Namų darbai

"Vieno langelio" principas piliečių aptarnavime

9.6   (2 atsiliepimai)
"Vieno langelio" principas piliečių aptarnavime 1 puslapis
"Vieno langelio" principas piliečių aptarnavime 2 puslapis
"Vieno langelio" principas piliečių aptarnavime 3 puslapis
"Vieno langelio" principas piliečių aptarnavime 4 puslapis
"Vieno langelio" principas piliečių aptarnavime 5 puslapis
"Vieno langelio" principas piliečių aptarnavime 6 puslapis
"Vieno langelio" principas piliečių aptarnavime 7 puslapis
"Vieno langelio" principas piliečių aptarnavime 8 puslapis
"Vieno langelio" principas piliečių aptarnavime 9 puslapis
"Vieno langelio" principas piliečių aptarnavime 10 puslapis
"Vieno langelio" principas piliečių aptarnavime 11 puslapis
"Vieno langelio" principas piliečių aptarnavime 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Viešojo administravimo progr. 3 kurso stud.
Jolanta Jakučionytė
Tikrino: dr. R. Civinskas
2005
Įvadas
Siekdama sukurti teisines sąlygas kiekvienam piliečiui gauti būtiną informaciją, deramai ginti savo interesus Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2002 m. rugsėjo 25 d. patvirtino Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo viešojo administravimo ir kitose institucijose pavyzdinę tvarką.
Šios tvarkos tikslas gerinti piliečių aptarnavimo kokybę, reikiamos informacijos gavimo kokybę ir greitumą.
Savo darbe aptarsiu „vieno langelio“ principo įgyvendinimą ir veikimą Lietuvos įstaigose.
„Vieno langelio“ principas
Visuotinai pripažįstama, jog valdžia turi rūpintis, kad piliečiams paslaugos taptų kuo prieinamesnės. Vis dėlto tikrovė yra ta, jog dažnai piliečiams dėl fragmentuotų prieigos taškų ir biurokratizmo tenka susidurti su sunkumais randant jiems reikalingas paslaugas. Piliečiai valdžią suvokia kaip visumą: dauguma jų nesigaudo skirtinguose valdžios lygiuose bei tuo labiau nežino, už ką kiekvienas konkretus valdžios lygis yra atsakingas. Be to, retai kada piliečiai nutuokia, į kurį konkretų departamentą ar instituciją jiems reikia kreiptis siekiant gauti tam tikrą paslaugą. Piliečiai nori, kad paslaugos bei aptarnavimas būtų prieinamas, patogus ir vientisas. Vienas iš būdų tam pasiekti yra „vieno langelio“ tarnyba, kurios veiksmingumą palaiko viešojo administravimo ekspertai, akcentuojantys lemiamą „integravimo“ vaidmenį siekiant įgyvendinti į pilietį – klientą orientuotą aptarnavimo modelį.
„Vieno langelio“ piliečių aptarnavimo būdo esmė yra viešųjų institucijų paslaugų ar informacijos apie jas koncentravimas vienoje vietoje, siekiant, kad piliečiams tektų sugaišti kuo mažiau laiko bei įdėti kuo mažiau pastangų surandant bei gaunant jiems reikalingą informaciją bei paslaugas. „Vienos stotelės“ paradigma, iš kitos pusės, nurodo, jog visų klientų reikalų sutvarkymui tereikia vieno kontakto su viešąja institucija, nepriklausomai nuo to, ar šis kontaktas yra tiesioginis, ar tai pokalbis telefonu, kontaktavimas pasitelkiant fakso, interneto ryšį ar kitas priemones. „Viena stotelė“ reiškia, jog klientams nereikia vaikščioti po įvairias viešąsias institucijas, perskambinėti ar pakartotinai aiškinti savo situaciją. „Vienos stotelės“ aptarnavimas yra patogus, prieinamas ir pritaikytas asmeniniams poreikiams.
Anot autorių S. Bent ir K. Kernaghan „vienas langelis“, nepaisant bendro apibrėžimo, gali atitikti vieną ar keletą...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1775 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • „Vieno langelio“ principas 4
  • „Vartai“ vyriausybinėse institucijose 6
  • „Vieno langelio“ aptarnavimo principas Darbo Biržoje 8
  • „Vieno kontakto“ principas Vilniaus miesto savivaldybėje 9
  • Išvados 11
  • Literatūra 12

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (1775 ž.)
Darbo duomenys
  • Etikos namų darbas
  • 12 psl., (1775 ž.)
  • Word failas 83 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt