Kiekvienos transporto rūšies darbas neįmanomas be šių veiksnių:
• Krovinių;
• Transportavimo;
• Terminalų.
Terminalas - tai sudėtingas funkcinis bendros transporto sistemos elementas, kuriame sąveikauja įvairių rūšių transportas. Jis dirba pagal bendrą technologiją, yra tam tikras techninių priemonių kompleksas, garantuojantis šią technologiją.
Terminaluose kroviniams krauti ir transportuoti naudojamos transporto priemonės, krovimo technika, sandėlių įrenginiai ir mechanizmai, krovinių pakavimo konteineriai ir tara. Norint pasiekti optimalių rezultatų reikia gerai organizuoti terminalų darbą, ypač kelių ar daugiau transporto priemonių terminaluose, diegti įvairius transporto rūšių sąveikos modelius.
Šiame darbe yra trumpai aptariami transporto rūšių sąveikos modeliai terminale, transporto sistemos plėtros modeliai bei modeliai naudojami valdant transporto priemonių parką.
1. Transporto rūšių sąveikos modeliai terminale
Terminalas – punktas, kuriame baigiasi vienos transporto rūšies kelias ir prasideda kitos. Nepaisant terminalų įvairovės juos galima suskirstyti į du tipus:
1) Vienos transporto rūšies transporto mazgas, sąveikaujantis su privačiais vidaus transporto padaliniais.
2) Dviejų arba daugiau transporto rūšių transporto mazgas su šiomis sąveikos schemomis:
• jūrų transportas ir geležinkelių transportas (kelių transportas, upių transportas);
• geležinkelių transportas ir kelių transportas (upių transportas);
Terminalas, turi atlikti tris funkcijas:
1) Garantuoti priėjimą prie transporto priemonių, važiuojančių tam tikru keliu.
2) Garantuoti, kad bus lengvai ir greitai pakeistos transporto priemonės, dirbančios duotame kelyje, kitomis transporto rūšimis.
3) Palengvinti krovinių (konteinerių) srautų susijungimą.
Terminale daugiausiai sąveikauja šios transporto rūšys: kelių transportas, geležinkelių transportas, jūrų transportas, upių transportas ir vamzdynų transportas.
Įvairių transporto rūšių sąveika terminale – sudėtingas ir įvairiapusis uždavinys. Norint jį sėkmingai išspręsti, reikia gerai įvertinti, analizuoti daug veiksnių ir atlikti parengiamuosius tam tikrų elementų tyrimus. Terminale, kuriame sąveikauja kelios transporto rūšys, būtinas dispečerinio vadovavimo koordinacijos centras (1 pav.).
1 pav. Transporto rūšių sąveika.
Koordinacinio centro struktūros sintezė.
Projektuojant koordinacinį centrą, reikėtų išskirti sekančias jo struktūras: organizacinę, funkcinę, informacinę, naudojamų valdymo techninių priemonių ir kt.
Koordinacinio centro struktūros sintezė turi sekančius žymėjimus:
P - aibė koordinacinio centro arba jo elementų galimų sudarymo principų; F - aibė tarpusavyje susietų funkcijų, kurias vykdo centras; A - aibė...
Šį darbą sudaro 3778 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!