VILNIUS
2006
Reklama - senas reiškinys kaip ir pasaulis. Ji, matyt, egzistuoja nuo tada, kai atsirado galimybė keistis amato gaminiais, tapusiais kažkam pragyvenimo šaltiniu. Greičiausiai pirmosios reklamos nebuvo kažkas neįprasto ir neįtikėtino. Jau viduramžiais buvo vykdoma garsinė reklama, kai pirklio pasamdytas skardžiabalsis stovėdavo prieš pirklio krautuvę ir kaip įmanydamas garsiai girdavo viduje esančias prekes. Dabar tai vadintume audioreklama. Manau, kad pirmosios reklamos buvo pačios prekės, nes palyginti uždarą gyvenimo būdą gyvenantys miestelėnai buvo priversti gaminti gerus gaminius, jei norėjo išsaugoti savo garbingą vardą. Tai buvo be galo svarbu. Tai turėtų būti aktualu ir dabar. Juk reklama – tai žinių, duomenų apie ką nors skleidimas, norint išpopuliarinti, išgarsinti ką nors, padidinti paklausą. Tad būtų puiku, kad ateity reklamos srityje vyktų tik garbinga konkurencinė kova, kurioje būtų naudojamos tik padorios ir moralios priemonės savo tikslui pasiekti, tačiau šiais laikais tai jau yra tiesiog neįmanoma. Šiandienos pavyzdžiai akivaizdžiai parodo, jog linkusieji sukčiauti dažniausiai ir tampa laimėtojais. Sėkmė neaplenkia ir tų, kurie pasirenka avantiūristinį kelią. Tad visai nenuostabu, kad vis atsiranda ir toliau pasitaikys žmonių, susigundančių dideliais, bet nešvariais pinigais.
Naujų rinkų ieškojimas savo prekėms, naujų prekių importas tampa svarbiu gerovės svertu. Reklama su gera ar bloga rinkos pažinimo koncepcija, su gaminio ar paslaugos pajėgumu integruojasi į naują erdvę. Didžiulės, galingos reklamos bangos, plūstelėjusios į Lietuvą iš svetur, verčia vietinę ieškoti savo resursų, erdvės egzistavimui. Ir, žinoma, randa. Didžiuliai, įspūdingi plakatai visoje Lietuvoje jau nieko nestebina. Nestebina ir tai, kad reklama turi savo šaukinius, atpažinimo ženklus radijo ir televizijos laidose. Nestebina ir tai, kad jose užima daug laiko, o spaudoje daug puslapių. Tai dviprasmiški ženklai: arba visuomenė pataikauja bizniui, arba jos gyvenimas toks nuobodus ir pilkas, kad nėra kas reklamuoti. Didesni prekybos tinklai leidžia kažką panašaus į užsienio prekybininkų katalogus. Tegul tik proginius ir kuklius, kuriais skleidžiama tam tikra informacija pirkėjui. Nebijoma skelbti tai ir per vietinę...
Šį darbą sudaro 2379 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!