Referatai

Šiuolaikinės edukologijos filosofija

10   (1 atsiliepimai)
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 1 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 2 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 3 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 4 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 5 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 6 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 7 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 8 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 9 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 10 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 11 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 12 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 13 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 14 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 15 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 16 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 17 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 18 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 19 puslapis
Šiuolaikinės edukologijos filosofija 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kodėl civilizuotame pasaulyje krenta moksleivių pažangumas, blogėja elgesys? Paaiškinti galima prieštaravimais tarp ekonominės, technologinės pažangos ir dvasinės kultūros lygio. Dvasinis žmonijos gyvenimas atsilieka nuo civilizacijos šuolio. Žmogus liko daiktų vergu, todėl yra tik vienas būdas šiai problemai ir šiems prieštaravimams spręsti. Tai – ugdymas, dvasinis žmogaus, tautos, visuomenės, pasaulio žmonių ugdymas. Taigi pasaulį pertvarkančio ugdymo paskirtis – asmenybės dvasingumo kūryba.
Edukologijos mokslo objektas ir yra ugdymas, todėl šiame darbe mėginsiu aptarti ugdymo realybę jos pažinimo aspektu, formuluojant tokius klausimus: kokia yra individualybės saviraiška mokyklos gyvenime, ar ugdymas yra žmogiškojo pažinimo objektas, kokios šio objekto pažinimo ištakos, kokios yra ugdymo pažinimo ribos.
Kiekvienas mokslas taip pat ir edukologija siekia objektyviai aprašyti ir paaiškinti vieną ar kitą realybės aspektą, siūlyti šios realybės tobulinimo būdus. Mokslinio pažinimo rezultatas – sistema, kurią sudaro pagal tam tikrus principus sutvarkytos žinios apie tikrovę, tolesnio jos pažinimo prielaidos ir problemos, kurias ir mėginsiu paaiškinti.
Pažinti ugdomuosius įvykius, jų turinį, prasmę yra labai svarbu, nes kitaip yra neįmanomas ugdomasis veikimas, jo tobulinimas. Naujas šios srities žinias teikia ugdymo mokslas edukologija, o naujoms mokslinėms žinioms kaupti yra sukurta keletas metodologinių krypčių: racionalistinis, empirinis, fenomenologinis ugdymo tikrovės pažinimai.
Edukologija – žmogaus ugdymo mokslas. Todėl žmogų tyrinėja įvairūs mokslai. Kadangi ugdymo esmę skirtingai aiškina daugelis tyrinėtojų, tai akcentuoju ir savo darbe. Juk svarbu pabrėžti, kad šių dienų ugdymo samprata suponuoja daugelio mokslų dalyvavimą sprendžiant ugdymo problemas.
Pedagogika yra laikoma edukologijos mokslų branduoliu. Iš pedagogikos išsirutuliojo edukacinių mokslų šeima. Edukologijos integruotą struktūrą 1985 m. pateikė G.Mialeret, UNESCO užsakymu atlikęs išsamų ugdymo mokslo būklės tyrimą. G.Mialeret (1985) publikuotame darbe “Įvadas į edukacinius mokslus” teigiama, kad edukacinių mokslų šeimą sudaro: pedagogikos mokslai, ugdymo filosofija, ugdymo istorija, švietimo planavimas, švietimo ekonomika, švietimo etnologija, švietimo demografija, ugdymo psichosociologiniai tyrimai, ugdymo fiziologija. Tačiau XX – XXI amžių sandūroje atsirandančios vis naujos mokslo, technologijų, visuomenės kokybės sąlygojo socialinių mokslų vystymąsi. Edukacinių mokslų šeima...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5430 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas3
  • Edukologijos mokslų sistema.4
  • Kokie mokslai artimiausi edukologijai.. 7
  • Šiuolaikinio ugdymo filosofija.10
  • Ugdymo filosofijos uždaviniai 10
  • Ugdymas.10 Filosofija.11
  • Gerumas14 Dvasingumas.14
  • Dažniausiai pasitaikančios vaikų ydos, kova su jomis.17
  • Išvados.20
  • Literatūra.22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (5430 ž.)
Darbo duomenys
  • Filosofijos referatas
  • 21 psl., (5430 ž.)
  • Word failas 152 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt