Visos šiandieninės sėkmingai veikiančios bendrovės turi vieną bendrą bruožą – savo sėkmę grindžia dideliu dėmesiu klientui ir rinkodarai. Visas šias bendroves vienija tai, kad jos be išlygų stengiasi aiškiai apibrėžtose tikslinėse rinkose pajusti klientą, jį aptarnauti bei patenkinti jo poreikius. Jos skatina kiekvieną organizacijos narį klientams tiekti puikios kokybės bei didesnės vertės gaminius ir paslaugas bei siekti, kad klientai būtų visiškai patenkinti. Šios organizacijos žino, kad rūpindamosi savo klientais jos gali tikėtis didesnės rinkos dalies ir pelno.
Rinkodara labiau nei bet kuri kita verslo funkcija yra susijusi su klientais. Šiuolaikinės rinkodaros teorijos ir praktikos pagrindas yra sukurti vartotojo vertę ir patenkinti jo poreikius.
Žmogaus norai – tai forma, kurią įgyja žmogaus poreikis aplinkos ir asmenybės įtakoje. Norus formuoja visuomenė ir jie gali būti apibūdinti daiktais, kurie gali patenkinti tuos poreikius. Kylant visuomenės gerovei, jos narių norai didėja. Žmonės yra linkę rinktis tuos gaminius, kurie už jų turimus pinigus suteiktų didžiausią pasitenkinimą.
Kliento pasitenkinimas yra glaudžiai susijęs su kokybe. Pastaraisiais metais daugelis bendrovių įdiegė visuotinės kokybės vadybos (VKV) programas, kuriomis siekiama nuolatos tobulinti šių bendrovių produktų, paslaugų bei rinkodaros procesų kokybę. Kokybė turi tiesioginę įtaką produkto savybėms, o kartu ir kliento pasitenkinimui.
Poreikis - reikmė, ko nors reikiamybė, būtinumas.
Darbo aktualumas. Įmonėms, norinčioms išsikovoti vietą rinkoje, įgauti konkurencinių pranašumų prieš kitas firmas, būtinas sugebėjimas prisitaikyti prie greit kintančios aplinkos, būtinas inovacijų diegimas, bei žinoma - vartotojų patenkinimas. Tokioje dinamiškoje aplinkoje, vartotojas gaudamas daug informacijos apie įvairius produktus bei paslaugas, išsirenka vieną, kurie atitinka jo poreikius, tenkina lūkesčius. Perpratusi ir numačiusi vartotojų elgsenos kaitą įmonė, gali pirmoji nustatyti paslėptus ir atvirai rodomus jų poreikius, pirmoji gali pradėti gaminti ar prekiauti naujomis poreikius tenkinančiomis prekėmis, kurti visuomenei ir savo vartotojams patraukliausius marketingo kompleksus ir įvaizdžius. Ilgainiui tai neabejotinai virsta stipriais konkurenciniais pranašumais. Todėl labai svarbus dėmesys turi būti skiriamas vartotojui, jo poreikio tenkinimui.
1. Pateikti teorinę medžiagą apie vartotojus,...
Šį darbą sudaro 6029 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!