Kursiniai darbai

Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės

9.4   (3 atsiliepimai)
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 1 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 2 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 3 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 4 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 5 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 6 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 7 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 8 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 9 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 10 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 11 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 12 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 13 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 14 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 15 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 16 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 17 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 18 puslapis
Vartotojo poreikių tenkinimo galimybės 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Visos šiandieninės sėkmingai veikiančios bendrovės turi vieną bendrą bruožą – savo sėkmę grindžia dideliu dėmesiu klientui ir rinkodarai. Visas šias bendroves vienija tai, kad jos be išlygų stengiasi aiškiai apibrėžtose tikslinėse rinkose pajusti klientą, jį aptarnauti bei patenkinti jo poreikius. Jos skatina kiekvieną organizacijos narį klientams tiekti puikios kokybės bei didesnės vertės gaminius ir paslaugas bei siekti, kad klientai būtų visiškai patenkinti. Šios organizacijos žino, kad rūpindamosi savo klientais jos gali tikėtis didesnės rinkos dalies ir pelno.
Rinkodara labiau nei bet kuri kita verslo funkcija yra susijusi su klientais. Šiuolaikinės rinkodaros teorijos ir praktikos pagrindas yra sukurti vartotojo vertę ir patenkinti jo poreikius.
Žmogaus norai – tai forma, kurią įgyja žmogaus poreikis aplinkos ir asmenybės įtakoje. Norus formuoja visuomenė ir jie gali būti apibūdinti daiktais, kurie gali patenkinti tuos poreikius. Kylant visuomenės gerovei, jos narių norai didėja. Žmonės yra linkę rinktis tuos gaminius, kurie už jų turimus pinigus suteiktų didžiausią pasitenkinimą.
Kliento pasitenkinimas yra glaudžiai susijęs su kokybe. Pastaraisiais metais daugelis bendrovių įdiegė visuotinės kokybės vadybos (VKV) programas, kuriomis siekiama nuolatos tobulinti šių bendrovių produktų, paslaugų bei rinkodaros procesų kokybę. Kokybė turi tiesioginę įtaką produkto savybėms, o kartu ir kliento pasitenkinimui.
Poreikis - reikmė, ko nors reikiamybė, būtinumas.
Darbo aktualumas. Įmonėms, norinčioms išsikovoti vietą rinkoje, įgauti konkurencinių pranašumų prieš kitas firmas, būtinas sugebėjimas prisitaikyti prie greit kintančios aplinkos, būtinas inovacijų diegimas, bei žinoma - vartotojų patenkinimas. Tokioje dinamiškoje aplinkoje, vartotojas gaudamas daug informacijos apie įvairius produktus bei paslaugas, išsirenka vieną, kurie atitinka jo poreikius, tenkina lūkesčius. Perpratusi ir numačiusi vartotojų elgsenos kaitą įmonė, gali pirmoji nustatyti paslėptus ir atvirai rodomus jų poreikius, pirmoji gali pradėti gaminti ar prekiauti naujomis poreikius tenkinančiomis prekėmis, kurti visuomenei ir savo vartotojams patraukliausius marketingo kompleksus ir įvaizdžius. Ilgainiui tai neabejotinai virsta stipriais konkurenciniais pranašumais. Todėl labai svarbus dėmesys turi būti skiriamas vartotojui, jo poreikio tenkinimui.
1. Pateikti teorinę medžiagą apie vartotojus,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6029 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. VARTOTOJŲ POREIKIŲ TENKINIMO ESMĖ 4
  • 1.1. Rinkodaros esmė. Vartotojų poreikių tenkinimas kaip vienas iš svarbiausių rinkodaros procesų 4
  • 1.2. Vartotojų skirstymas 6
  • 1.2.1. Vartotojų pasitenkinimo skirstymas atsižvelgiant į produktų kainos ir kokybės santykį bei lūkesčius 6
  • 1.2.2. Vartotojų skirstymas į išorinius ir vidinius vartotojus 9
  • 1.2.3. Vartotojų elgsena tenkinant savo poreikius 12
  • LITERATŪRA 14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (6029 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 19 psl., (6029 ž.)
  • Word failas 182 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt