Įmonės veiklos centre privalo būti vartotojas. Jo poreikiams tenkinti ir aptarnauti turi būti skiriamos beveik visos įmonės pastangos. Labiausiai tikėtina pirkėjų abejingumo priežastis – reikiamo ryšio tarp potencialių pirkėjų ir įmonės nebūvimas, negaunant pirkėjams svarbios informacijos. Todėl reikėtų skirti ypatingą dėmesį marketingo komplekso elementui – rėmimui, t.y. sprendimams ir veiksmams, kuriais siekiama pirkėjus informuoti apie prekes ir paskatinti juos tas prekes pirkti.
Šio darbo objektas – rėmimo programa.
2. Išsiaiškinti, kokie būtų veiksmai įvedant į rinką naują turizmo agentūrą.
2. Aptarti visas keturias rėmimo veiksmų grupes, išskiriant šių veiksmų grupių bruožus, būdingas charakteristikas, jų planavimą.
3. Atlikti naujos agentūros įvedimo Lietuvos rinkoje bei jos rėmimo veiksmų analizę;
Tyrimų metodai ir procedūros:
1. Mokslinės literatūros analizė.
Darbo pabaigoje – išvados, apibendrinančios darbe išsakytas mintis.
1. Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse
1.1. Komunikacinis procesas
Įmonė, kuri siekia ne tik atsitiktinio pardavimo, bet ilgalaikės sėkmės, turi nuolat palaikyti glaudų ryšį su vartotojais. Taigi, ji turi vystyti komunikacijos programą – potencialių pirkėjų informavimą apie parduodamas prekes, jų kainą, pateikimo vietą bei laiką, kadangi vartotojas greičiau ryžtasi pirkti prekę, kai turi pakankamai žinių apie ją.
Todėl įmonės su reklaminių agentūrų pagalba leidžia katalogus, reklaminius bukletus bei prospektus, reklaminius skelbimus, organizuoja prekių ir paslaugų ekspozicijas pardavimų vietose, parodas, muges ir t.t. Daugelis įmonių pripažįsta tokių veiksmų būtinumą ir didina lėšas, skirtas komunikacijai ir skatinimui.
Komunikacinis procesas – tai veiksmai, kuriais informacijos siuntėjas siekia paveikti jos gavėją ir sukelti pageidaujamą reakciją.2
Komunikacijos siuntėju marketinginėje komunikacijoje gali būti įmonė, suinteresuota, kad apie ją sužinotų visuomenė, o informacijos priėmėju gali būti ta visuomenė, arba atvirkščiai, - siuntėjas – visuomenė, o priėmėjas – įmonė. Tarp šių dviejų komunikacijos elementų turi būti grįžtamasis ryšys.
Komunikacijos procesas gana sudėtingas. Tam, kad komunikacija būtų efektyvi, įmonės samdo:
• reklamos agentūras, efektyviai reklamai sukurti;
• pardavimų rėmimo specialistus, skatinimo programų parengimui;
• visuomenės nuomonės formavimo specialistus, kad suformuotų įmonės įvaizdį.
Taip pat įmonė apmoko savo personalą būti maloniu, gerai informuotu ir pan.
Įmonės valdo...
Šį darbą sudaro 4352 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!