Namų darbai

Lokomotyvų ir traukinių uždaviniai

10   (1 atsiliepimai)
Lokomotyvų ir traukinių uždaviniai 1 puslapis
Lokomotyvų ir traukinių uždaviniai 2 puslapis
Lokomotyvų ir traukinių uždaviniai 3 puslapis
Lokomotyvų ir traukinių uždaviniai 4 puslapis
Lokomotyvų ir traukinių uždaviniai 5 puslapis
Lokomotyvų ir traukinių uždaviniai 6 puslapis
Lokomotyvų ir traukinių uždaviniai 7 puslapis
Lokomotyvų ir traukinių uždaviniai 8 puslapis
Lokomotyvų ir traukinių uždaviniai 9 puslapis
Lokomotyvų ir traukinių uždaviniai 10 puslapis
Lokomotyvų ir traukinių uždaviniai 11 puslapis
Lokomotyvų ir traukinių uždaviniai 12 puslapis
Lokomotyvų ir traukinių uždaviniai 13 puslapis
Lokomotyvų ir traukinių uždaviniai 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1. Lokomotyvo pagrindiniai techniniai duomenys (charakteristika) Lomomotyvo tipas VME1 Konstrukcinis greitis, km/h 80 Skaičiuojamasis greitis, km/h 10,7 Santykio svoris, t 74 Skaičiuojamoji masė, t 75 Skaičiuojamoji traukos jėga, kgf 9900 Galingumas, kW/min Gabaritiniai matmenys: Ilgis, m 13 Traukos jėga pajudant is vietos 18500 Ašių charakteristika 20-20 Atsargos: Smėlio, kg 300 Dyzelinas, l 3000 Alyva, l 300 Vanduo, l 1300/1500 2. Nagrinėjimojo kelio ruožo redukavimas. Kelio profilis: 1 0,1\2180 R = ∞ 2 1,4 \2870 R = 2430 3 1,6 / 2440 R = 630 4 0,7 / 2880 R = ∞ 5 8,3 / 2180 R = 2030 6 4,5 ∕2450 R = 640 7 2,8 ∕2010 R = 575 8 0,9 ∕ 3140 R = 720 9 1,5 \ 3220 R = ∞ 10 4,1 \ 1580 R = 945 11 2,3 \ 2880 R = 815 12 0,4 \ 1680 R = 1070 2.1. Fiktyvus redukuoto ruožo nuolydis: čia ij ir Sj – redukuojamų elementų nuolydis ir ilgis, ‰ ir m; ir ir Sr – redukuoto elemento nuolydis ir ilgis, ‰ ir m. Norint apriboti nuokrypių dydžius, yra nustatytos redukavimo galimumo sąlygos pagal empirinę formulę: ∆i = |i-ir|; čia i – tikrasis nuolydis, ir – redukuotas nuolydis. Redukuojamas kelio ruožas A -> B ‰. Patikrinimas: =1,1‰. =1220 A ‰. Patikrinimas: ; . ‰. (skaičiuojamoji įkalnė). ‰. ‰. ‰. ‰. Patikrinimas: ; . ‰. Patikrinimas: ; . 2.2 Kelio kreivių nuolydis redukuotame ruože čia: Sr – redukuoto ruožo ilgis; SRj – ruožo ilgis, m; Rj – kreivės spindulys,m A -> B I ruožas: ‰. II ruožas: ‰. III ruožas: ‰. IV ruožas: ‰. V ruožas: ‰. VI ruožas: ‰. VII ruožas: ‰. VIII ruožas: ‰. B -> A I ruožas: ‰. II ruožas: ‰. III ruožas: ‰. IV ruožas: ‰. V ruožas: ‰. VI ruožas: ‰.‰. VII ruožas: ‰. VII ruožas: ‰. 2.3. Visas redukuoto ruožo nuolydis, kuriame yra kelio kreivių: ir = i‘ + i‘‘. A -> B B -> A Suredukavus, A -> B kryptimi: I ruožas II ruožas III ruožas IV ruožas V ruožas VI ruožas VII ruožas VIII ruožas 0,6\4980 1,6/5320 8,6/2180 4,8/4460 1,9/3140 1,5\3220 2,2\4060 0,3\1680 B -> A kryptimi: I ruožas II ruožas III ruožas IV ruožas V ruožas VI ruožas VII ruožas VIII ruožas 2,3/4160 4,8/1580 1,5/3220 0,1/3140 2,6/4460 8,0\2180 0,6\5320 1,0∕4980 3. Pagrindinės traukinio judėjimo varžos apskaičiavimas 3.1. Lokomotyvo masė: P = 74 t. 3.2. Sąstato masė: Čia 16 keleiviniai vagonai, 8 ašių, ašinė apkrova qa = 6 tf, 15 prekiniai vagonai, 4 ašių, ašinė apkrova qa = 12 tf. 3.3. Pagrindinė lokomotyvo lyginamoji varža: 3.4. Lokomotyvo judėjimo pagrindinė varža: 3.5. Pagrindinė sąstato lyginamoji varža: 3.5.1. Prekinių vagonų: (16 vagonų, 8 ašių, qa = 6 tf, riedėjimo guoliai) 3.5.2. Keleivinių vagonų: (15 vagonų, 4 ašių, qa = 12 tf > 6 tf, riedėjimo guoliai) 3.5.3. Vagonų (sąstato) lyginamoji varža: čia, 3.5.5. Keleivinių vagonų pagrindinė varža: 3.5.6. Prekinių vagonų pagrindinė varža: 3.6. Bendra sąstato judėjimo varža: 3.7. Bendra traukinio lyginamoji varža: čia, 3.8. Bendra traukinio judėjimo varža: Skaičiavimai pateikti 1 lentelėje. 1 lentelė. Pagrindinių traukinio judėjimo varžų skaičiavimas. v, km/h w‘, kgf/t W‘, kgf/t w4, kgf/t W4, kgf/t w6, kgf/t W6, kgf/t w‘‘, kgf/t W‘‘, kgf/t w, kgf/t W, kgf/t 0 1,90 141 1,70 1306 1,37 984 1,54 2290 1,56 2430 4,5 1,94 144 1,73 1325 1,43 1030 1,58 2355 1,60 2499 7,5 1,97 146 1,75 1343 1,48 1064 1,62 2407 1,64 2553 10 2,01 148 1,77 1361 1,52 1094 1,65 2454 1,67 2603 10,7 2,01 149 1,78 1366 1,54 1103 1,66 2469 1,68 2618 12,5 2,04 151 1,80 1381 1,56 1126 1,69 2507 1,70 2658 15 2,08 154 1,83 1404 1,61 1159 1,71 2564 1,74 2717 19 2,14 159 1,88 1447 1,69 1216 1,79 2664 1,81 2811 20 2,16 160 1,90 1459 1,71 1231 1,81 2690 1,83 2950 25 2,26 167 1,99 1525 1,82 1310 1,91 2835 1,92 3002 28 2,32 172 2,04 1569 1,89 1361 1,97 2930 1,99 3102 30 2,37 175 2,09 1601 1,94 1396 2,02 2997 2,03 3172 35 2,49 184 2,20 1689 2,07 1489 2,14 3178 2,15 3362 40 2,62 194 2,33 1787 2,21 1589 2,27 3376 2,29 3570 50 2,93 216 2,63 2016 2,51 1809 2,57 3825 2,59 4041 60 3,28 243 2,98 2289 2,86 2057 2,92 4345 2,94 4588 70 3,69 273 3,39 2605 3,24 2332 3,32 4937 3,34 5210 80 4,14 306 3,86 2964 3,66 2635 3,76 5600 3,78 5906 4. Papildomų traukinio judėjimo varžų apskaičiavimas 4.1. Kelio kreivių varža: Skaičiavimai pateikti 2.2 skyriuje. 4.2. Varža, pajudant traukiniui iš vietos: a) keleivinių vagonų su riedėjimo guoliais: b) prekinių vagonų su riedėjimo guoliais: Bendra judėjimo varža: 5. Traukinio atstojamųjų jėgų apskaičiavimas ir diagramos sudarymas 5.1. Traukos greitinančių jėgų skaičiavimas. 5.1.1. Traukinį greitinanti jėga: Čia Ftr – traukinio traukos jėga; W0 – bendra traukinio judėjimo varža. 5.1.2. Lyginamoji traukinio greitinanti jėga: Skaičiavimai pateikti 2 lentelėje. 2 lentelė. Traukinio greitinančių jėgų skaičiavimas v, km/h Ftr , kgf W, kgf/t Ftr – W fgr , kgf 0 18500 2430 16070 10,29 4,5 18500 2499 16001 10,24 7,5 12700 2553 10147 6,50 10 10400 2603 7797 4,99 10,7 9900 2618 7282 4,66 12,5 8950 2658 6292 4,03 15 7900 2717 5183 3,32 19 6600 2822 3778 2,42 20 6300 2850 3450 2,21 25 5150 3002 2148 1,38 28 4650 3102 1548 0,99 30 4340 3172 1168 0,75 35 3700 3362 338 0,22 40 3160 3570 -410 -0,26 50 2410 4041 -1631 -1,04 60 1880 4588 -2708 -1,73 70 1480 5210 -3730 -2,39 80 1180 5906 -4726 -3,03 5.2. Traukinio lėtinančių jėgų skaičiavimas. 5.2.1. Elektrovežio tuščios eigos lyginamoji varža“ 5.2.2. Elektrovežio tuščios eigos varža: 5.2.3. Traukinio tuščios eigos visa varža: 5.2.4. Traukinio tuščios eigos lyginamoji varža: Skaičiavimai pateikti 3 lentelėje. reikšmės – iš 1 lentelės. 5.2.5. Trinkelių trinties koeficientas (trinkelės – ketinės fosforinės): 5.2.6. Skaičiuojamasis traukinio stabdymo koeficientas: K = 2,7 tf (26,5 kN) – trinkelių prispaudimo jėga. 5.2.7. Lyginamoji traukinio staigaus stabdymo jėga: 5.2.8. Traukinio stabdymo jėga: Skaičiavimai pateikti 3 lentelėje. 3 lentelė. Traukinio lėtinančių jėgų skaičiavimas. v, km/h w‘, kgf/t W‘, kgf/t w‘‘, kgf/t W‘‘, kgf/t wte, kgf/t Wte, kgf/t 1000* , kgf/t 0,5 + wte 0 2,40 317 1,10 3770 1,15 4087 360 28,86 15,58 7,6 2,50 331 1,16 3966 1,21 4297 343 27,54 14,98 10 2,55 336 1,18 4039 1,23 4375 339 27,17 14,82 20 2,76 364 1,29 4401 1,34 4766 322 25,83 14,26 30 3,05 402 1,42 4855 1,48 5257 309 24,74 13,85 35,1 3,22 425 1,50 5123 1,56 5547 303 24,26 13,69 40,2 3,41 450 1,58 5414 1,65 5864 297 23,83 13,57 45,5 3,63 479 1,68 5742 1,75 6221 292 23,42 13,46 50 3,83 505 1,77 6041 1,84 6546 288 23,09 13,39 55 4,06 536 1,87 6395 1,95 6932 284 22,76 13,33 60 4,32 570 1,98 6772 2,07 7343 280 22,45 13,29 65 4,59 606 2,10 7173 2,19 7779 276 22,16 13,27 70 4,89 645 2,22 7596 2,32 8241 273 21,90 13,27 75 5,19 686 2,35 8043 2,46 8728 270 21,65 13,28 80 5,52 729 2,49 8512 2,60 9241 267 21,42 13,31 6. Traukinio masės apskaičiavimas ir patikrinimas Apskaičiuosiu, kokios masės sąstatą galima traukti, žinant veikiančios sąstatą jėgos ir judėjimo sąlygas. Pirmiausia yra nustatomos skaičiuojamoji ir inercinė įkalnė, sąstato masės nustatymo skaičiuojamojoje ir inercinėje įkalnėse, tikrinami masės apribojimai pagal eksploatacines sąlygas. Tikrinami apribojimai dėl atvykimo – išvykimo kelio ilgio, pajudėjimo galimybę ir įsibėgėjimo pagreitį. A -> B 6.1. Sąstato masės skaičiavimas pagal skaičiuojamąją įkalnę: Skaičiuojamąją įkalne parenku 5 ruožą, kurio ir = 8,6‰; kiti nariai imami iš žinyno prie vsk: 6.2. Sąstato masės tikrinimas pagal atvykimo – išvykimo kelio ilgį. Turi būti tenkinama šį sąlyga: (keleivinių vagonų ilgis 25m, prekinių vagonų 15 m (4 ašių), elektrovežio VME1 – 13m). Išvada. Gautas rezultatas tenkina sąlygas, nes 6.3. Sąstato masės tikrinimas pagal įsibėgėjimo pagreitį: 6.4. Sąstato masės tikrinimas pagal pajudėjimą iš vietos: B -> A Skaičiuojamąją įkalnę parenku 6 ruožą, kur ir =8,9 ‰; kiti duomenys atitinka 6.1 punktą. Ipaj = 1,0 ‰; kiti duomenys atitinka 6.3 punktą. 7. Traukinio sustojimo kelio skaičiavimas 7.1. Ketinių fosforinių trinkelių trinties koeficientas: 7.2.Stabdymo kelias: čia vp ir vg – pradinis ir galutinis traukinio greitis kiekviename stabdymo intervale; ξ = 120km/h2 prekinių ir keleivinių traukinių lėtėjimo koeficientas; bst – lyginamoji traukinio staigaus stabdymo jėga; w0te – pagrindinė lyginamoji traukinio tuščios eigos varža, ir – redukuotas kelio nuolydis. Skaičiavimai A -> B kryptimi: Skaičiavimų rezultatai 4 lentelėje. 4 lentelė. Traukinio sustojimo kelio skaičiavimas A -> B kryptimi vp, km/h vg, km/h m/h Vvid, km/h w‘, kgf/t w‘‘, kgf/t w, kgf/t φtr , m , m Iš A į B , m 60 50 1100 55 3,95 2,74 2,80 0,13 0,34 42,25 104 Iš A į B 110 50 40 900 45 3,51 2,41 2,47 0,14 0,34 45,27 80 Iš A į B 85 40 30 700 35 3,14 2,14 2,18 0,15 0,34 49,15 58 Iš A į B 61 30 20 500 25 2,84 1,91 1,95 0,16 0,34 54,32 38 Iš A į B 39 20 10 300 15 2,61 1,72 1,77 0,18 0,34 61,57 20 Iš A į B 21 10 0 100 5 2,45 1,59 1,63 0,22 0,34 72,43 6 Iš A į B 6 307 Iš A į B 322 7.3. Stabdžių poveikio laikas Parenkamas pagal šių skaičių: 7.4. Paruošiamasis traukinio sustojimo kelias 7.5. Traukinio sustojimo kelias 7.6. Sustojimo kelio skaičiavimai B -> A kryptimi Skaičiavimų rezultatai pateikti 5 lentelėje. 5 lentelė. Traukinio sustojimo kelio skaičiavimas vp, km/h vg, km/h m/h Vvid, km/h w‘, kgf/t w‘‘, kgf/t w, kgf/t φtr , m , m Iš B į A , m 35 25 600 30 2,99 2,02 2,06 0,15 0,34 51,54 45 Iš B į A 42 25 15 400 20 2,72 1,81 1,85 0,17 0,34 57,62 27 Iš B į A 15 5 200 10 2,53 1,65 1,69 0,20 0,34 66,40 12 Iš B į A 11 5 0 25 2,5 2,42 1,56 1,60 0,24 0,34 80,19 1 Iš B į A 1 86 Iš B į A 80 Stabdžių poveikio laikas: 7.7. Paruošiamasis traukinio sustojimo kelias: 7.8. Traukinio sustojimo kelias: 8. Traukinio judėjimo laikas tarp stočių A ir B Traukinio judėjimo laikas: čia - skaičiuojamo ruožo ilgis, m; - greitis, kuriuo įveikiamas ruožas, km/h. A -> B kryptimi B -> A kryptimi 9. Degalų sąnaudos Šilumvežio degalų sąnaudos: ; čia: -traukos rėžimas; - tuščos eigos rėžimas; G- minutinės degalų sąnaudos kg/min.; Degalų sąnaudos: Lyginamosios degalų sąnaudos: čia: e-lyginamosios degalų sąnaudos Q-pervežtų krovinių apimtis, t; S-bendroji rida, km; E-bendroji degalų sąnauda, kg; bruto; bruto; Literatūra: 1. G.Bureika. Riedmenų traukos teorija, Vilnius, 1998, 98p. 2. Π.Τ.Γребенюк. Тяговые расчёты. Москва, 1987, 272с. 3. П.Т. Γребенюк. Правила тяговых расчётов для поездной работы. Москва, 1985, 287с.

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1826 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Užduotis..
  • 1. Lokomotyvo pagrindiniai techninai duomenys..
  • 2. Nagrinėjamo kelio ruožo redukavimas
  • 3. Pagrindinės traukinio judėjimo varžos apskaičiavimas..
  • 4. Papildomų traukinio judėimo varžų apskaičiavimas
  • 5. Traukinio atstojamųjų jėgų apskaičiavimas ir diagramos sudarymas
  • 6. Traukinio masės apskaičiavimas ir patikrinimas..
  • 7. Traukinio sustojimo kelio skaičiavimas.
  • 8. Traukinio judėjimo laikas tarp stočių A ir B..
  • 9. Degalų sąnaudos
  • Literatūra.

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (1826 ž.)
Darbo duomenys
  • Mechanikos namų darbas
  • 14 psl., (1826 ž.)
  • Word failas 429 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt