Namų darbai

Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas

9.6   (2 atsiliepimai)
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas 1 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas 2 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas 3 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas 4 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas 5 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas 6 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas 7 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas 8 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas 9 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas 10 puslapis
Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1. Pateikti 4 autorių požiūrius į (a) rinkos ir (b) tikslinės rinkos sampratą. Pateikti savo nuomonę.
Rinka- mainų mechanizmas, suvedantis produkto, gamybos išteklių ar vertybinių popierių pardavėjus ir pirkėjus.
1996
Market- place where a product might be sold.(Rinka-vieta, kur gali būti parduotas produktas.)
Busines ennglish dictionary Longman(290p.)
2000
Market-the economic system in which prices, jobs wages etc depend on what people want to buy, how much they are willing to pay etc.(Rinka-tai ekonominė sistema, kurioje kainos, atlyginimo dydžiai ir t.t. priklauso nuo to ką žmonės nori pirkti, ir kiek jie tikisi sumokėti.)
Rūta Vainienė(Ekonomikos terminų žodynas 238p.)
2005
Rinka- ekonominių mainų sistema, suvedanti pirkėjus ir pardavėjus. Tai- pirkimo ir pardavimo santykių visuma, kai pagrindinė informacija perduodama kainomis. Rinka taip pat vadinamas tam tikrų gaminių ar paslaugų segmentas, pvz., pieno rinka, metalo rinka.
Mano asmeninė nuomonė
2006
Rinka-tai tokia sistema,kuriai esant žmonės gali laisvai mainytis tarpusavyje prekėmis ir pinigais.
Autorių požiūriai į tikslinės rinkos sampratą
2.lentelė
Autoriai
Metai
Tikslinės rinkos samprata
V.Pranulis, A.Pajuodis, S.Urbonavičius
1999
Tikslinė rinka- tai vartotojų grupė, turinti panašių poreikių, į kuriuos orientuodamasi įmonė kuria marketingo kompleksą.
Ph.Kotler, G. Armstrong(Rinkodaros principai 322p.)
2000
Tikslinė rinka-tai viena ar kelios vartotojų grupės, turinčios tokias pačias savybes ir poreikius.
2006.02.22
Target market-a fairly homogeneous group of customers to whom a company wishes to appeal (Tikslinė rinka-gana vienoda pirkėjų grupė kurią kompanija siekia pritraukti).
Mississippi University State Extension Service( )
2006.02.22
Target market is the specific group of customers that a company aims to capture. They have been identified as people with needs or wants that can be met with the products or services from this company(Tikslinė rinka yra specifinė pirkėjų grupė kurią kompanija siekia užkariauti. Jie buvo identifikuoti kaip žmonės su poreikiais ir norais kurie sutampa su kompanijos siūlomais produktais ar paslaugomis).
Mano asmeninė nuomonė
2006
Tikslinė rinka-tai vartotojų grupė į kurios poreikius atsižvelgdama firma gamina savo produkciją.
2. Pateikti 3 autorių nuomones apie rinkos segmentavimo lygius: nurodyti kriterijus pagal ką klasifikuojami ir kokie tipai. Pateikti schematiškai.
Pagal Ph.Kotler ir G. Armstrong pirkėjai turi...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2631 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2631 ž.)
Darbo duomenys
  • Ekonomikos namų darbas
  • 12 psl., (2631 ž.)
  • Word failas 114 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt