Variklio kodas: 4A-FE;
Variklio darbinis tūris: 1587 cm3;
Variklio galingumas :79 kW;
Įpurškimo sistema: Toyota TCCS;
Cilindrų skaičius: 4;
Cilindrų kompresija: 9,81-13,2 bar.
Elektrinė variklio valdymo schema:
Struktūrinė variklio valdymo schema:
2. PAGRINDINIAI APKROVOS MATAVIMO ELEMENTAI
Pagrindiniai apkrovos matavimo elementai yra: oro sklendės padėties jutiklis (TP), alkūninio veleno greičio jutiklis (CKP), skirstimo velenų padėties jutikliai (CMP) ir įsiurbiamo oro masės daviklis (MAP).
Droselio padėties jutiklis (TP).
Pagrindiniai parametrai.
1 lentelė
Varžos reikšmės tarp kontaktų priklausomybė nuo droselio padėties
Kontaktai
Sąlygos
Varža
1 ir 2
2500-5900Ω
2 ir 3
Droselis uždarytas
200-5700Ω
2 ir 3
Droselis atidarytas pilnai
2000-10200Ω
Veikimo principas.
Elektrohidraulinis slėgio reguliatorius valdymo srovės stiprį nustato elektroninis valdymo blokas, įvertinęs iš jutiklių gaunamą informaciją apie variklio darbo režimą. Droselinės sklendės jutiklis registruoja tuščiąją eigą ir maksimalią apkrovą. Jo kulisė sujungta su droselinės sklendės velenu ir tuščiosios eigos metu bei kai apkrova maksimali, sujungia atitinkamas pora elektros kontaktų 1 ir 3.
Jutiklį sudaro: tuščios eigos kontaktai, drosėlinės sklendės velenas, kulisė, maksimalios galios kontaktai.
Droselio padėties jutiklio valdymo signalas.
Alkūninio veleno greičio jutiklis (CKP).
Pagrindiniai parametrai.
Kontaktai
Temperatura
Varža
2 ir 5
-10-50oC
370-550Ω
2 ir 5
50-100oC
475-650Ω
Alkūninio veleno greičio jutiklio signalas
3. KOREGOJANTIS SISTEMOS ELEMENTAI
Koregojantis sistemos elementai yra: liambda zondas, detonacijos jutiklis (KS), įsiurbiamo oro temperaturos jutiklis (IAT), aušinmo skysčio temperatūros jutiklis (ECT).
Liambda zondas.
Matuoja išmetamųjų dujų sudėtį ir siunčia signalą valdymo blokui apie O2 ir HO2 kiekį išmetimo sistemoje. Valdymo blokas gavus signalą koregoja degejo mišinio sudėtį.
Pagrindiniai parametrai.
Išmetimo dujos
Kontaktai
Įtampa
HO2
3 ir 4
0,1-0,9V
O2
1 ir 2
0,1-0,9V
Detonacijos jutiklis (KS).
Detonacijos jutiklis reikalingas tam kad išvengti detonacijos darbo cilko metu. detonacijos jutiklis gavus signalą apie vikstanįi detonaacinį degimą degimo kameroje, velina arba ankstina uždegimo kampą. Taip išvengiamas detonacinis degimas ir mažiau susidevi variklio elementai.
Detonacinio jutiklio parametrai: tarp jungčių B14 ir A26 turi būti varža 1MΩ min.
Įsiurbiamo oro temperatūros jutiklis (IAT).
Įsiurbiamo oro tankis priklauso nuo jo temperatūros. Didėjant oro temperatūrai ir esant tam pačiam oro kiekio matuoklio sklendės atsilenkimui, variklio įsiurbiamo oro masė mažėja. Tai išlygina įsiurbiamo oro temperatūros jutiklis, įstatytas į oro kiekio matuoklio siurbimo kanalą. Valdymo blokas, atsižvelgiant į IAT jutiklio varžos kitimą, apskaičiuoja...
Šį darbą sudaro 848 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!