Nuo pat pirmojo automobilio sukūrimo automobiliai tobulinami.Naudojamos vis pažangesnės automobilių gamybos technologijos, kurios suteikia įvairiapuse naudą jų eksplotavime.Automobiliai tampa saugesni, ekologiškesni, galingesni bei komfortiškesni.Būtent komforto lygis yra neatskiriama šiuolaikinio automobilio charakteristika.Remiantis statistika didelė dalis pirkėjų renkasi automobilį ne tik pagal technines galimybes ar saugumą, bet pagal komfoto lygį.Komfortiškumą sukuria pasyvi ir aktyvi komforto įranga.Šiai įrangai priklauso ne tik tokie privalumai kaip el. Klimato kontrole, el. langai ir kt. elektrinė įranga, bet ir vibracijas bei triukšmą slopinantys įrengimai.Šiems irengimams priskiriama automobiliu ratų pakabos sistemos, gera salono garso izoliacija bei variklio pakabos sistemos.Vien tik komfortiška ratų pakaba ir garso izoliacija neapsaugo nuo automobilio kėbulo vibracijų ir triukšmo.Nuolatinius ir monotoniškus kėbulo virpesius, kuriu siekiama išvengti, sukelia automobilio variklis.Variklio virpesiams maksimaliai sumažinti naudojamos vis sudėtingejančios ir tobulėjačios variklio pakabos sistemos.Variklio tvirtinimui kėbule naudojami įvairių formų ir konstrukcijų tvirtinimo elementai. Automobiliuose variklio tvirtinimo schemos parenkamos atsižvelgiant į automobilio kėbulo konstrukcijos ir variklio tipą.Variklio pakabos elementams šiuolaikiniuose automobiliuose, kaip ir kitoms konstrukciškai svarbioms kėbulo dalims, keliami tam tikri reikalavimai.Variklio pakaba turi atitikti pasyvaus saugumo reikalavimus, kurie keliami saugumo bandymuose automobiliui susidūrus su kliūtimi.Variklio pakaba turi būti pakankamai elastinga, kad gerai slopintų vibracijas.Tačiau variklio pakaba turi būti ir pakankamai tvirta, kad atlaikytų vertikalius variklio švytavimus atramų atžvilgiu bei šonines ir išilgines jėgas automobiliui staigiai stabdant, greitėjant ir posūkiuose.
Dabar, lyginant su senesniais automobiliais, siekiant automobilio saloną kuo labiau atriboti nuo variklio sukeltų vibracijų yra naudojamos pakankamai sudėtingos variklio pakabų komponuotės.Naudojamos ne tik standartinės stačiakampės, cilindrinės ar kt. formos iš guminių pagalvėlių vulkanizavimo būdu sujungtų su metalinėmis plokštelemis ar taurelėmis.Į šiuokinius automobilius be minėtų atraminių pagalvių dar montuojamos ir sudėtingesnės hidraulinės ar net elektroniškai valdomos variklio pakabos.
Panagrinėsime skirtingų automobilių pakabų sistemų veikimo principus, sandarą, privalumus bei trūkumus.
sandaugai.Visas šias jėgas ir lenkimo momentus turi atlaikyti variklio pakabos elementai.Jie turi patikimai laikyti variklį, neperduoti variklio vibracijų kėbului ir atvirkščiai iš kėbulo...
Šį darbą sudaro 2706 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!