Kursiniai darbai

Tiesioginis marketingas

9.2   (3 atsiliepimai)
Tiesioginis marketingas 1 puslapis
Tiesioginis marketingas 2 puslapis
Tiesioginis marketingas 3 puslapis
Tiesioginis marketingas 4 puslapis
Tiesioginis marketingas 5 puslapis
Tiesioginis marketingas 6 puslapis
Tiesioginis marketingas 7 puslapis
Tiesioginis marketingas 8 puslapis
Tiesioginis marketingas 9 puslapis
Tiesioginis marketingas 10 puslapis
Tiesioginis marketingas 11 puslapis
Tiesioginis marketingas 12 puslapis
Tiesioginis marketingas 13 puslapis
Tiesioginis marketingas 14 puslapis
Tiesioginis marketingas 15 puslapis
Tiesioginis marketingas 16 puslapis
Tiesioginis marketingas 17 puslapis
Tiesioginis marketingas 18 puslapis
Tiesioginis marketingas 19 puslapis
Tiesioginis marketingas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

2 pav. Tradicinė prekybos sistema 14
3 pav. Tiesioginis prekės pirkimas 14
4 pav. Marketingo komplekso elementai 16
5 pav. Asmeninio pardavimo proceso etapai 23
6 pav. Tiesioginio marketingo priemonių, taikomų privataus sektoriaus organizacijų veikloje, lyginamoji diagrama 38
7 pav. Tiesioginio marketingo priemonių, taikomų viešojo sektoriaus organizacijų veikloje, lyginamoji diagrama 47
ĮŽANGA
Praeitame amžiuje R. L. Stiversonas yra pastebėjęs, kad „kiekvienas gyvena kažką parduodamas“. šiuo metu tai paneigti yra labai sunku, nes su pardavėjais tenka susidurti beveik visur: tiek komercinėse, tiek ir nekomercinėse organizacijose. Bet koks užsiėmimas, į kuri įeina kontaktas su vartotoju, turi tiesioginio marketingo elementų.
Tiesioginis marketingas apima betarpišką bendravimą tarp pirkėjo ir pardavėjo, dažnai „veidas į veidą“, įtakojant asmens ar grupės sprendimus. Išsiplėtojus IT industrijai, komunikavimas su esamais arba potencialiais klientais gali vykti paštu, telefonu, internetu, ar kitomis neasmeninėmis priemonėmis siekiant sukelti jų reakciją.
TIESIOGINIS MARKETINGAS
Marketingas – tai verslo veikla, nukreipianti prekių ar paslaugų srautą vartotojui ar naudotojui. Kitaip tariant, tai procesas padedantis siekti organizacijos tikslų.
Tiesioginis marketingas – tai komunikavimas su esamais arba potencialiais klientais paštu, telefonu, internetu, ar kitomis neasmeninėmis priemonėmis siekiant sukelti jų reakciją.
Tiesioginio marketingo tikslas – nutiesti tiltą tarp jūsų kompanijos ir vartotojų.
Tiesioginis marketingas labai susijęs su įmonės reklama, įmonės įvaizdžio formavimu.
Tiesioginis marketingas atsiranda tada, kai kreipiamąsi į organizaciją, tai yra atsiranda grįžtamasis ryšys, vyksta komunikacija tarp jų.
Tiesioginis marketingas apima:
• katalogai;
• siuntiniai paštu;
• telemarketingas;
• elektroninis paštas;
• asmeninis bendravimas.
1. TELEMARKETINGAS
Telemarketingas – kitaip dar vadinamas marketingas telefonu – tai tikslingas telefono panaudojimas komunikacijoje, susietoje su pirkėjais.
Galima būtu išskirti du telemarketingo tipus:
• aktyvus telemarketingas;
• pasyvus telemarketingas.
Aktyvus telemarketingas – tai tokia forma, kai vienas arba daugiau asmenų reguliariai skambina klientui.
Aktyvus telemarketingas taikomas šiose srityse:
• klientu aptarnavimas;
• kontakto užmezgimas;
• pranešimas;
• kvietimas;
• rinkos tyrimas.
Pasyvus telemarketingas – kai aktyvi veikla pasireiškia paskambinus pačiam klientui.
Pasyvus telemarketingas taikomas šiose srityse:
• Užsakymų priėmimas;
• Pasiteiravimų priėmimas;
• Rezervavimai.
2. TIESIOGINIS PAŠTAS
Reklama paštu – tai paprasčiausia tam tikra spausdintos reklamos forma.
Taikyti tiesiogtinį paštą labai patogu netik tada,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 11216 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • PAVEIKSLĖLIŲ SĄRAŠAS 3
  • ĮŽANGA 4
  • TIESIOGINIS MARKETINGAS 5
  • 1. TELEMARKETINGAS 6
  • 2. TIESIOGINIS PAŠTAS 7
  • 3. Specialios tiesioginio marketingo panaudojimo sritys 9
  • 4. TINKLINIS MARKETINGAS (MULTI LEVEL MARKETING) 12
  • 5. Asmeninis pardavimas 15
  • 5.1. Asmeninio bendravimo privalumai ir trūkumai 16
  • 5.2. Asmeninio pardavimo bruožai 17
  • 5.3. Asmeninio pardavimo uždaviniai 18
  • 5.4. Asmeninio pardavimo etapai 22
  • 5.5. Prekybos agentų darbo užmokestis ir skatinimas 26
  • TIESIOGINIO MARKETINGO PRIEMONIŲ, TAIKOMŲ UAB „ERGO LIETUVA”, UAB „HANZA – LTB”, UAB „BUSTURAS”, „LIETUVOS AIDS CENTRAS” VEIKLOJE, LYGINAMOJI ANALIZĖ 28
  • 1. TIESIOGINIO MARKETINGO PRIEMONIŲ, NAUDOJAMŲ UAB „ERGO Lietuva” VEIKLOJE, ANALIZĖ 29
  • 2. TIESIOGINIO MARKETINGO PRIEMONIŲ, NAUDOJAMŲ UAB „HANZA - LTB“ VEIKLOJE ANALIZĖ 33
  • 3. TIESIOGINIO MARKETINGO PRIEMONIŲ, NAUDOJAMŲ UAB „ERGO LIETUVA” IR UAB „HANSA-LTB“ VEIKLOSE, PALYGINAMOJI ANALIZĖ 37
  • 4. TIESIOGINIO MARKETINGO PRIEMONIŲ, NAUDOJAMŲ „LIETUVOS AIDS CENTRO” VEIKLOJE, ANALIZĖ 39
  • 5. TIESIOGINIO MARKETINGO PRIEMONIŲ, NAUDOJAMŲ UAB „BUSTURAS“ VEIKLOJE, ANALIZĖ 43
  • 6. TIESIOGINIO MARKETINGO PRIEMONIŲ, NAUDOJAMŲ „LIETUVOS AIDS CENTRO” IR UAB „BUSTURAS“ VEIKLOSE, PALYGINAMOJI ANALIZĖ 46
  • IŠVADOS 49
  • Literatūros sąrašas 50

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
50 psl., (11216 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 50 psl., (11216 ž.)
  • Word failas 458 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt