2 pav. Tradicinė prekybos sistema 14
3 pav. Tiesioginis prekės pirkimas 14
4 pav. Marketingo komplekso elementai 16
5 pav. Asmeninio pardavimo proceso etapai 23
6 pav. Tiesioginio marketingo priemonių, taikomų privataus sektoriaus organizacijų veikloje, lyginamoji diagrama 38
7 pav. Tiesioginio marketingo priemonių, taikomų viešojo sektoriaus organizacijų veikloje, lyginamoji diagrama 47
ĮŽANGA
Praeitame amžiuje R. L. Stiversonas yra pastebėjęs, kad „kiekvienas gyvena kažką parduodamas“. šiuo metu tai paneigti yra labai sunku, nes su pardavėjais tenka susidurti beveik visur: tiek komercinėse, tiek ir nekomercinėse organizacijose. Bet koks užsiėmimas, į kuri įeina kontaktas su vartotoju, turi tiesioginio marketingo elementų.
Tiesioginis marketingas apima betarpišką bendravimą tarp pirkėjo ir pardavėjo, dažnai „veidas į veidą“, įtakojant asmens ar grupės sprendimus. Išsiplėtojus IT industrijai, komunikavimas su esamais arba potencialiais klientais gali vykti paštu, telefonu, internetu, ar kitomis neasmeninėmis priemonėmis siekiant sukelti jų reakciją.
TIESIOGINIS MARKETINGAS
Marketingas – tai verslo veikla, nukreipianti prekių ar paslaugų srautą vartotojui ar naudotojui. Kitaip tariant, tai procesas padedantis siekti organizacijos tikslų.
Tiesioginis marketingas – tai komunikavimas su esamais arba potencialiais klientais paštu, telefonu, internetu, ar kitomis neasmeninėmis priemonėmis siekiant sukelti jų reakciją.
Tiesioginio marketingo tikslas – nutiesti tiltą tarp jūsų kompanijos ir vartotojų.
Tiesioginis marketingas labai susijęs su įmonės reklama, įmonės įvaizdžio formavimu.
Tiesioginis marketingas atsiranda tada, kai kreipiamąsi į organizaciją, tai yra atsiranda grįžtamasis ryšys, vyksta komunikacija tarp jų.
Tiesioginis marketingas apima:
• katalogai;
• siuntiniai paštu;
• telemarketingas;
• elektroninis paštas;
• asmeninis bendravimas.
1. TELEMARKETINGAS
Telemarketingas – kitaip dar vadinamas marketingas telefonu – tai tikslingas telefono panaudojimas komunikacijoje, susietoje su pirkėjais.
Galima būtu išskirti du telemarketingo tipus:
• aktyvus telemarketingas;
• pasyvus telemarketingas.
Aktyvus telemarketingas – tai tokia forma, kai vienas arba daugiau asmenų reguliariai skambina klientui.
Aktyvus telemarketingas taikomas šiose srityse:
• klientu aptarnavimas;
• kontakto užmezgimas;
• pranešimas;
• kvietimas;
• rinkos tyrimas.
Pasyvus telemarketingas – kai aktyvi veikla pasireiškia paskambinus pačiam klientui.
Pasyvus telemarketingas taikomas šiose srityse:
• Užsakymų priėmimas;
• Pasiteiravimų priėmimas;
• Rezervavimai.
2. TIESIOGINIS PAŠTAS
Reklama paštu – tai paprasčiausia tam tikra spausdintos reklamos forma.
Taikyti tiesiogtinį paštą labai patogu netik tada,...
Šį darbą sudaro 11216 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!