Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie paslaugų marketingą, kadangi paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančių ūkio sferų. Tokią tendenciją nulėmė daugelis priežasčių. Paslauga yra specifinė prekė, nors ir turi daugelį paprastos prekės požymių.
Savo tyrimo objektu aš pasirinkau viešbutį „BEATS“ kuris užsiima viešbučio paslaugų teikimu. Šią paslaugų įmonę aš pasirinkau dėl to, jog norėjau susipažinti labiau su šia veikla, ateityje galbūt pritaikysiu šias žinias.
UAB„BEATS“ yra planuojama įmonė, manau jog bus viena iš stipriausių turizmo įmonių šiaurės Lietuvoje, jos paslaugomis naudosis daug žmonių, tai aukštos klasės keturių žvaigždučių reikalavimus atitinkantis viešbutis.
Darbo tikslas – parengti UAB „BEATS“ rinkodaros planą.
• Išanalizuoti UAB „BEATS“ misiją, strateginius tikslus;
• Išanalizuoti UAB „BEATS“ perspektyvas;
• Išsiaiškinti kokias rinkodaros strategijas taiko UAB „BEATS“;
• Susieti rinkodaros komplekso elementų charakteristiką su UAB „BEATS“ teikiamomis paslaugomis;
• pateikti išvadas.
Darbo problematika ir aktualumas – pažvelgiama į UAB „BEATS“ veiklą rinkodaros aspektu.
Darbo metodika - literatūros analizė, įmonės duomenų analizė.
1. Tyrimo objekto ir informacinių šaltinių apžvalga
Pirmieji viešbučiai Lietuvoje atsirado kartu su smuklėmis. Žinios apie jas mus pasiekia iš XIV amžiaus. Smuklės buvo statomos prie vieškelių, kelių sankryžose, miesteliuose prie rotušės ar turgaus aikščių ir turėjo savo skiriamąjį ženklą - pakabintą pušies šaką, iškeltą gairę. Smuklės buvo lankomos ne tik vietinių valstiečių, bet praversdavo ir pakeleiviams. Miesto ir kaimo smuklės buvo dviejų tipų: užkandinės su nakvynės kambariais ir užvažiuojamieji namai su tvartais, ratinėmis, užkandinėmis, viešbučiais.
Senieji mūsų viešbučiai būdavo įsikūrę arti geležinkelio stoties ar kitų masinio susibūrimo vietų, o dabar pageidaujama, kad jie būtų prie upių, ežerų, netoli parko ar administracinio centro.
Kasmet Lietuvoje ir visame pasaulyje atsiranda vis daugiau viešbučių. Viešbučių verslo plėtimasis susijęs su turizmo verslo plėtote. Labai rūpestingai turi būti tiriami viešbučio svečių poreikiai. Visa tai, ko reikalauja svečiai, turi būti pateikiama jiems patogiausiu būdu.
Viešbutis yra įmonė, kurioje apgyvendinimo paslaugos teikiamos tam tikslui skirtame statinyje (ar jų grupėje) su specialiai suplanuotomis patalpomis kambariais (numeriais) ir...
Šį darbą sudaro 8985 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!