UTENA 2009
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
1 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal lytį 10
2 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal amžių 10
3 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal užsiėmimą 11
4 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal mėnesines pajamas 11
5 pav. Respondentų nuomonės, ar jie mėgsta šokoladą 12
6 pav. Respondentų nuomonės, kaip dažnai jie perka šokoladą 12
7 pav. Šokolado pirkimo motyvas 13
8 pav. Respondentų nuomonės, apie dažniausiai perkamą šokoladą 13
9 pav. Šokolado rūšių įvertinimas pagal skanumą 14
10 pav. Respondentų nuomonės, apie svarbiausias prekių savybes 14
11 pav. Respondentų nuomonių pasiskirstymas, apie šokoladų kainas 15
12 pav. Respondentų nuomonių pasiskirstymas, pagal ką jie renkasi šokoladą 15
13 pav. Šokolado kainos ir kokybės strategija Lietuvoje 16
14 pav. Respondentų nuomonių pasiskirstymas, apie reklamuojamą šokoladą 16
15 pav. Reklaminių priemonių įtaka renkatis šokoladą 17
16 pav. Lietuvoje gaminamų šokoladų kokybės palyginimas su užsienio produkcija 17
17 pav. Respondentų nuomonės apie naujų skonių šokoladus 18
18 pav. Respondentų apkreipiamas dėmesys pamačius naują rekalamą 18
19 pav. Respondnetų nuomonė apie šokolado asortimentą 19
20 pav. Respondentų nuomonės, ko trūksta šokolado asortimente 19
MARKETINGO TYRIMŲ PROJEKTO RENGIMO GRAFIKAS
INDIVIDUALAUS INDĖLIO VERTINIMAS
Vardas, pavardė
Grupė
100
Pastabos
1. Žydrūnė Ramanauskaitė
E
33,3
2. Edita Švilpaitė
E
33,3
3. Hilda Kaušylaitė
E
33,3
SANTRAUKA
Parduotuvėse yra daugybė šokolado rūšių, tačiau nepasimesti tokioje gausioje pasiūloje ir išsirinkti kokybišką produktą yra gana sudėtinga, todėl buvo nuspręsta atlikti šokolado populiarumo tyrimą Utenos mieste ir išsiaiškinti ar šokolado populiarumui turi įtakos reklama.
Atliktame tyrime dalyvavo 51 atsitiktiniu būdu atrinkti Utenos miesto gyventojai. Anketą sudarė 20 klausimų. Apklausa vyko nuo 2009 m. kovo 16 d. iki 2009 m. kovo 30 d.
Buvo iškeltos dvi hipotezės, dėl šokolado populiarumo ir reklamos įtakos jo pirkimui. Atlikus tyrimą ir apdorojus surinktus duomenis, pirmoji hipotezė pasitvirtino, nes respondentai dažnai perka jų mėgstamiausią šokoladą. Antroji hipotezė nepasitvirtino, nes daugumos respondentų nuomone, reklama neturi įtakos šokolado pirkimui.
ĮVADAS
Šiuolaikiniame versle labai svarbūs marketingo tyrimai, nes jie padeda susipažinti su pirkėjų rinka bei jų poreikiais , gauti informacijos apie konkurentus, kad būtų galima į rinką išleisti tinkamą naują arba modifikuotą produktą. Tyrimų duomenys...
Šį darbą sudaro 2319 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!