Įvadas...............................................................................................................3
1. Reklama.......................................................................................................4
1.1 Reklamos raida......................................................................................5
2. Fotografija....................................................................................................7
2.1. Fotografija Lietuvoje...........................................................................8
2.2. Fotografija reklamoje............................................................................8
3. Spalvų reikšmė.............................................................................................9
4. Tyrimas.......................................................................................................11
5. Išvados........................................................................................................13
Literatūros sąrašas..........................................................................................14
Įvadas
Reklama – kas tai? Į šį klausimą mes visi atsakytume skirtingai. Tai informacija ir panašiai. Kada ji atsirado, kas jai davė pradžią ir padėjo išsiplėtoti? Tai ir bandysime aptarti. Taip pat reikia atkreipti dėmesį į tai, jog reklama yra glaudžiai susijusi su daugeliu įvairių sričių. Tačiau mes aptarsime tik vieną, reklamai ypatingai svarbią sritį - fotografiją. Aptarsime jos atsiradimą, raidą bei jos naudą kuriant reklamą. Be to, aptarsime spalvų reikšmę, jų svarbumą. Patyrinėsime skirtingų metų reklamą dviejuose žurnaluose. Iš viso to bus galima pastebėti, kaip kinta reklama atsirandat vis tobulesniems vaizdo fiksavimo aparatams.
1. Reklama
Reklamos šiuo metu yra visur, tai tiesiog mūsų gyvenimo dalis. Ji mums padeda sužinoti apie naujas prekes, paslaugas, ir kitus naujus dalykus. Taigi reklama tampa svarbi mūsų gyvenime. Jos pagrindinės funkcija yra skatinti vartotoją pirkti. Taigi ji padeda vartotojui išsirinkti tinkama prekę, tai pat padeda susiformuoti interesamas, papročiams, požiūriams, įveikti klaidas ir prietarus. Ji dalyvauja kūltūriniame, politiniame, moraliniame ir estetiniame žmonių auklėjime. Apie reklamą galima daug kalbėti, bet nėra vieno konkretaus apibrėžimo, kuriuo būtų įmanoma ją apibūdinti. Skirtingi asmenys pabrėžia skirtingas reklamos savybes, jos tiklsus. Todėl norint suvokti reklamos esmę, reikia ją aptarti iš skirtingų pozicijų, remiantis ne vieno, o daugelio ją tiriančių žmonių nuomone, pastebėjimais. Todėl pateiksiu ne vieną, o kelis skirtingus apibrėžimus (D. Jokubauskas „Reklama ir jos poveikis vartotojui“ 7 psl.) :
• Reklama – tai vaizduojamojo meno rūšis.
• Reklama – tai socialinės veiklos rūšis, susidedanti iš įvairių reklamos priemonių
ruošimo, gaminimo, platinimo, tai pat reklaminės veiklos
organizavimo.
• Reklama – tai kontroliuojamas poveikis auditorijai masinėmis informacijos
priemonėmis.
• Reklama – tai menas įsiūlyti vienintelį, labiausiai vykusį vartojimo motyvą kuo
didesniam žmonių skaičiui.“
Taigi mėginant apibendrinti, reklama – tai informacijos šaltininis, padedantis apsispręsti. Reklama remiasi įvairiais reklamos veiksniais: kalba, tekstu, vaizdu, preke, nauda. Jos veiksmingumą didina ir tokie reklamos elementai:...
Šį darbą sudaro 2689 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!