Kursiniai darbai

Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas"

9.0   (2 atsiliepimai)
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 1 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 2 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 3 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 4 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 5 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 6 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 7 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 8 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 9 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 10 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 11 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 12 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 13 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 14 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 15 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 16 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 17 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 18 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 19 puslapis
Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mano darbo tikslas yra įsigylinti į taip populiarų šiais laikais marketingo komplekso elementą – rėmimą, kurį sudaro: reklama, pardavimų skatinimas, ryšiai su visuomene, bei asmeninis pardavimas.
Įvade pateikiu kursinio darbo problemą. Šiais laikais mūsų pirkėjui yra labai sunku susigaudyti kokia prekė ar paslauga yra geresnė. Todėl, esant tokiai didelei konkurencijai, kiekviena įmonė ar organizacija turi rimtai apsispręsti kokią strategiją jai pradėti naudoti, kad jų prekės ar paslaugos, o ne konkurentų turėtų didesnę paklausą. Deja, pradedančiųjų įmonių veikloje šiais laikais dominuoja tik įvairios akcijos, konkursai ir kiti panašūs dalykai, jie užmiršta, jog kartais greičiau bei efektyviau gali padėti betarpiškas bendravimas su klientu.
Teorinėje dalyje pateikiu rėmimo komplekso, bei jo elementų apibrėžimus. Taip pat, apibūdinu jų funkcijas, naudojamus metodus. Kiekvienas elementas turi savitų bruožų, nuo kurių priklauso jų taikymas.
Praktinėje dalyje, bandau apžvelgti visą rėmimo kompleksą konkrečios verslo įmonės pavyzdžiu, o būten AB “Utenos trikotažas” rėmimo politiką. Išskiriu elementus, kuriems bendrovė skiria daugiausia dėmesio, kuriems mažiausia, bandau analizuoti, ar tokia politika ir strategija yra efektyvi.
RESUME
The main aim of my work is to look through the one of the Marketing Mix’s components – promotion, which consists of: advertising, sales promotions, public relations and personal selling.
In introduction I describe the main problem of my work: In our days of big competition everywhere it is very hard to concentrate, or to choose what kind of goods or services are more reasonable and more accessible for the simple Lithuanian consumer. So every organization should seriously decide what kind of strategy it should choose. More exactly I can say: what kind of promotion mix the company should choose more, what kind – less. Unfortunately, starting one’s operating, organizations usually use different actions as competitions and other different things to promote their goods. They usually forgot one very simple thing – sometimes, firsthand contacts are more useful and effective.
In the first...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6070 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • SANTRAUKA 2
  • RESUME 3
  • ĮVADAS 4
  • 1. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTAS RĖMIMAS 5
  • 1.1. REKLAMA 5
  • 1.2. ASMENINIS PARDAVIMAS 6
  • 1.3. PARDAVIMO SKATINIMAS 7
  • 1.4. RYŠIAI SU VISUOMENE 8
  • PAGRINDINIAI DUOMENYS APIE AB “UTENOS TRIKOTAŽAS” 10
  • 2. AB “UTENOS TRIKOTAŽAS” RĖMIMO POLITIKA 11
  • 2.1. AB “UT” REKLAMA 12
  • 2.2. AB “UT” ASMENINIS PARDAVIMAS 17
  • 2.3. AB “UT” PARDAVIMŲ SKATINIMAS 19
  • 2.4. AB “UT” RYŠIAI SU VISUOMENE 21
  • 2.5. AB “UT” RĖMIMO POLITIKOS EKONOMINIS EFEKTYVUMAS 23

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
25 psl., (6070 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 25 psl., (6070 ž.)
  • Word failas 2 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt