Kursiniai darbai

Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas

9.0   (2 atsiliepimai)
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 1 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 2 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 3 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 4 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 5 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 6 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 7 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 8 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 9 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 10 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 11 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 12 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 13 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 14 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 15 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 16 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 17 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 18 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 19 puslapis
Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Markulis, E. (2009). Įmonės „X“ marketingo analizė: universitetinių pagrindinių studijų Ekonomikos programos kursinis darbas / kursinio darbo vardovė lekt. L. Juozaitienė. Šiaulių universitetas, Ekonomikos katedra.
Santrauka
Kursiniame darbe nagrinėjama įmonės „X“ marketingo veikla. Analizei atlikti naudojami tijų paskutinių metų pardavimai, pelno, išlaidų kitimas. Pagrindinė tendencija pastebėta iš įmonės gautų duomenų yra ta, kad marketinginiai sprendimai sėkmingai buvo taikomi iki 2008m. Tam įtakos turėjo prasidėjęs ekonominis sąstingis, ekonominės depresijos užuomazgos.
Iki tol įmonė plėtė savo prekių asortimentą. Kasmet darydavo prekių asortimento analizę ir taikydavo tam tikrus sprendimus, kurie padidindavo pelną bent 5 proc. Produkciją parduodavo vietinės rinkos kainomis, kurios kiekvienais metais taip pat augo. Bet visoje įmonės istorijoje parduodamų prekių kaina nubuvo mažesnė už gamybos kaštus, kitaip tariant, įmonei visados pasisekdavo gauti pelno. Pirmais savo gyvavimo metais įmonė „X“ reklamai praktiškai neskyrė lėšų. Tačiau naujų laikų rinka diktavo savo taisykles, norint išlaikyti pirkėją, reikėjo save reklamuoti, todėl paskutiniais metais skiriamos lėšos reklamai gerokai išaugo (lyginant 1996m.-2006m. net 11,7 karto). Norėdama plėsti veiklą įmonei teko reklamą orietuoti plačiau nei vietiniams pirkėjams, tad išlaidos dar labiau išaugo. Veiklos plėtimas taip pat rėmėsi į tam tikrus marketingo logistikos pokyčius. Norėdama pateikti prekę į platesnę rinką sprendimai turėjo remtis platesnio pateikimo kanalo pasirinkimu.
Taip pat iš duomenų aiškiai matyti 2008m. sumažėjusios pardavimo apimtys, kurios interpretuojamos kaip sąstingį statybų sferoje. Šis faktas privertė įmonė priimti atitinkamūs marketinginius sprendimus, kuriais išlaikytų mažėjančią paklausą.
LENTELĖS, GRAFIKAI IR PAVEIKSLĖLIAI
4.1. Pajamų kitimas per paskutinius tijus metus………………………………….9
4.2. Trijų paskutinių metų medienos kainų kitimas ..............................................10
5.1. pav. Marketingo komplekso elementai (4P) ………………………………..11
5.1.1. Medienos pardavimai ir pelnas 2006m. ......................................................13
5.1.2. Medienos pardavimai ir pelnas 2007m. ......................................................13
5.2.1. UAB X įmonės pajamos, prekės savikaina, pelnas 2006-2008m................15
5.3.1. Pajamų priklausomybė reklamai..................................................................16
5.4.1. Pateikimo kanalo parinkimo proceso etapai................................................17
5.4.2. Prekių perskirstymo kelias………………………………………………...18
5.4.3. lentelė……………………………………………………………………...19
1. ĮVADAS
Apie marketingą mums dera nutuokti ir kaip vartotojams, kaip piliečiams. Mums dažnai kas nors bando ką nors parduoti, ir todėl privalome mokėti atpažinti naudojamus...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3263 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Santrauka 2
  • turinys 3
  • LENTELĖS, GRAFIKAI IR PAVEIKSLĖLIAI 4
  • 1. ĮVADAS 5
  • 2. BENDRA ĮMONĖS APŽVALGA 6
  • 3. MARKETINGAS:TEORINIS ASPEKTAS 7
  • 4. RINKOTYRA 9
  • 5. MARKETINGO KOMPLEKSAS 11
  • 5.1. PREKĖ 13
  • 5.2. KAINODARA 14
  • 5.3. REKLAMA 16
  • 5.4. MARKETINGO LOGISTIKA 18
  • 6. IŠVADOS 20
  • LITERATŪRA 21

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (3263 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 22 psl., (3263 ž.)
  • Word failas 477 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt