IŠVADOS..............................................................
LITERATŪRA.........................................................
ĮVADAS
Temos aktualumas. Ugdymas atsiranda kartu su žmogumi, o ugdymo raida priklauso nuo visuomenės sampratos, reikalavimų ir požiūrio į žmogų.
TIKSLAS- aprašyti ugdymo vaikystėje tikslus, uždavinius ir principus.
UŽDAVINIAI :
1. Apžvelgti ugdymo tikslo samprata.
2. Paanalizuoti ugdymo vaikystėje tikslus, uždavinius ir principus.
METODAI: mokslinės literatūros analizė.
1.Ugdymo tikslo samprata
1.1. bendras ugdymo tikslo supratimas
Ugdymas dažniausiai suprantamas kaip svarbiausios visuomenės patirties perdavimas jaunajai kartai, siekiant pagerinti gyvenimui, t.y išugdyti kuo tobulesnę asmenybę. Tai ypatinga žmonijos veiklos ir žmonių tarpusavio santykių sfera. Visuotinai pabrėžiama, kad ugdymas, atsiradęs kartu su žmogumi, yra tiesiogiai susijęs su visuomenės raida ir daugiausia lemia jos dabartį, raidą ir ateitį. Jis yra ta lemiama sąlyga, tas veiksnys, kuris padeda išsaugoti ir plėtoti gamybinę, moralinę ir kt. visos žmonijos, atskiros tautos patirtį, jos kultūrą. Todėl ugdymo tikslo samprata- viena iš svarbiausių pedagogikos ( ugdymo mokslo ) problemų. Iš tikrųjų mokytojo visa veikla ir jos sėkmė nemažai priklauso nuo to, kaip jis suvokia ugdymo tikslą ir jo nulemtus ugdymo uždavinius. O tai, kokį žmogų ugdyti, turi žinoti visa visuomenė ir, žinoma, tėvai. Todėl ugdymo tikslo supratimas dažniausiai lemia ugdymo rezultatus, ugdytinio asmenybės raidą, kadangi nuo jo priklauso ugdytinio veikla ir pastangos, santykių su ugdytiniais pobūdis.
Tikslas - tai norimas pasiekti dalykas, numatomas veiklos rezultatas, tai, dėl ko kažkas daroma, ko sąmoningai siekiama.
Ugdymo tikslas - „siekiamoji priežastis“, „siekiamoji gėrybė“ ( S.Šalkauskis ), idealus pedagoginės veiklos vaizdinys, jos galutinis rezultatas, t.y . tobula asmenybė.
Ugdymo tikslo siekiama įgyvendint dalinius tikslus arba uždavinius. Šie uždaviniai suprantami kaip tam tikra tikslo siekimo priemonė, jo įgyvendinimo struktūra, kurią sudaro tikslą konkretinančios veiklos sąlygas (arba daliniai tikslai ).
Ugdymo tikslą lemia objektyvi visuomenės raida. Todėl kintant bei plėtojantis visuomenės kultūrai ( t.y. visam kam, kas žmonių sukurta fiziniu ir protiniu darbu ), neišvengiamai kinta ir ugdymo tikslai bei uždaviniai. Kitaip sakant, kiekviena visuomenė siekia išugdyti kokį žmogų, kokio jai reikia. Visiškai suprantama, kodėl tiek skirtingi visuomeniniai-...
Šį darbą sudaro 2606 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!