Mano darbo tikslas yra įsigylinti į taip populiarų šiais laikais marketingo komplekso elementą – rėmimą, kurį sudaro: reklama, pardavimų skatinimas, ryšiai su visuomene, bei asmeninis pardavimas.
Įvade pateikiu kursinio darbo problemą. Šiais laikais mūsų pirkėjui yra labai sunku susigaudyti kokia prekė ar paslauga yra geresnė. Todėl, esant tokiai didelei konkurencijai, kiekviena įmonė ar organizacija turi rimtai apsispręsti kokią strategiją jai pradėti naudoti, kad jų prekės ar paslaugos, o ne konkurentų turėtų didesnę paklausą. Deja, pradedančiųjų įmonių veikloje šiais laikais dominuoja tik įvairios akcijos, konkursai ir kiti panašūs dalykai, jie užmiršta, jog kartais greičiau bei efektyviau gali padėti betarpiškas bendravimas su klientu.
Teorinėje dalyje pateikiu rėmimo komplekso, bei jo elementų apibrėžimus. Taip pat, apibūdinu jų funkcijas, naudojamus metodus. Kiekvienas elementas turi savitų bruožų, nuo kurių priklauso jų taikymas.
Praktinėje dalyje, bandau apžvelgti visą rėmimo kompleksą konkrečios verslo įmonės pavyzdžiu, o būten AB “Utenos trikotažas” rėmimo politiką. Išskiriu elementus, kuriems bendrovė skiria daugiausia dėmesio, kuriems mažiausia, bandau analizuoti, ar tokia politika ir strategija yra efektyvi.
RESUME
The main aim of my work is to look through the one of the Marketing Mix’s components – promotion, which consists of: advertising, sales promotions, public relations and personal selling.
In introduction I describe the main problem of my work: In our days of big competition everywhere it is very hard to concentrate, or to choose what kind of goods or services are more reasonable and more accessible for the simple Lithuanian consumer. So every organization should seriously decide what kind of strategy it should choose. More exactly I can say: what kind of promotion mix the company should choose more, what kind – less. Unfortunately, starting one’s operating, organizations usually use different actions as competitions and other different things to promote their goods. They usually forgot one very simple thing – sometimes, firsthand contacts are more useful and effective.
In the first...
Šį darbą sudaro 6070 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!