2008
Įvadas
Traukinys – vienas pagrindinių transporto rūšių šiuolaikiniame pasaulyje, savo istorija skaičiuojantis nuo XV amžiaus. Pirmieji garvežiai negalėjo pasigirti nei greičiu, nei nei ypatingais techniniais duomenimis, ko negalima pasakyti apie dabarties traukinius, galinčius naudojant 12 000 kW galią, aerodinamines formas bei naujausius techninius pasiekimus skrieti didesniu negu 500 km/val greičiu. Vis didejantis žmonių skaičius, bei poreikis greitai bei saugiai keliauti XX amžiaus viduryje paskatino mokslininkus kurti naujus, techniškai tobulesnius, modernesnius bei galingesnius traukinius. Taip atsirado Sinkansen (Shinkansen), TVG (Train a Grande Vitesse), o veliau ir ICE (Inter City Express) supergreitųjų traukinių tinklai, kuriuos pelnytai dabar galima laikyti aštuntuoju pasaulio stebuklu. Patys svarbiausi reikalavimai šiuolaikiniams geležinkeliams yra greitis, patikimumas ir saugumas. Siekiant, kad geležinkelių sistema duotų naudos, visas dėmesys turi būti sutelktas į vis didėjančius klientų poreikius bei traukinių technikos tobulinimą. Greitesnis krovinių ir keleivių vežimas, modernus krovinių paskirstymas, daugiau patogumų ir geresnis aptarnavimas – tai tik keletas klientų reikalavimų, kurie pastaruoju metu nepaprastai svarbūs.
Darbo tikslas:
Mano referato tikslas apžvelgti naujausių traukinių technologijas,jų istoriją, vystymosi galimybes, privalumus prieš kitas transporto priemones, bei parodyti najųjų traukinių įvarias šeimas, jų modelius ir vystymosi galimybes mūsų šaly.
Darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti pasaulio geležinkelio tinklą
2. Išnagrinėti kelių kartų traukinių techninius duomenis
3. Aptarti atskirų traukinių rūšių veikimo principus bei sandarą.
4. Techniškai apžvelgti traukinių bei kitų keleivinių transporto priemonių ypatumus ir pranašumus.
Geležinkelių transporto atsiradimo istorija
Geležinkelis viena iš pagrindinių transporto rūšių. Jo užuomazgos atsirado XV a. Geležinkelio prototipas yra medinės arba akmeninės vėžės, kuriomis buvo stumiami sunkūs kroviniai. Pirmieji garvežių išradėjai 1800 m. Richard Trevithick iš Didžiosios Britanijos su savo pusbroliu A. Vivian gavo patentą aukšto slėgio garo mašinai, kurią sukūrė ir tobulino pačių įsteigtame mašinų fabrike. Į garo mašiną Trevithick žiūrėjo kaip į transporto priemonę. 1801 m. jis jau važinėjo savo pirmuoju garo vežimu. 1804 m. vasario 21 d. vežimas buvo išbandytas ant bėgių. Garvežys buvo pavadintas „Invictia“. Tačiau garvežių išradėju...
Šį darbą sudaro 5298 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!