Kursiniai darbai

Rėmimo programa

10   (1 atsiliepimai)
Rėmimo programa 1 puslapis
Rėmimo programa 2 puslapis
Rėmimo programa 3 puslapis
Rėmimo programa 4 puslapis
Rėmimo programa 5 puslapis
Rėmimo programa 6 puslapis
Rėmimo programa 7 puslapis
Rėmimo programa 8 puslapis
Rėmimo programa 9 puslapis
Rėmimo programa 10 puslapis
Rėmimo programa 11 puslapis
Rėmimo programa 12 puslapis
Rėmimo programa 13 puslapis
Rėmimo programa 14 puslapis
Rėmimo programa 15 puslapis
Rėmimo programa 16 puslapis
Rėmimo programa 17 puslapis
Rėmimo programa 18 puslapis
Rėmimo programa 19 puslapis
Rėmimo programa 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įmonės veiklos centre privalo būti vartotojas. Jo poreikiams tenkinti ir aptarnauti turi būti skiriamos beveik visos įmonės pastangos. Labiausiai tikėtina pirkėjų abejingumo priežastis – reikiamo ryšio tarp potencialių pirkėjų ir įmonės nebūvimas, negaunant pirkėjams svarbios informacijos. Todėl reikėtų skirti ypatingą dėmesį marketingo komplekso elementui – rėmimui, t.y. sprendimams ir veiksmams, kuriais siekiama pirkėjus informuoti apie prekes ir paskatinti juos tas prekes pirkti.
Šio darbo objektas – rėmimo programa.
2. Išsiaiškinti, kokie būtų veiksmai įvedant į rinką naują turizmo agentūrą.
2. Aptarti visas keturias rėmimo veiksmų grupes, išskiriant šių veiksmų grupių bruožus, būdingas charakteristikas, jų planavimą.
3. Atlikti naujos agentūros įvedimo Lietuvos rinkoje bei jos rėmimo veiksmų analizę;
Tyrimų metodai ir procedūros:
1. Mokslinės literatūros analizė.
Darbo pabaigoje – išvados, apibendrinančios darbe išsakytas mintis.
1. Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse
1.1. Komunikacinis procesas
Įmonė, kuri siekia ne tik atsitiktinio pardavimo, bet ilgalaikės sėkmės, turi nuolat palaikyti glaudų ryšį su vartotojais. Taigi, ji turi vystyti komunikacijos programą – potencialių pirkėjų informavimą apie parduodamas prekes, jų kainą, pateikimo vietą bei laiką, kadangi vartotojas greičiau ryžtasi pirkti prekę, kai turi pakankamai žinių apie ją.
Todėl įmonės su reklaminių agentūrų pagalba leidžia katalogus, reklaminius bukletus bei prospektus, reklaminius skelbimus, organizuoja prekių ir paslaugų ekspozicijas pardavimų vietose, parodas, muges ir t.t. Daugelis įmonių pripažįsta tokių veiksmų būtinumą ir didina lėšas, skirtas komunikacijai ir skatinimui.
Komunikacinis procesas – tai veiksmai, kuriais informacijos siuntėjas siekia paveikti jos gavėją ir sukelti pageidaujamą reakciją.2
Komunikacijos siuntėju marketinginėje komunikacijoje gali būti įmonė, suinteresuota, kad apie ją sužinotų visuomenė, o informacijos priėmėju gali būti ta visuomenė, arba atvirkščiai, - siuntėjas – visuomenė, o priėmėjas – įmonė. Tarp šių dviejų komunikacijos elementų turi būti grįžtamasis ryšys.
Komunikacijos procesas gana sudėtingas. Tam, kad komunikacija būtų efektyvi, įmonės samdo:
• reklamos agentūras, efektyviai reklamai sukurti;
• pardavimų rėmimo specialistus, skatinimo programų parengimui;
• visuomenės nuomonės formavimo specialistus, kad suformuotų įmonės įvaizdį.
Taip pat įmonė apmoko savo personalą būti maloniu, gerai informuotu ir pan.
Įmonės valdo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4352 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse .. 4
  • 1.1. Komunikacinis procesas . 4
  • 1.2. Rėmimo veiksmai ir jų planavimas .. 6
  • 1.2.1. Reklama 7
  • 1.2.2. Asmeninis pardavimas .. 8
  • 1.2.3. Pardavimų skatinimas 9
  • 1.2.4.Populiarinimas . 10
  • 1.2.5. Rėmimo veiksmų planavimas . 11
  • 1.3. Rėmimo tikslai ir strategijos .. 14
  • 2. Nauja turizmo agentūra Lietuvos rinkoje: įvedimas ir rėmimas 17
  • IŠVADOS .. 21
  • CITUOTA IR NAUDOTA LITERATŪRA . 22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (4352 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 21 psl., (4352 ž.)
  • Word failas 177 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt