1.2.5. Rėmimo veiksmų planavimas............................................................... 12
1.3. Rėmimo tikslai ir strategijos........................................................................ 15
2. NAUJOS TURIZMO AGENTŪROS ĮVEDIMO LIETUVOJE GALIMYBIŲ IR RĖMIMO VEIKSMŲANALIZĖ.............................................................................. 18
2.1. TURIZMO AGENTŪRŲ ŽINOMUMAS BEI ĮVAIZDIS Lietuvoje:
analizė..…………………………………………………………………….. 18
2.2. Nauja TURIZMO AGENTŪRA rinkoje: įvedimas ir rėmimas……….........23
IŠVADOS IR PASIŪLYMAI......................................................................................... 28
PANAUDOTOS LITERATŪROS SĄRAŠAS............................................................... 31
ĮVADAS
Kokią galėtumėte įvardinti geriausią įmonės filosofiją? Keli atsakymų variantai:
• Svarbiausia pelnas!
• Svarbiausia karjera!
• Svarbiausia klientas, vartotojas!
Kurį pasirinkote? Su pirmais dviem šūkiais nė viena įmonė toli nenueis… Įmonės veiklos centre privalo būti vartotojas vartotojas. Jo poreikiams tenkinti ir aptarnauti turi būti skiriamos beveik visos įmonės pastangos. Jos įgyvendinamos remiantis marketingo kompleksu, kurį pirmasis apibrėžė Bordenas 1964 metais:
“Marketingo kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, kuriais siekiama patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės marketingo tikslus. Marketingo kompleksą sudaro keturi elementai (“4Ps”) – prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas.”1
1 paveikslas
Marketingo komplekso, vartotojo ir marketingo aplinkos ryšys.
Dažnai nutinka taip, kad įmonė siūlo gerą prekę, tinkama kaina ir naudoja pakankamai tobulą paskirstymo sistemą, tačiau norimos pardavimų apimties vis tiek pasiekti nepavyksta. Tai ypač išryškėja intensyvios konkurencijos sąlygomis, kai įmonė siekia įtvirtinti prekę rinkoje. Juo labiau, kad rinka nuolat kinta, keičiasi jos tendencijos, net gi mados ir pan. Todėl įmonės vadovybė ir marketingo specialistai nuolat turi stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, prie jų prisitaikyti.
Labiausiai tikėtina pirkėjų abejingumo priežastis – reikiamo ryšio tarp potencialių pirkėjų ir įmonės nebūvimas, negaunant pirkėjams svarbios informacijos. Tokiu būdu šiame darbe visą dėmesį skirsime ketvirtajam marketingo komplekso elementui – rėmimui, t.y. sprendimams ir veiksmams, kuriais siekiama pirkėjus informuoti apie prekes ir paskatinti juos tas prekes pirkti.
Šis kursinis darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių: teorinės bei praktinės.
Teorinėje dalyje, prieš pradedant gilintis į konkrečius rėmimo veiksmus, iš pradžių panagrinėsime kiek bendresnę sritį – informacijos perdavimą ir bendravimą, kuriuos nusako komunikacinio proceso samprata. Toliau aptarsime visas keturias rėmimo veiksmų grupes: reklamą, asmeninį pardavimą, pardavimų skatinimą ir populiarinimą (plačiau – ryšius su...
Šį darbą sudaro 6442 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!