Reklama apibudinti gana keblu. Reklamos savokoje persipina ekonomikos, sociologijos, psichologijos, kulturos, meno ir kiti klausimai. Taigi reklamos apibrežimu gali buti keliolika.
Reklama – tai užsakovo apmokamas neasmeniškos informacijos apie prekes, paslaugas ar įdėjas skleidimas pasirinktinai auditorijai, siekiant užsakovo numatytų tikslų.
Pagrindinės reklamos funkcijos: Informavimas; Skatinimas; Priminimas; „advokatavimas“.Reklama siekiama, kad potencialūs vartotojai pirmaisiai reklamuojamą objektą išskirtu iš kitų.Reklama realizuojama remiantis reklamos davėjo, vartotojo ir visos visuomenės tarpusavio interesais. Ji palengvina vartotojui išsirinkti prekę, suteikia kryptingą poveikį atskiriems pirkėjams ir platiems vartotojų sluoksniams. Reklama padeda formuotis interesams, papročiams, požiūriams. Ji susijusi su visuomenės nuomonės formavimu. Reklama yra daugiafunkcinė veikla, daug tikslų gali būti siekiama jos pagalba.
Reklama galima apibūdinti kaip samoningą, kryptinga ir planinga poveiki vartotojams.
Tokie reklamos apibrežimai pateikiami lietuvių autorių literaturoje. Vis del to tai yra naujove, besiveržianti į mūsų gyvenimą. Dabar Lietuvoje jau yra keletas reklamos agentūrų. Jos jau stipriai užemusios pozicijas rinkoje ir turi gan daug specialios aparatūros skirtos reklamoms masinėse informacijos priemonėse. Jose dirba daug garsių meno žmoniu. Pasak vienos reklamos kompanijos darbuotojų, dabar reklamos kompanijos sugebetų padaryti užseinietiško lygio reklamas, bet Lietuvoje nedaugelis firmų gali skirti pakankamai pinigų joms padaryti. Tai yra labai brangu. Pvz.: vieno normalaus klipo transliavimas per LNK televizija kainuoja apytisliai 10000 lt ,o palyginimui, Ostankino televizijoje, kurios auditorija gerokai didesnė, kaina yra dešimt kartu didesnė.
Amerikos Teksaso universiteto profesoriu geros reklamos apibudinimas yra toks: “Geros reklamos yra tos reklamos, kurioms parinkta tinkama strategija, turi originalią, kuribingą koncepsiją, parenkama teisinga pranešimo forma.”
Reklamos priemonės
Priemonių reklamos minčiai ir turiniui paskleisti yra labai daug ir įvairių. Jos nuolat pasipildo, ypač atsiradus naujoms komunikacijų rūšims.
Reklamos priemonės yra klasifikuojamos įvairiais požiūriais. Pagal tai, kaip jos veikia žmogaus pojūčius, skirstomos regimąsias, girdimąsias, regimąsias ir girdimąsias, regimąsias ir apčiuopiamąsias. Pagal tai, kur reklamos priemonės naudojamos, jos skirstomos į vidaus ir išores reklamas. Pagal poveikio masiškumą jos skirstomos į masinės ir individualias. Pagal reklaminės informacijos perdavimo...
Šį darbą sudaro 5257 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!