Daugelis eksportuotojų pardavimo funkcijas įgyvendina per išorinį paskirstymo tinklą, t.y. prekiauja per tarpininkus. Prekiaudamas per nepriklausomus prekybos tarpininkus, eksportuotojas tiesioginės įtakos pardavimui galutiniam vartotojui neturi (daryti įtaką pardavimui įmonė gali netiesiogiai: apmokydama pardavėjus, suteikdama tarpininkams finansine ar technine pagalbą). Didesnė galimybė kontroliuoti pardavimus atsiranda, kai eksportuotojas taiko asmeninį pardavimą. Asmeninis pardavimas – tai asmeninis pardavėjo bendravimas su pirkėju, siekiant įtikinti potencialų pirkėją nupirkti siūlomą prekę. Tiesioginis pardavėjo ir pirkėjo (prekybos tarpininko ar galutinio vartotojo) bendravimas vyksta pardavėjui pasirenkant potencialius pirkėjus, vedant su pirkėjais derybas, priimant sprendimus ir plėtojant užsienio ekonominius ryšius.
Darbo užsienyje sėkmė labai priklauso nuo to, kaip perprantami skirtumai tarp savos ir kitų šalių kultūrų ir kiek stengiamasi prie jų prisitaikyti.
Darbo objektas – specifiniai asmeninio pardavimo užsienio rinkose bruožai.
Darbo tikslas – išskirti ir aprašyti specifinius asmeninio pardavimo užsienio rinkose bruožus.
1. Išskirti pardavimo agentų tipus;
2. Nustatyti derybų proceso etapus;
3. Nustatyti tarpkultūrinio bendravimo skirtumų įtaką deryboms;
1. Pardavimo agentų, įmonei veikiant užsienio rinkose, tipai
Prieš naudojant asmeninį pardavimą užsienio šalyse, įmonė turi pasirinkti savo darbuotojų personalą, t.y. nuspręsti ar pardavimo agentas bus iš savo šalies, ar šalies, kurioje vykdomi pardavimai atstovas, ar iš trečiosios šalies. Yra trys pardavimų agentų tipai (Honeycutt and Ford, 1995):
• Pardavimo agentas iš šalies – eksportuotojas;
• Pardavimo agentas – šalies, kurioje vykdomi pardavimai atstovas;
• Pardavimų agentas iš trečiosios šalies.
Pardavimo agentas iš šalies – eksportuotojas. Agentus iš savo šalies dažniausiai renkasi tos įmonės, kurių produkcija yra techniškai sudėtinga arba asmeniniam pardavimui reikia labai daug svarbios informacijos bei aprašymų. Agentas – eksportuotojas turi žinoti visą detalią informaciją apie prekę ar paslaugą, ir mokėti pateikti ją pirkėjui jam priimtina forma. Šio tipo privalumai yra: prekės ar paslaugos žinojimas, aukšta aptarnavimo kokybė, įgūdžių įgijimas ir didesnė kontrolės galimybė. Pagrindiniai eksportuotojo trūkumai yra labai didelės išlaidos, taip pat didelės apmokymo išlaidos, didelė personalo kaita.
Pardavimo agentas – šalies, kurioje vykdomi pardavimai atstovas. Norint pardavimą užsienio...
Šį darbą sudaro 3497 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!