Kursiniai darbai

Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style"

9.2   (3 atsiliepimai)
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 1 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 2 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 3 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 4 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 5 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 6 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 7 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 8 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 9 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 10 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 11 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 12 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 13 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 14 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 15 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 16 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 17 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 18 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 19 puslapis
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Verslo strategija – tai veiklos koncepcija, vedanti įmonė tikslų link. Tai verslo procesas, kuris apima ilgalaikius įmonės sprendimus, sektinus rinkos ir pačios įmonės rodiklius.
Strateginiai sprendimai lemia firmos ilgalaikių ir visaapimančių planų sudarymą. Šie sprendimai padeda nustatyti firmos stipriąsias ir silpnąsias vietas (pagal jos išgales ir galimus pavojus) bei sudaryti veiksmų programas, kad būtų išnaudotos visos galimybės ir išvengta galimų grėsmių.
Planavimas – tai vadybos funkcija, nurodanti, ką daryti, kada daryti ir kas tai turi daryti. Planavimas – būsimos veiklos sumanymas, glaudžiai susijęs su valdymo apskaita, prognozavimu ir sprendimų priėmimu.
Darbo objektas – UAB „C&D STYLE” veiklos strateginis planavimas.
Darbo tikslas – įvertinti dabartinę UAB „C&D STYLE” veiklos strategiją ir planavimą.
Darbo uždaviniai:
1. Įvertinti dabartinį UAB „C&D STYLE” veiklos strategiją.
2. Atlikti UAB „C&D STYLE” veiklos srities ir šakos analizę.
3. Išanalizuoti UAB „C&D STYLE” vidinę aplinką.
4. Išanalizuoti UAB „C&D STYLE” planavimą.
1. BENDRA UAB „C&D STYLE” INFORMACIJA
Strategijos plano formulavimas yra kruopštus, sisteminis organizacijos ateities paruošimas, todėl šiame darbe bus laikomasi tam tikros procedūrų eilės (1 pav.):
1. Pristatoma dabartinė įmonės veikla, šios veiklos etapai, įvardijama UAB „C&D STYLE” veiklos vizija, misija, tikslai ir uždaviniai, išanalizuojama dabartinė veiklos strategija.
2. Atliekama UAB „C&D STYLE” išorės analizė.
3. Atliekama UAB „C&D STYLE” vidinių resursų analizė.
1.1. Bendra UAB „C&D STYLE” informacija
Veiklos sritis – mažmeninė bei didmeninė prekyba natūralia kosmetika bei dovanomis. UAB „C&D STYLE” pagrindinės veiklos kryptys:
1. Didmeninė prekyba ne maisto prekėmis.
2. Mažmeninė prekyba ne maisto prekėmis.
3. Paslaugos – SPA salone.
Prekių tipai. L‘Occitane prekinio ženklo pardavimai sudaro šiek tiek daugiau nei 50 % visų įmonės pajamų. Kitą dalį sudaro visų kitų kartu paimtų tiekėjų produkcija. Ši produkcija įvardinama kaip dovanų prekės. Vykdydama akcininkų ir L‘Occitane prekinio ženklo tiekėjo susitarimą įmonė 2006 metais atskyrė veiklas. L‘Occitane produkcija - prancūziškos veido, kūno priežiūros priemonės bei namų kvapai yra pardavinėjami atskirose „Boutique“ tipo parduotuvėse. Ši veikla remiasi stipraus tiekėjo „know-how“. „C&D Style” salonuonuose prekiaujama dovanomis, namų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4946 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 2
  • ĮVADAS 3
  • 1. BENDRA UAB „C&D STYLE” INFORMACIJA 4
  • 1.1. Bendra UAB „C&D STYLE” informacija 4
  • 1.2. Įmonės veiklos etapai 4
  • 1.3. Įmonės misija, vizija ir tikslai 5
  • 1.4. Įmonės „C&D STYLE” veiklos strategijos 6
  • 2. UAB „C&D STYLE” VEIKLOS SRITIES ANALIZĖ 7
  • 2.1. Įmonės ,,C&D STYLE” makroaplinkos analizė 7
  • 2.1.1. Politinė ir teisinė aplinka 7
  • 2.1.2. Ekonominė aplinka 8
  • 2.1.3. Socialinė ir kultūrinė aplinka 8
  • 2.1.4. Technologinė aplinka 9
  • 2.2. UAB ,, C&D STYLE” šakos analizė 9
  • 2.2.1. Naujų konkurentų grėsmė 10
  • 2.2.2. Tiekėjų derėjimosi galia 10
  • 2.2.3. Pakaitalų grėsmė 10
  • 2.2.4. Klientų derėjimosi galia 11
  • 2.2.5. Esančių konkurentų grėsmė 11
  • 2.4. Įmonės „C&D STYLE” klientų analizė 11
  • 2.5. Pagrindinės UAB ,,C&D STYLE” grėsmės ir galimybės 12
  • 3. UAB „C&D STYLE” VIDAUS ANALIZĖ 13
  • 3.1. Įmonės „C&D STYLE” strateginiai gebėjimai ir kompetencijos 13
  • 3.2. Įmonės „C&D STYLE” ištekliai 14
  • 3.3. UAB „C&D STYLE” silpnybės ir stiprybės 16
  • 4.2. UAB „C&D STYLE” SWOT analizė 17
  • 4.3. UAB „C&D STYLE” strategijos parinkimas ir parengimas 20
  • LITERATŪRA 22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (4946 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 22 psl., (4946 ž.)
  • Word failas 256 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt