Panevėžys, 2011
1. IĮ „Heraklis“ veiklos pristatymas
Individuali įmonė „Heraklis“ klientams teikia sporto klubo paslaugas. Įmonė įkurta 2010-02-07. Sporto klube dirba keturi darbuotojai: savininkas, kultūrizmo treneris, fitneso treneris-mitybos specialistas, aerobikos trenerė. Individuali įmonė „Heraklis“ siūlo savo klientams įvairias paslaugas: apsilankyti treniruoklių salėje, užsiėminėti aerobika, užsisakyti treniruočių programas bei mitybos planus. Įmonės įstatinis kapitalas būtų 99000 Lt. Po pirmų gyvavimo metų įmonė pasiekė 154956 Lt apyvartą [1]. Tačiau norint toliau plėtoti verslą, didinti gaunamas pardavimų pajamas ir padaryti įmonės vardą žinomesnį didesnei daliai visuomenės, įmonė šiems tikslams įgyvendinti parengs reklamos kampanijos planą, kurį įgyvendins.
2. ĮI „Heraklis“ reklamos kampanijos tikslų formavimas
1 lentelė
IĮ „Heraklis“ reklamos kampanijos tikslai, uždaviniai ir jų įgyvendinimas
Reklamos kampanijos tikslas:
1. Populiarinti įmonės vardo žinomumą
Reklamos kampanijos uždaviniai:
• Parinkti reikalingas reklamos priemones klientų pritraukimui.
• Suprojektuoti šių reklaminių priemonių maketus.
Reklamos kampanijos tikslas:
2. Padidinti įmonės pardavimų pelną
Reklamos kampanijos uždaviniai:
• Nustatyti vartotojų tikslinę rinką.
• Padidinti pardavimus 10 %.
Tikslai
Veiksmai
Priemonės
Atsakingi žmonės
Rezultatai
Populiarinti įmonės vardo žinomumą
Informacijos apie spaudos ir lauko reklamos efektyvumą ieškojimas. Parenkamos priemonės – reklaminiai plakatai, skelbimas laikraštyje, internetinė reklama.
Reklaminių priemonių dizaino kūrimas, maketavimo proceso vykdymas, reklaminio teksto, žinutės kūrimas.
Finansiniai ir žmogiškieji ištekliai
Įmonės direktorius, treneriai
Parinktos reikalingos reklamos priemonės ir nešikliai - reklaminiai plakatai, skelbimas laikraštyje, internetinė reklama. Sukurti jų maketai.
1-os lentelės tęsinys kitame puslapyje
1-os lentelės tęsinys
Padidinti įmonės pardavimų pelną
Rinkos įvertinimas, įmonės užimamos rinkos dalies nustatymas, klausimyno sudarymas, apklausos vykdymas, gautų rezultatų analizė, tikslinės rinkos nustatymas, respondentų poreikių analizė ir įvertinimas [2].
Potencialių klientų (tikslinės rinkos dalyvių) pritraukimas naudojant reklamos priemones.
Finansiniai ir žmogiškieji ištekliai
Įmonės direktorius, treneriai
Atlikus tyrimą nustatyta įmonės tikslinė auditorija, dėl reklamos įtakos pardavimų pajamos padidėjusios 10 %.
Planuojamai individualios įmonės reklamos kampanijai iškeliami du pagrindiniai tikslai. Vienas jų komunikacinis, kitas – pardavimų. Kiekvienam tikslui iškeliama po du uždavinius. Šių reklaminės kampanijos tikslų esmė korealiuoja su pagrindiniu įmnės strateginiu tiklsu – maksimaliai padidinti pelną.
3. IĮ „Heraklis“ reklamos kampanijos biudžeto sudarymas
Reklamos kampanijos biudžetas - tai visos reklamos kampanijos numatytos išlaidos. Jos paprastai...
Šį darbą sudaro 1416 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!