Kursiniai darbai

Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse

10   (1 atsiliepimai)
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 1 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 2 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 3 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 4 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 5 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 6 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 7 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 8 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 9 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 10 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 11 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 12 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 13 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 14 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 15 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 16 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 17 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 18 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 19 puslapis
Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1.2.5. Rėmimo veiksmų planavimas............................................................... 12
1.3. Rėmimo tikslai ir strategijos........................................................................ 15
2. NAUJOS TURIZMO AGENTŪROS ĮVEDIMO LIETUVOJE GALIMYBIŲ IR RĖMIMO VEIKSMŲANALIZĖ.............................................................................. 18
2.1. TURIZMO AGENTŪRŲ ŽINOMUMAS BEI ĮVAIZDIS Lietuvoje:
analizė..…………………………………………………………………….. 18
2.2. Nauja TURIZMO AGENTŪRA rinkoje: įvedimas ir rėmimas……….........23
IŠVADOS IR PASIŪLYMAI......................................................................................... 28
PANAUDOTOS LITERATŪROS SĄRAŠAS............................................................... 31
ĮVADAS
Kokią galėtumėte įvardinti geriausią įmonės filosofiją? Keli atsakymų variantai:
• Svarbiausia pelnas!
• Svarbiausia karjera!
• Svarbiausia klientas, vartotojas!
Kurį pasirinkote? Su pirmais dviem šūkiais nė viena įmonė toli nenueis… Įmonės veiklos centre privalo būti vartotojas vartotojas. Jo poreikiams tenkinti ir aptarnauti turi būti skiriamos beveik visos įmonės pastangos. Jos įgyvendinamos remiantis marketingo kompleksu, kurį pirmasis apibrėžė Bordenas 1964 metais:
“Marketingo kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, kuriais siekiama patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės marketingo tikslus. Marketingo kompleksą sudaro keturi elementai (“4Ps”) – prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas.”1
1 paveikslas
Marketingo komplekso, vartotojo ir marketingo aplinkos ryšys.
Dažnai nutinka taip, kad įmonė siūlo gerą prekę, tinkama kaina ir naudoja pakankamai tobulą paskirstymo sistemą, tačiau norimos pardavimų apimties vis tiek pasiekti nepavyksta. Tai ypač išryškėja intensyvios konkurencijos sąlygomis, kai įmonė siekia įtvirtinti prekę rinkoje. Juo labiau, kad rinka nuolat kinta, keičiasi jos tendencijos, net gi mados ir pan. Todėl įmonės vadovybė ir marketingo specialistai nuolat turi stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, prie jų prisitaikyti.
Labiausiai tikėtina pirkėjų abejingumo priežastis – reikiamo ryšio tarp potencialių pirkėjų ir įmonės nebūvimas, negaunant pirkėjams svarbios informacijos. Tokiu būdu šiame darbe visą dėmesį skirsime ketvirtajam marketingo komplekso elementui – rėmimui, t.y. sprendimams ir veiksmams, kuriais siekiama pirkėjus informuoti apie prekes ir paskatinti juos tas prekes pirkti.
Šis kursinis darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių: teorinės bei praktinės.
Teorinėje dalyje, prieš pradedant gilintis į konkrečius rėmimo veiksmus, iš pradžių panagrinėsime kiek bendresnę sritį – informacijos perdavimą ir bendravimą, kuriuos nusako komunikacinio proceso samprata. Toliau aptarsime visas keturias rėmimo veiksmų grupes: reklamą, asmeninį pardavimą, pardavimų skatinimą ir populiarinimą (plačiau – ryšius su...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6442 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
30 psl., (6442 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 30 psl., (6442 ž.)
  • Word failas 247 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt