1. Išanalizuoti bent keturių autorių apibrėžimus apie „valstybės (šalies) įvaizdį/prekės ženklą“. Argumentuotai pateikti apibendrinantį apibrėžimą.
Valstybės šalies įvaizdis-tai šalis, kurios vardas atsiranda ant pagamintos produkto etiketės. Tai šalis ,kurioje išleidžiamas galutinis produktas.(The country whose name appears on the „made in“ label. It is the country where final production takes place).
Valstybės šalies įvaizdis-tai įsivaizduojamas šalies paveikslas, įvertinimas nuomonių ir susidaręs žmonių įspūdis apie vietas.(Is the mental picture of a country,the sum of beliefs and impressions people hold about places).
M. Knutt Gelsenkirchen
2005m. p. 1
Valstybės šalies įvaizdis- gali būti suprantamas kaip paveikslas,reputacija kurią verslininkai ir vartotojai susidaro apie produktą,pagamintą tam tikroje šalyje.(Can be perceived as the picture,the reputation that businessmen and consumers attach to products of a specific country).
Henry Steward Publications
2005m. p.165
Valstybės šalies įvaizdis-tai tik vienas aspektas iš daugumos kompleksų kategorijų ir šalies elgesys kaip prekės ženklo daugeliu kitų kelių.(It is just one of a much bigger and more complex branding phenomen and countries behave like brands in lots of other ways).
P.Kotler,Keller Kevin Lane
2001m. p. 274
Prekės ženklas-suprantamas kaip vardas, simbolis, dizainas ar kombinacija tam, kad identifikuoti prekes ar paslaugas vieno pardavėjo ar grupės pardavėjų ir diferencijuoti juos.(As a name,symbol,design or a combination of them intended to identify the goods and services of one seller or group of sellers and to differentiate them).
Henry Steward Publications
2005m. p.164
Prekės ženklas-tai nei daugiau nei mažiau kaip geras vardas , kuris yra siūlomas viešai.(It is nothing more and nothing less than the good name of something that‘s on offer to the public).
M. Knutt Gelsenkirchen
2005m. p. 2
Prekės ženklas- suprantamas kaip pirkėjo idėja apie produktą; prekės būklė tarp išorinio pasaulio idėjų apie tam tikrą šalį.(As a customer‘s idea about a product;the brand state comprises the outside world‘s ideas about a particular country).
S. Onkvisit, John J. Swan
1997m. p. 224
Prekės ženklas-tai prekės reprezentacija sudarant apie ją nuomonę vartotojams.(Representation of the brand in the mind...
Šį darbą sudaro 1058 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!