Verslo strategija – tai veiklos koncepcija, vedanti įmonė tikslų link. Tai verslo procesas, kuris apima ilgalaikius įmonės sprendimus, sektinus rinkos ir pačios įmonės rodiklius.
Strateginiai sprendimai lemia firmos ilgalaikių ir visaapimančių planų sudarymą. Šie sprendimai padeda nustatyti firmos stipriąsias ir silpnąsias vietas (pagal jos išgales ir galimus pavojus) bei sudaryti veiksmų programas, kad būtų išnaudotos visos galimybės ir išvengta galimų grėsmių.
Planavimas – tai vadybos funkcija, nurodanti, ką daryti, kada daryti ir kas tai turi daryti. Planavimas – būsimos veiklos sumanymas, glaudžiai susijęs su valdymo apskaita, prognozavimu ir sprendimų priėmimu.
Darbo objektas – UAB „C&D STYLE” veiklos strateginis planavimas.
Darbo tikslas – įvertinti dabartinę UAB „C&D STYLE” veiklos strategiją ir planavimą.
Darbo uždaviniai:
1. Įvertinti dabartinį UAB „C&D STYLE” veiklos strategiją.
2. Atlikti UAB „C&D STYLE” veiklos srities ir šakos analizę.
3. Išanalizuoti UAB „C&D STYLE” vidinę aplinką.
4. Išanalizuoti UAB „C&D STYLE” planavimą.
1. BENDRA UAB „C&D STYLE” INFORMACIJA
Strategijos plano formulavimas yra kruopštus, sisteminis organizacijos ateities paruošimas, todėl šiame darbe bus laikomasi tam tikros procedūrų eilės (1 pav.):
1. Pristatoma dabartinė įmonės veikla, šios veiklos etapai, įvardijama UAB „C&D STYLE” veiklos vizija, misija, tikslai ir uždaviniai, išanalizuojama dabartinė veiklos strategija.
2. Atliekama UAB „C&D STYLE” išorės analizė.
3. Atliekama UAB „C&D STYLE” vidinių resursų analizė.
1.1. Bendra UAB „C&D STYLE” informacija
Veiklos sritis – mažmeninė bei didmeninė prekyba natūralia kosmetika bei dovanomis. UAB „C&D STYLE” pagrindinės veiklos kryptys:
1. Didmeninė prekyba ne maisto prekėmis.
2. Mažmeninė prekyba ne maisto prekėmis.
3. Paslaugos – SPA salone.
Prekių tipai. L‘Occitane prekinio ženklo pardavimai sudaro šiek tiek daugiau nei 50 % visų įmonės pajamų. Kitą dalį sudaro visų kitų kartu paimtų tiekėjų produkcija. Ši produkcija įvardinama kaip dovanų prekės. Vykdydama akcininkų ir L‘Occitane prekinio ženklo tiekėjo susitarimą įmonė 2006 metais atskyrė veiklas. L‘Occitane produkcija - prancūziškos veido, kūno priežiūros priemonės bei namų kvapai yra pardavinėjami atskirose „Boutique“ tipo parduotuvėse. Ši veikla remiasi stipraus tiekėjo „know-how“. „C&D Style” salonuonuose prekiaujama dovanomis, namų...
Šį darbą sudaro 4946 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!