Tyrimai

Rinkodaros komplekso priemonių naudojimo tyrimas: AB "Utenos trikotažas"

9.8   (2 atsiliepimai)
Rinkodaros komplekso priemonių naudojimo tyrimas: AB "Utenos trikotažas" 1 puslapis
Rinkodaros komplekso priemonių naudojimo tyrimas: AB "Utenos trikotažas" 2 puslapis
Rinkodaros komplekso priemonių naudojimo tyrimas: AB "Utenos trikotažas" 3 puslapis
Rinkodaros komplekso priemonių naudojimo tyrimas: AB "Utenos trikotažas" 4 puslapis
Rinkodaros komplekso priemonių naudojimo tyrimas: AB "Utenos trikotažas" 5 puslapis
Rinkodaros komplekso priemonių naudojimo tyrimas: AB "Utenos trikotažas" 6 puslapis
Rinkodaros komplekso priemonių naudojimo tyrimas: AB "Utenos trikotažas" 7 puslapis
Rinkodaros komplekso priemonių naudojimo tyrimas: AB "Utenos trikotažas" 8 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

AB „Utenos trikotažas“ yra didžiausia tekstilės bendrovė ne tik Lietuvoje, bet ir Rytų bei Vidurio Europoje, taip pat ji yra viena iš efektyviausiai, stabiliai dirbančių grupės įmonių: bendrovė yra strategiškai orientuota į ilgalaikius tikslus, savo klientams gali pasiūlyti lanksčią gamybos terminų sistemą. Didžiąją savo produkcijos dalį įmonė eksportuoja žinomiausiems Europos prekybos tinklams. AB „Utenos trikotažas“ – įmonė, turinti visą gamybos ciklą: iš įmonėje pagaminto ir nudažyto trikotažo čia pat siuvami moteriški, vyriški ir vaikiški apatiniai bei viršutiniai drabužiai, laisvalaikio bei sportinė apranga.
Ši bendrovė įkurta 1967 m. liepos 25 d. Įmonė vykdo visą produkto gamybos ciklą: nuo trikotažo mezgimo, dažymo iki apatinių ir viršutinių trikotažinių drabužių siuvimo. Tai yra viena efektyviausiai dirbančių grupės įmonių, sėkmingai radusi savo nišą – gaminti aukštesnės pridėtinės vertės produktus. Pagrindiniai įmonės konkurenciniai pranašumai: išbaigtas gamybos ciklas, nuolatinės investicijos į gamybos automatizavimą ir modernizavimą, inovacijos, lankstumas, tinkami užsakymų vykdymo terminai bei produktyvus darbas su pirkėjais. Todėl savo stebėjimą pasirinkau atlikti ,,Utenos trikotažo‘‘ parduotuvėje, esančioje Klaipėdoje, adresu Taikos pr. 64/Baltijos pr. 24 prekybos centre „ARENA“.
6. Išanalizuoti kainos politiką;
7. Išnagrinėti parduotuvės vietą
8. Išanalizuoti rėmimo priemones
Asortimentas ir jo gylis
Pasak A. Pajuodžio knygos “Prekybos marketingas” (Vilnius Eugrimas, 2002m., p. 207, 211) Asortimentas – tai prekių rinkinys, kurį tam tikru metu rinkai pateikia prekybos įmonė. Taigi asortimentas yra prekybos įmonės pasiūla. Asortimento pločio ir gylio matavimais remiasi vartotojų pirkimo elgsena. Asortimento pločiu suprantama įvairios paskirties prekių pasiūla, sudaranti galimybes vieno apsilankymo prekybos (pirkimo) vietoje metu patenkinti įvairius poreikius. Asortimento gylis pirkėjui sudaro alternatyvias tam tikros paskirties prekių pasirinkimo galimybes. Parduotuvės ,,Utenos trikotažas‘‘ asortimentas yra – drabužiai.
Asortimento gylis pirkėjui sudaro alternatyvias tam tikros paskirties prekių pasirinkimo galimybes. Parduotuvėje AB,,Utenos trikotažas‘‘asortimento gylis, mano nuomone, yra pakankamas moterų drabužių atžvilgiu, bet mažiau vyrų. Pavyzdžiui, paimkime apatinį trikotažą, iš to matome, kad parduotuvėje prekiaujama moteriškais apatiniais- maikutėmis, pižaminėmis kelnėmis, naktiniais, apatinėmis kelnaitėmis, lemenukais, palaidinėmis, chalatais. Beto,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1946 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • Asortimentas ir jo gylis 4
  • Prekių grupių skaičius 5
  • Prekių kokybė 5
  • Aptarnavimas 5
  • AB ,,Utenos trikotažas‘‘ prekės ženklas 6
  • Kainos politika 6
  • Parduotuvės vieta 7
  • Rėmimo priemonės 7
  • Literatūra 10

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
9 psl., (1946 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 9 psl., (1946 ž.)
  • Word failas 93 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt