Visuomenėje plačiai paplitęs mitas, kad verslas ir etika yra nesuderinami dalykai. Pagal šį mitą verslas ir etika iš esmės yra skirtingose poliuose. Manoma, kad verslininkams terūpi gauti didelius pelnus, gaminant prekes ir teikiant paslaugas, perkant ir parduodant. Todėl verslo žmonės nėra laikomi moraliais, atvirkščiai – amoraliais. Tai nereiškia, kad jie yra nepadorūs. Vadinasi, dalis visuomenės (taip pat ir verslininkų) mano, kad moralinės normos yra netinkamos versle. Tačiau šis mitas iš tikrųjų neatitinka realybės. Moralė versle yra labai svarbus dalykas. Jeigu ji nebūtų svarbi, tai nebūtų tiek daug kalbama apie įvairius skandalus verslo pasaulyje, įtartinus sandorius, kyšininkavimo atvejus ir pan. Visuomenė priimtų visus nepadorius dalykus versle kaip savaime aiškius ir nekreiptų į tai jokio dėmesio. Ir nebūtų įvairių nepatenkintų aplinkos apsaugos ar vartotojų teisių gynimo atstovų, kurie keltų tokius klausimus – aplinkos grožis, retų gyvūnijos ir augalijos rūšių išsaugojimas, žmonių teisė gauti pakankamą ir teisingą informaciją apie įsigyjamas prekes.
Problematika – verslininkams terūpi gauti didelius pelnus, gaminant prekes ir teikiant paslaugas, perkant ir parduodant. Užsienyje įsteigtos korporacijos turėtų ne tik vystyti, gaminti ar parduoti,bet ir prisidėti prie tų šalių socialinės pažangos, sukurdamos darbo vietas ir padėdamos didinti jų perkamąją galią.
Darbo tikslas – atskleisti etikos reikšmę tarptautiniame verslo vystyme.
Darbo objektas – etikos reikšmė ir tarptautinis verslas.
Temos aktualumas – verslo etika teikia žinias, kaip elgtis etiškai versle, tačiau tai, ar pakeisti nepadorų verslo elgesį, priklauso pirmiausia būtent nuo tų verslininkų, kurie studijuoja verslo etiką. Verslo etikos tikslas – skatinti verslininkų socialinę ir moralinę atsakomybę už priimamų sprendimų pasekmes verslui ir visuomenei.
• Pirmiausia todėl, kad būti geram žmogui, būti etiškam dar neužtenka norint spręsti opias verslo etikos problemas. Moralinių vertybių, kurias žmogus atsineša iš šeimos ar mokyklos, pasirodo nepakanka sprendžiant prekės kokybės, reklamos įtaigumo, kainų politikos, aplinkos užterštumo ir pan. problemas. Tai būtina patirtis, pasirengimas, atitinkamas profesinio etinio kodekso nuostatų suvokimas ir jų laikymasis.
• Antra....
Šį darbą sudaro 5600 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!