Pasirinkta tema yra aktuali tuo, kad reklama mūsų kasdieniniame gyvenime kasdien įgyja vis didesnę reikšmę. Be reklamos negalima įsivaizduoti sėkmingai veikiančios įmonės, juo labiau, jeigu ji yra iš užsienio, kaip mano nagrinėjamu atveju. Kita vertus, reklama suteikia labai daug reikalingos informacijos būsimam pirkėjui jam patogioje vietoje ir patogiu metu. Taigi tam, kad jis sužinotų apie vieną ar kitą prekę, jam nereikia vaikščioti po parduotuves ieškoti geriausio pasiūlymo ir gaišti savo brangaus laiko. Tai už jį atlieka reklama. Reklamą galima išgirsti per radiją, televiziją, perskaityti spaudoje ar autobusų ir troleibusų stotelėse. Reklama yra visur ir ji yra reikalinga, nes taupo laiką ir informuoja.
Šio darbo tikslas yra įvertinti visas reklamos rūšis ir pasirinkti tas, kurios teikia daugiausiai ekonominės naudos ir yra efektyviausios. Taigi pagrindinis uždavinys yra įvertinus visas priemones, parengti patį geriausią ir efektyviausią reklamos planą.
Darbe nagrinėjamos visos galimos rėmimo (pardavimų skatinimo) strategijos ir detaliai analizuojama viena iš jų – reklama.
Reklama yra viena iš kelių rėmimo strategijų. Ja įmonė siekia informuoti vartotoją, potencialų pirkėją apie naują prekę arba priminti apie esamą prekę. Kitaip tariant, reklama yra neasmeninė, vienpusė komunikacija, kuria siekiama remti prekių ar paslaugų pardavimą pasitelkaint mokamus reklaminius skelbimus žiniasklaidoje ar specialius nešiklius.
Reklama turi savo privalumų ir trūkumų.
1. Reklama informuoja.
2. Reklama yra konkurencijos proceso dalis.
3. Leidžia pirkėjams, įgijus daugiau informacijos, rinktis.
4. Yra tam tikra kokybės garantija.
5. Leidžia mažiau lėšų skirti kitiems rėmimo veiksmams (pvz. asmeniniam pardavimui).
6. Leidžia prekes išskirti ir atpažinti.
7. Padėdama sumažinti pardavimo apimties svyravimus, dalyvauja planuojant gamybą.
8. Padėdama daugiau parduoti, skatina daugiau gaminti, o dėl to prekės atpinga.
Reklamos trūkumai:
1. Reklama didina kaštus, o tuo pačiu ir kainas.
2. Yra išteklių švaistymas.
3. Didina prekių kainą nedidindama vertės.
4. Skatina žmones vartoti nebūtinas ir nenorimas prekes bei paslaugas (laiko juos lengvatikiais).
5. Naudojama išlaikant monopolines pozicijas ir neleidžia skverbtis į rinką varžovams.
6. Gali būti klaidinanti (bet tai kontroliuoja tam tikros institucijos).
7. Skatina norus, kurių...
Šį darbą sudaro 2535 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!