1. Pagrindiniai suprojektuoto variklio techniniai duomenys ir aprašymas.
1.1. Techninė variklio charakteristika.
Variklis 6ČN 40/46 gaminamas gamykloje “Russkij Dizel” pagal firmos “Pilstik” licenziją.
Maksimalus degimo slėgis 12,0 MPa
Vidutinis efektinis slėgis 1,75 MPa
Santykinis kuro sunaudojimas 211 g/(kW.h)(155g/(A.G..h))
Santykinis alyvos sunaudojimas 1.36 g/(kW.h) (1 g/(A.G..h))
Variklio svoris 39 000 kg
1.2. Trumpas suprojektuoto variklio aprašymas.
Variklio pamatas susideda iš suvirinto plieninio karterio, cilindrų bloko iš ketaus ir cilindro galvučių,taip pat pagamintų iš ketaus. Alkūninis velenas – pakabinamas. Apatiniai rėminiai guoliai yra tvirtinami prie karterio smeigėmis, guolių dangčiai prispaudžiami hidrauliniais domkratais ( p=85Mpa ). Guolių indėklai užlieti švinine bronza. Cilindrų marškinėliai remiasi į atraminę karterio plokštę.Cilindrų įvorės, kurios yra gaminamos iš ketaus, sandarinamos iš viršaus ir apačios guminiais žiedais.
Alkūninis velenas – plieninis, pagamintas kalimo būdu, vientisas, su priešsvoriais. Žastai ir kakleliai turi kiaurymes guoliu tepimui.
Švaistiklis – plieninis, pagamintas kalimo būdu, dvitėjinio skerspjūvio su skersu apatines galvutės sudurymu. Švaistiklinio guolio indėklas ir viršutinės galvutės įvorė užlietos Švinine bronza. Švaistiklio kotas turi kanalą viršutinio guolio tepimui.
Stūmoklis susideda iš dvejų dalių: galvutės iš legiruoto plieno ir aliumininio tronko. Stūmoklio galvutė aušinama taškymo būdu alyva, kuri po slegiu yra ištaškoma pro specialią kiaurymę švaistiklio viršutinėje galvutėje ir per kiaurymę tronko viduryje. Stūmoklis turi keturis kompresinius ir du tepalinius žiedus. Viršutinio kompresinio žiedo darbinis paviršius padengtas alavo sluoksniu geresniam prisidirbimui.
Dujų skirstymo mechanizmas susideda iš paskirstymo veleno, krumpliaratinės pavaros, stūmiklių, vožtuvų svirtelių ir pačių vožtuvų. Cilindras turi po du išmetimo ir po du įsiurbimo vožtuvų. Kiekviena pora turi po vieną paskirsimo veleno kumštelį. Vožtuvų kotai chromuoti. Darbiniai vožtuvų paviršiai: išmetimo vožtuvų – aplydyti stelitu, įsiurbimo vožtuvų – nichromu. Vožtuvai įstatyti į savo lizdus. Išmetimo vožtuvo lizdas yra aušinamas vandeniu iš cilindro galutės aušinimo ertmių. Išmetimo vožtuvas turi prasukimo įrenginį “ROTOKAP”. Duju skirstymo mechanizmo dalys sutepamos po slėgiu, visas mechanizmas uždengtas apsauginiu gaubtu.
Priputimas – vidutinio laipsnio. Priputimo sistema susideda iš: ašinio turbokompresoriaus, kurio apsisukimų dažnis siekia...
Šį darbą sudaro 2448 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!