės ar paslaugos aprašymą;
2. Tikslinės auditorijos (grupės) aprašymą;
3. Geografinį regioną, kuriame bus vykdoma reklamos kampanija;
4. Kampanijos laiką: kada ji prasidės ir kiek truks;
5. Biudžetą, skiriamą reklamai.
Kad reklaminė kampanija būtų kaip galima geresnė, tai toliau apžvelgsim visus reklaminės kampanijos planavimo etapus.
1 etapas. Prekės aprašymas
Reklamos planui sudaryti pakanka žinoti prekės ar paslaugos esmę bei paskirtį, kainų lygį ir kas yra pagrindiniai konkurentai. Jeigu tokios informacijos nėra surinkta, ją gali suteikti rimtos reklamos agentūros, perkančios rinkos tyrimų rezultatus ar pačios juos atliekančios.
Jeigu ir jos negali suteikti tokios informacijos, gerai būtų atlikti rinkos tyrimą – tai nemažai kainuoja, bet, sumokėjus iš pradžių už tikslesnius duomenis, ką, kam ir kaip reikia reklamuoti, galiausiai pavyks išleisti mažiau, o parduoti daugiau.
2 etapas. Tikslinės auditorijos identifikavimas
Tikslinė auditorija – tai ta gyventojų dalis, kurią planuojama paveikti reklama, siekiant įtikinti pirkti reklamuojamą prekę (paslaugą).
Tikslinę auditoriją galima apibrėžti pagal socialinius ir demografinius...
Šį darbą sudaro 3288 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!