Referatai

Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis

10   (1 atsiliepimai)
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 1 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 2 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 3 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 4 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 5 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 6 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 7 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 8 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 9 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 10 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 11 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 12 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 13 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 14 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 15 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 16 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 17 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 18 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 19 puslapis
Lietuvos įmonių skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės. Statybos įmonės „Constructus“ patirtis 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Plečiantis tarptautiniams ryšiams, tampa svarbus paslaugų tiekėjų ir vartotojų bendradarbiavimas. Tam, kad tiekėjas pačiu efektyviausiu būdu pateiktų tai, ko reikalauja vartotojas, jis privalo suprasti skirtingus jų poreikius; kaip geriausiai tuos poreikius patenkinti; ir kaip jis galėtų efektyviausiai perteikti savo siūlomą prekę ar paslaugų esmę. Tos įmonės, kurios jau pradėjo internacionalizuoti savo veiklą, pastebi, kad užsienio rinkos ne tik atveria naujas galimybes, bet ir kelia gana griežtus reikalavimus.
Lietuvoje ekonominė situacija ilgą laiką neskatino domėtis marketingu. Padėtis ėmė keistis tik 1989 metais, kai pradėjo didėti ūkinių vienetų savarankiškumas ir suinteresuotumas, atsirado ryškesnių rinkos mechanizmo požymių. Tačiau svarbiausia susidomėjimo marketingu priežastimi tapo įmonėms ir organizacijoms atsivėrusios galimybės tiesiogiai bendrauti su partneriais užsienyje.
Analizuojant pasaulio šalių vidaus rinkų ir tarptautinių rinkų plėtros tendencijas, pastebima, kad nuolat didėja šalių vidaus rinkų tarpusavio priklausomybė, vis labiau pasireiškia didėjanti konkurencija, rinkos įgyja globalinį pobūdį. Būdingas ir toks bruožas kaip pasaulinis rinkų pasidalijimas. Tad verslas, o kartu ir marketingas vis dažniau plėtojami tarptautiniu mastu, t.y. už vienos šalies ribų. Vadinasi, tenka įsiskverbti į užsienio rinkas.
Kuo ilgiau firmos delsia imtis tarptautinio verslo, tuo labiau rizikuoja nepatekti į besiplečiančias pasaulio rinkas. Vietinės firmos, kurios jautėsi saugios, dabar mato, kaip kaimyninių šalių įmonės okupuoja jų vietines rinkas. Tačiau kad ir koks didelis būtų bendrovių poreikis plėstis į užsienį, tokia pat didelė yra ir rizika. Mat dėl kai kurių valstybių didelių skolų, infliacijos ir nedarbo esti nestabilios vyriausybės bei valiuta, o tai riboja prekybą bei didina įėjimo i užsienio rinkas riziką.
Šiandien atskirų šalių ir žmonių gyvenimas, jų veikla bei pažanga labai priklauso nuo dalyvavimo tarptautinėse rinkose. Kiekvienas iš mūsų savo darbo vietoje ar namuose, ko gero, nesunkiai aptiksime kitose šalyse pagamintų prekių, kurių įsigijome naudodamiesi tarptautinių prekiautojų paslaugomis.
Dauguma bendrovių negali apsispręsti verstis savo veikla savo šalies viduje ar verstis dar ir tarptautine. Kad išgyventų, ne visoms bendrovėms reikia imtis rizikos ir skverbtis į...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5584 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • I. TARPTAUTINIO MARKETINGO SAMPRATA IR UŽDAVINIAI 4
  • II. ĮMONĖS VEIKLOS UŽSIENIO RINKOSE GALIMYBĖS IR TIKSLINGUMO ĮVERTINIMAS 5
  • Užsienio rinkų parinkimo kriterijai 5
  • III. TARPTAUTINIO MARKETINGO APLINKOS TYRIMŲ VIETA TARPTAUTINIO MARKETINGO TYRIMŲ SISTEMOJE 6
  • Užsienio rinkų parinkimo metodai 7
  • Tarptautinio marketingo uždaviniai 7
  • IV. Užsienio rinkos segmentavimas 10
  • V. UŽSIENIO RINKOS UŽVALDYMAS 10
  • Galimi įsiskverbimo į užsienio rinkas sprendimai 11
  • VI. BENDROS VEIKLOS SUTARTIS 12
  • VII. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formos 13
  • Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų parinkimas 13
  • Trumpa įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų charakteristika 13
  • VIII. Skverbimosi į tarptautines rinkas modeliai 14
  • IX.,,CONSTRUCTUS" STATYBOS KOMPANIJA 15
  • X.,,CONSTRUCTUS" tarptautinio marketingo priemonės 20
  • Sprendimas į kurias rinkas eiti. 20
  • XI. IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 21
  • LITERATŪRA 22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (5584 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 22 psl., (5584 ž.)
  • Word failas 271 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt