ĮVADAS
Šio šimtmečio pradžioje beveik visų Europos ir Amerikos firmų pagrindas buvo gamybos specialistai. Gamybos žinovai ir specialistai buvo svarbiausi žmonės. Jie planavo visą firmos strategiją ir taktiką. Firmų pajėgumas ir gamybos apimtis augo. 1929 metais susidarė tokia situacija, kai prekių pasiūla pralenkė paklausą. Kilo ekonominė krizė ir firmoms sunkiau sekėsi parduoti savo produkciją. Todėl išaugo paklausa būtent tokiems žmonėms, kurie žinojo, kaip prekę pateikti klientui, išskirdami jos privalumus. Būtent tada reklama įgijo savo dabartinę reikšmę.
Atsirado daug reklamos agentūrų, laikraščiuose ir žurnaluose skiriama daug vietos reklamai, nes tai tapo pagrindiniu jų pragyvenimo šaltiniu. Tokia pat situacija susiklostė ir Lietuvos televizijoje. Firmoms, tam kad surasti savo rinką tarp vartotojų teko reklamuotis. Iš pradžių tai buvo labai panašu į reklamą, kurią Vakarai turėjo 30-40 metais. Turėjo čia įtaką ir atitinkamas technikos lygis.
Didėjant su laiku investicijoms į Lietuvos rinką, tobulėjo ir reklamos šaka. Lietuvoje padaryta reklama vis mažiau skiriasi nuo kitų savo kokybe ir profesionalumu, nes prie darbo atsisėdo jau patyrusieji specialistai.
Išreikšdamos ne tik savo nuomonę, galime pasakyti, kad Lietuva ne ta šalis, kuri galėtų padaryti perversmą reklamos šakoje. Tai dalis išsivysčiusios šalies. Bet jau dabar Lietuvoje galima matyti savarankišką ir griežtą politiką reklamos atžvilgiu.
Gal kai kuriems reklama atrodo nereikalingas mokslas dabartinėje Lietuvoje, bet jei norime sėkmingai prekiauti su Vakarais - šis dalykas labai mums reikalingas.
REKLAMOS SAMPRATA IR ESMĖ
Reklama- visų pirma tai informacija apie prekes, paslaugas, jų ypatybes ir realizavimo formas, apie firmas, kurios gamina arba parduoda tas prekes ir paslaugas. Reklama yra viena iš komunikacijos formų.
Svarbiausi reklamos esmę apibūdinantys bruožai yra šie:
• Reklama yra mokama komunikacijos forma;
• Reklamos užsakytojas yra žinomas;
• Reklama stengiasi įtikinti pirkėją;
• Reklama yra neasmeninė;
• Reklama yra vienpusiška;
• Reklama skleidžiama per tarpininkus;
• Reklama atstovauja visų pirma reklamos užsakovo interesams;
• Reklama nėra nešališka, ji turi būti ryški, emocinga ir pasikartojanti.
Reklamą būtų galima apibrėžti ir taip: Reklama- tai nesuasmeninta, apmokama, turinti įtikinimo...
Šį darbą sudaro 6931 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!